تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شيطان در ماه مبارك رمضان به غل و زنجير كشيده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شيطان در ماه مبارك رمضان به غل و زنجير كشيده مي شود
نماينده ولي فقيه در سپاه بسيج شهرستان سرپل ذهاب گفت : ماه رمضان ماه ميهماني و ضيافت الهي است و در اين ماه شيطان به غل و زنجير كشيده مي شود.


سيد يعقوب حسيني روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: خداوند در اين ماه درهاي رحمت خود را بر بندگانش گشوده و براي دعوت از آنها معجزه ماندگار خود قرآن ، با ارزش ترين كتاب آسماني را نازل فرموده است.
وي گفت: سفره مهماني اين ماه با يك تفاوت آشكار نسبت به ساير ميهماني ها سفارش به نخوردن و نياشاميدن كرده و فلسفه آن نيز در پرورش روح و پرواز آن به سوي عالم ملكوتي و رهايي از قفس جسم و دنياست.
وي ، خواب ، نفس ، تسبيح و تلاوت حتي آيه اي از قرآن كريم را از آداب اين ميهماني بزرگ نام برد و گفت : در اين ماه درهاي بهشت باز و درهاي جهنم بسته مي شود لذا شخصي كه مي خواهد بيدار باشد بايد به بهترين شكل لازم از اين ماه بهره ببرد.
وي ، از وظايف روزه داران دراين ماه، خود را در محضر خدا ديدن، عبادت و ذكر خالق هستي در دل شب، روزه به معناي تمام به صورتي كه زبان، دل و تمام اعضا و جوارح انسان روزه باشد و تلاوت قرآن كه بهارقرآن در ماه رمضان است.
وي، مهمترين وظيفه روزه داران را به نقل از رسول اكرم (ص ) درخطبه شعبانيه در اين ماه ترك معصيت عنوان داشت و گفت: به جاي آوردن صله رحم، اطعام و افطاري دادن، انجام هرآنچه از خوبي در توان است، آزادكردن نفس از قيد و بندهاي هواهاي نفساني نيز از وظايف روزه داران در برابر خلق خدا است.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان كرمانشاه واقع شده و حدود 85 هزار نفر جمعيت دارد.
ك/3 7400/7399/1417/1139 شماره 368 ساعت 13:37 تمام
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن