تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش سفر نماينده ويژه سازمان ملل به ميانمار و اثرات آن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گزارش سفر نماينده ويژه سازمان ملل به ميانمار و اثرات آن
سياسي. ميانمار . سازمان ملل
سازمان ملل - فرستاده ويژه سازمان ملل به ميانمار گزارشي را تقديم رييس مجمع عمومي اين سازمان كرد كه به نظر مي‌رسد حاكي از بهبود اوضاع در آن كشور است .

ابراهيم گمبري فرستاده ويژه سازمان ملل گفته است كه در جريان سفرش به ميانمار با طيف وسيعي از مردم درباره مسائلي از قبيل آشتي ملي و چگونگي مقابله با چالش‌هاي اجتماعي ،اقتصادي در اين كشور واقع در جنوب شرق آسيا گفت و كو كرده است .

رييس مجمع عمومي سازمان ملل نيز به دنبال دريافت اين گزارش در بيانيه‌اي بر ادامه به گفته او ،مشاركت اعضاي سازمان ملل در تقويت و اشاعه آشتي ملي ،دمكراسي و احترام به حقوق بشر در ميانمار طبق قطعنامه هاي سازمان ملل ، تاكيد كرده است .

#‪;۱۶۰‬آقاي سرجان كريم كه آخرين روزهاي رياست خود را بر مجمع عمومي سپري مي‌كند از دولت ميانمار نيز دعوت كرده است كه تا زمان رسيدن به پيشرفتي ملموس ، از نزديك به همكاري با فرستاده ويژه سازمان ملل همكاري كند.

وي همچنين نياز به ادامه مشاركت و التزام نيرومند همه دست اندركاران در جهت استمرار آشتي ملي در ميانمار را مورد تاكيد قرار داده است .

رييس مجمع عمومي سازمان ملل در پايان بيانيه خود از تلاشهاي نهادهاي منطقه‌اي در آسياي جنوب شرقي و بويژه گروه معروف به دوستان ميانمار قدرداني كرده است .
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن