تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز انتشار 23 نشريه صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مجوز انتشار 23 نشريه صادر شد
در جلسه‌ي اخير هيات نظارت بر مطبوعات با انتشار دو هفته‌نامه، 2 دو هفته‌نامه، 13 ماهنامه، پنج فصلنامه و 1 دو فصلنامه موافقت شد.

به گزارش رجانيوز به نقل ازايسنا، هفته‌نامه‌ي «فرساد» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «مهدي چقائي»، هفته‌نامه‌ي «صور» به صاحب ‌امتيازي و مدير مسوولي «عبدالحميد اكبرابادي برچلوئي»، دو هفته‌نامه‌ي «باغ شادونه» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «مژگان حيدري» و دو هفته‌نامه‌ي «آواي محلات» به صاحب‌ امتيازي «شوراي اسلامي شهر محلات» و مدير مسوولي «علي اصغر محمد اميني» مجوز انتشار دريافت كردند.

طبق اين گزارش با مجوز انتشار ماهنامه‌هاي «قلمدن» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «غلامحسين صمدي»، «مدير امروز» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «رضا شاهسواري»، «گستره سبز انفورماتيك» به صاحب ‌امتيازي و مدير مسوولي «رويا صادقي»، «كار و كارآفريني» به صاحب‌ امتيازي «وزارت كار و امور اجتماعي» و مدير مسوولي «عليرضا محمدعلي»، «اراك شورا» به صاحب‌ امتيازي «شوراي اسلامي شهر اراك» و مدير مسوولي «محمد كرمي»، «هنر نهم» به صاحب ‌امتيازي و مدير مسوولي «حماسه كاهه» و «انتظار نوجوان» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «مسعود پورسيد آقايي» موافقت شد.

همچنين ماهنامه‌هاي «فرآيند تأسيسات» به صاحب ‌امتيازي «فرهاد كيا» و مدير مسوولي «محسن ابراهيم‌پور»، «خانه پرستار» به صاحب ‌امتيازي «مؤسسه خانه پرستار» و مدير مسوولي «محمد نظري اشتهاردي، «موج عصر» به صاحب ‌امتيازي «مؤسسه خيريه فرهنگي بقيه‌الله (عجل‌الله تعالي فرجه الشريف)» و مدير مسوولي «ليلا جواني جونه»، «مهندسي ابزار دقيق» به صاحب‌ امتيازي «شركت فناوري اطلاعات و ارتباطات آديش» و مدير مسوولي «سيدروح‌اله ميرحسيني»، «تجارت و نشر الكترونيك» به صاحب‌ امتيازي «شركت ارس رايانه هوشمند» و مدير مسوولي «علي زعيم كهن»، «خانواده برق آرا» به صاحب‌ امتيازي «شركت فني مهندسي برق آرا» و مدير مسوولي «غلامرضا اديبي سده» ديگر نشرياتي بودند كه با مجوز آن‌ها موافقت شد.

فصلنامه‌ي «ترجمان فرهنگي» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «محمد بيگدلي»، فصلنامه‌ي «لسان مبين» به صاحب‌ امتيازي «دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره)» و مدير مسوولي «عبدالعلي آل بويه لنگرودي»، فصلنامه‌ي «روضات» به صاحب‌ امتيازي و مدير مسوولي «اعظم رضوي»، فصلنامه‌ي «طراحي مهندسي» به صاحب‌ امتيازي «كانون طراحي مهندسي و طراحي مونتاژ ايران» و مدير مسوولي «فرامرز گلشني»، فصلنامه‌ي «راهبرد دفاعي» به صاحب‌ امتيازي «مركز تحقيقات راهبردي دفاعي» و مدير مسوولي «علي شمخاني»، دو فصلنامه‌ي «مشهد پژوهي» به صاحب‌ امتيازي «شوراي اسلامي شهر مشهد» و مدير مسوولي «مرتضي خادمي» مجوز انتشار دريافت كردند.

به گزارش روابط عمومي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني، هم‌چنين در اين جلسه با احياء مجوز نشريات «فرزانه»، «المپيك» و «فكر و نظر» موافقت شد.

نظرات كاربران:
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن