تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با بي پاسخ گذاردن خبر آفتاب، درباره ممنوعيت استفاده از رنگ سفيد براي بانوان در ادارات؛ مديركل ارشاد كرمان تهديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: با بي پاسخ گذاردن خبر آفتاب، درباره ممنوعيت استفاده از رنگ سفيد براي بانوان در ادارات؛ مديركل ارشاد كرمان تهديد كرد
اين در حالي است كه بخشنامه مذكور عنوان محرمانه نداشته و مخاطبان آن نيز علاوه بر كاركنان، مراجعه كنندگان به ادارات تابعه ارشاد كرمان بوده‌اند.
آفتاب: رسانه‌هايي كه بخشنامه‌ اداره ارشاد كرمان را منتشر كرد‌ه‌اند مورد پيگرد قرار مي‌گيرند.

مديركل اداره ارشاد استان كرمان با اشاره به انتشار يكي از بخشنامه‌هاي اخير اداره ارشاد استان در وبلاگ‌ها و سايت‌هاي اينترنتي تصريح كرد: «اين كار غيرقانوني است و اداره ارشاد از راه حقوقي پيگير اين مسأله خواهد بود».

مهدي محبان در گفتگو با يكي از خبرگزاري‌ها گفته‌است: «بخشنامه‌اي كه اخيرا با موضوع الزامات قانوني حجاب براي بانوان شاغل و يا ارباب رجوع در اداره كل ارشاد استان كرمان روي برخي از سايت ها و وبلاگ‌هاي اينترنتي منتشر شده است، بخشنامه داخلي وزارت ارشاد بود».

وي با تأكيد مجدد بر اينكه انتشار علني اين بخشنامه يك كار غيرقانوني بوده است، تصريح كرد: «اداره حراست ما هم اكنون پي‌گير اين مسأله است و ما از مسئولان اداره ارشاد شهرستان كرمان در خصوص چگونگي در دسترس عموم قرار گرفتن اين نامه توضيح مي‌خواهيم».

محبان افزود: «اداره ارشاد استان كرمان همچنين با عكاس و خبرنگاري كه اين نامه را روي اينترنت قرار داده‌اند نيز از طريق حقوقي برخورد خواهد كرد، زيرا اين نامه يك نامه داخلي بوده و كسي حق انتشار آن را نداشته است وساير انتشاردهندگان اين نامه نيز در دستور پيگرد حقوقي توسط اداره ارشاد استان قرار دارند».

به گزارش آفتاب، اظهارات مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان در مورد پيگرد حقوقي يك خبرنگار، يك عكاس و رسانه‌هاي منتشر كننده بخشنامه ارشاد در حالي مطرح مي‌شود كه مطابق بند 6 ماده 6 قانون مطبوعات، رسانه‌ها از «فاش نمودن و انتشار اسناد و دستورها و مسايل محرمانه، اسرار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي و محاكم غيرعلني دادگستري و تحقيقات مراجع قضايي، بدون مجوز قانوني» منع شده‌اند.

اين در حالي است كه بخشنامه مذكور عنوان محرمانه نداشته و مخاطبان آن نيز علاوه بر كاركنان، مراجعه كنندگان به ادارات تابعه ارشاد كرمان بوده‌اند.

گفتني است دهها سايت، وبلاگ و نشريه اين خبر را در چهار روز گذشته منتشر كرده‌اند و مديركل ارشاداستان كرمان در مورد اين‌كه چرا رنگ سفيد نيز به عنوان رنگ تند و زننده معرفي شده هيچ توضيحي نداده است.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن