تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820165418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكرار/ احمدي‌نژاد: ملت ايران تمام توطئه‌هاي دشمنان را در هم كوبيده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تكرار/ احمدي‌نژاد: ملت ايران تمام توطئه‌هاي دشمنان را در هم كوبيده است
خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه ايرانيان همه توطئه‌هاي دشمنان را در هم كوبيده‌اند، گفت: دولت نهم، دولت كار و تلاش، اقدام، دفاع از استقلال و عزت ملت ايران است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد چهارشنبه شب در مراسم افطاري جمعي از كاركنان و مديران نهاد رياست جمهوري، با قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي همه خادمان و كاركنان در دستگاه‌هاي اجرايي در همراهي و همدلي با دولت نهم تصريح كرد: در اين زمينه نهاد رياست جمهوري جايگاه ويژه‌اي در دستگاه‌هاي اجرايي دارد؛ چرا كه بار اجرايي از سوي اين مجموعه به سراسر كشور ارسال مي‌شود.
رئيس جمهور افزود: البته مجموعه عظيم خادمان و همكاران ما در دستگاه‌هاي مختلف اجرايي با تلاش شبانه روزي و با دلسوزي و تعهد، به كار وفعاليت مشغول هستند.
وي گفت: همدلي، شور، انگيزه، برداشتن همت‌هاي بلند، حركت پر شتاب و خدمت به آرمان‌ها، ما را به برنامه‌ها و اهداف توسعه و پيشرفت كشور نزديك‌تر مي‌كند.
رئيس جمهور در ادامه به تجربيات دوران 30 ساله انقلاب اسلامي ايران و تحريم‌ها و تهديدها‌هاي دشمنان و قدرت‌هاي بزرگ براي ايجاد مانع در رسيدن به قله‌هاي پيشرفت اشاره كرد و يادآور شد: ملت ايران با وجود نيروهاي مومن و انقلابي و با همدلي و همبستگي خود، تمام توطئه‌هاي دشمنان ملت و انقلاب را در هم كوبيده‌ است.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: ملت برومند ايران به ويژه جوانان در حال سازندگي و پيشرفت كشور بر پايه عدالت هستند و به همين دليل با حركت شتابان و رو به جلوي خود در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستاده‌اند.
وي افزود: دشمنان اين ملت ديگر كاري نمي‌توانند انجام دهند؛ حتي با تجهيزات و امكانات فراواني كه دارند نمي‌توانند در برابر اين ملت مقاومت كنند؛ چراكه ملت ايران و جوانان كمر آنان را شكسته و آنها را به خاك ذلت نشانده است.
رئيس جمهور تاكيد كرد: ملتي كه 30 سال در سخت ترين تحريم‌ها، تهديدها و فشارها ايستادگي كرده و براي حفظ استقلال، عزت و آرمان و پيشرفت خود تلاش كرده است، ديگر بيدي نيست كه با اين بادها بلرزد.

** ملاقات چهره به چهره رئيس‌جمهور با جمعي از مردم شهرستان ري
در اين ديدار كه روز پنج‌شنبه و در ادامه دور دوم سفرهاي استاني رئيس‌جمهور به استان تهران صورت ‌گرفت، محمود احمدي‌نژاد از نزديك در جريان برخي مشكلات، نيازها و همچنين طرح‌ها و ايده‌هاي مردم شهرستان ري قرار گرفت و دستورات لازم را در اين رابطه صادر كرد.
برخي مشكلات شهرك‌هاي صنعتي، كشاورزي و دامپروري، حاشيه‌نشيني، استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي شهرستان ري به دليل بهره‌مندي از حرم مطهر حضرت عبدالعظيم الحسني و قدمت تاريخي اين شهرستان، طرح‌هاي توسعه ورزشي و مشكلات ورزشكاران شهرري، رفع برخي از مشكلات مخابراتي و ارتباطاتي، مشكلات زمين شهري و مسكن و همچنين طرح برخي از مشكلات شخصي از جمله موارد مطرح شده توسط مردم در اين جلسه بود.
در اين ديدار مردمي كه كامران دانشجو، استاندار تهران نيز حضور داشت، رئيس‌جمهور همچنين دستورات لازم را براي پيگيري بيشتر امور توسعه‌اي و زيربنايي و رفع مشكلات مردم شهرستان ري را به مسئولان مربوطه ارجاع داد.
گفتني است در اين ملاقات رودررو برخي ديگر از مسئولان نظير معاون اجرايي و مشاور ارشد رئيس‌جمهور نيز به مشكلات برخي ديگر از مردم رسيدگي و دستورات لازم را صادر كردند
احمدي نژاد با بيان اينكه ملت ايران در اوج عزت در منطقه و جهان قرار دارد، اظهار داشت : قدرت‌هاي بزرگ بايد دست از سر ملت ايران بردارند؛ هرچند برخي از اين قدرت‌ها به عمق اقتدار ملت ايران پي برده‌اند، اما اين قدرت‌ها بايد از آزار و اذيت ساير ملتها نيز دست بردارند، كارهاي گذشته خود را جبران كنند و در كنار ساير ملتها و در كمال صلح و برادري زندگي كنند.
رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به تغيير و تحول شتابان در دنيا اظهار اميدواري كرد اين تحولات به نفع خداپرستي، اسلام ناب و عدالت براي ملت ايران و همه بشريت رقم بخورد.
احمدي‌نژاد همچنين با تبريك حلول ماه مبارك رمضان به همه ملت ايران از خداوند متعال خواستار توفيق بهره‌مندي كامل همه مسلمانان از اين ماه مبارك شد.
معاون اول رئيس‌جمهور نيز در ابتداي اين مراسم با تقدير از تلاش‌هاي كاركنان و كارمندان دولت به ويژه همكاران خود در نهاد رياست جمهوري، دولت نهم را دولتي مردمي، عدالت‌خواه و خدمتگزار انقلاب دانست.
پرويز داودي گفت: فضايي كه دولت خدمتگزار و مردمي در كشور ايجاد كرد، بازسازي ارزش‌هاي انقلاب و گفتمان امام بوده كه در اين زمينه موفق بوده است.

** سازندگي در كشور با همدلي و همگامي دولت و مجلس اتفاق مي‌افتد
محمود احمدي‌نژاد در ديدار مجمع نمايندگان استان اردبيل با بيان اينكه دولت به دنبال اجراي طرح‌ها و كارهاي بزرگ در همه استان‌ها از جمله استان اردبيل است، تصريح كرد: سرعت كارها و اقدامات دولت در همه استان‌ها بالاست، چرا كه اين دولت، دولت كار و تلاش است.
رئيس‌جمهور به اهتمام ويژه دولت براي اجراي طرح‌هاي عمراني و گسترش زيرساخت‌ها اشاره كرد و گفت: ما براي آباداني كشور نياز به ساخت صدها سد، شبكه راه‌ها و نيروگاه‌هاي مختلف هستيم كه اين سازندگي با همدلي و همگامي دولت و مجلس اتفاق خواهد افتاد.
وي در ادامه طرح تحول بزرگ اقتصادي را در حل ريشه‌اي بسياري از مشكلات كشور مهم دانست و گفت: يكي از محورهاي مهم طرح تحول اقتصادي آزاد كردن يارانه‌هاست كه اگر اين كار صورت گيرد محروميت در بيشتر استان‌هاي كشور زدوده خواهد شد.
نمايندگان استان اردبيل نيز در اين ديدار با تشكر و قدرداني از روحيه انقلابي و خدمتگزار دولت نهم، گزارشي را از وضعيت حوزه‌هاي انتخابيه خود ارايه كردند.

** رئيس جمهور: تصميم دولت براي ايجاد 10 صنعت بزرگ در كردستان
محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور، در ادامه سلسله نشست‌هاي خود با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چهارشنبه شب در ديدار با مجمع نمايندگان استان كردستان، اين استان را از لحاظ پاكي، صميميت، هوشمندي و استعدادهاي انساني و طبيعي يكي از بهترين استان‌هاي كشور دانست و گفت: مردم اين ديار نيز مردمي مومن و با اعتقادات ديني بسيار عميق هستند.
وي با اشاره به تلاش دشمنان براي جلوگيري از رشد و رفع محروميت‌ اين استان تصريح كرد: دشمنان اين ملت نمي‌خواهند استعدادها و امكانات بالقوه كردستان شكوفا شود، اما همه ما بايد دست به دست هم دهيم تا زمينه توسعه و آباداني اين استان را بيش از پيش فراهم آوريم.
رئيس‌جمهور از ايجاد و ساخت بيش از 10 صنعت بزرگ در استان كردستان خبر داد و گفت: ان‌شاءالله در دور دوم سفرهاي استاني به كردستان اين طرح‌ها را تصويب مي‌كنيم.
احمدي‌نژاد وزن مصوبات در سفرهاي استاني را در جهت عدالت دانست و گفت: تلاش دولت اين است كه براي استان‌هاي محروم از جمله استان كردستان بيشتر كار و تلاش گردد تا چهره محروميت در اين استان زدوده شود.
نمايندگان استان كردستان در مجلس هشتم نيز در اين جلسه با قدرداني از اقدامات سازنده دولت نهم در جهت توسعه و آباداني اين استان، گزارشي از ظرفيت‌ها، امكانات و مشكلات حوزه‌هاي انتخابيه خود ارائه كردند.
انتهاي پيام/
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن