تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان سمنان
خبرگزاري فارس: جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصيل، معرفي برترين‌هاي پرسش مهر و مقام دوم دانش‌آموز روشندل از مهم‌ترين اخبار كوتاه استان سمنان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، رئيس سازمان آموزش و پرورش استان سمنان در گردهمايي رابطان مراكز آموزش از راه دور استان سمنان، هدف از تاسيس مراكز آموزش از راه دور را جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصيل و ايجاد امكان ادامه تحصيل براي افرادي كه امكان تحصيل را از دست داده‌اند، عنوان كرد.
ابوالقاسم قزوهي بر ضرورت اطلاع‌رساني و تبليغات براي توسعه مراكز تاكيد كرد و گفت: در كشور متاسفانه براي اين مراكز تبليغات مناسبي صورت نگرفته است.
وي افزود: مراكز آموزش از راه دور استان سمنان در دو سال اخير با رشد 100 درصدي از نظر تعداد مراكز و افراد زيرپوشش برخوردار شده‌اند.
رئيس موسسه آموزش از راه دور كشور نيز در اين همايش هدف آموزش و پرورش را ارتقاي باور، بينش، نگرش و مهارت در رفتار اعلام كرد و گفت: مراكز آموزش از راه دور نيز يك برنامه تحولي براي دستيابي به اين اهداف است.
نورالدين ميرزايي تحول را شامل دو بعد كمي و كيفي دانست و افزود: مراكز آموزش از راه دور بايد برنامه‌هاي تحول را در هر دو بعد و در نظام تعليم و تربيت اجرا كنند.
وي گفت: مهم‌ترين رسالت مراكز آموزش از راه دور آموزش براي همه، هميشه و در همه جا است.

*برترين‌هاي پرسش مهر در استان سمنان معرفي شدند
با اعلام نتايج مسابقات فرهنگي و هنري پرسش مهر در مرحله كشوري، برترين‌هاي اين دوره از رقابت‌ها در استان سمنان معرفي شدند.
دانش‌آموزان شهرستان دامغان با 14 برگزيده در رشته‌هاي شعر، داستان، مطالعه و تحقيق، فيلم‌هاي كوتاه و هنرهاي دستي و تجسمي در پرسش مهر، رتبه نخست استان سمنان را به خود اختصاص دادند.
برابر اعلام نتايج مرحله كشوري مسابقات فرهنگي و هنري پرسش مهر از سوي سازمان آموزش و پرورش استان سمنان، از مجموع دانش‌آموزان شركت‌كننده در اين رقابت‌ها، 26 دانش‌آموز استان سمنان در رشته‌هاي شعر، داستان، مطالعه و تحقيق، فيلم كوتاه و هنرهاي دستي و تجسمي حائز رتبه برتر كشوري شدند.

*كسب مقام دوم مسابقات كشوري جهت‌يابي توسط دانش‌آموز روشندل
مقام دوم مسابقات كشوري جهت‌يابي و حركت توسط دانش‌آموز روشندل استان سمنان به دست آمد.
فهيمه محمديان از مركز آموزشي ايوب شهرستان شاهرود در مسابقات كشوري جهت‌يابي و حركت در سطح سه مقام دوم كشور را كسب كرد.
در اين دوره از مسابقات، دانش‌آموزان روشندل در زمينه‌هاي مختلف از جمله پيمودن ديوار تعادل، پيدا كردن اشياي گمشده، حركت و رديابي با عصا در سه سطح و به ميزباني تهران با يكديگر به رقابت پرداختند.

*برگزاري گردهمايي مبلغان مرد و زن دامغان
گردهمايي مبلغان مرد و زن شهرستان دامغان كه همزمان با ماه مبارك رمضان به شهرها و روستاهاي مختلف اعزام شده‌اند، برگزار شد.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان دامغان در اين گردهمايي گفت: در برهه كنوني، اسلام‌گرايي در جهان روز به روز رو به افزايش است.
غلامرضا زاهدي افزود: علما و روحانيان در اوضاع كنوني كه ملل مختلف آماده پذيرش فرهنگ اسلامي هستند، وظيفه سنگيني در راستاي گسترش احكام نوراني اسلامي برعهده دارند.
وي ماه رمضان را ماه تكميل بندگي خداوند متعال خواند و گفت: ماه رمضان، ماه رجوع به خويشتن و فطرت پاك انساني است.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان دامغان ادامه داد: در ماه مبارك رمضان، خداوند نظر لطف و عنايت خود را به امت اسلام ارزاني مي‌بخشد و آنها را مورد نوازش و رحمت و بركت خود قرار مي‌دهد.
زاهدي تصريح كرد: رسالت تبليغي امروزه بر دوش روحانيان و مبلغان است و اين يك وظيفه سنگين به حساب مي‌آيد كه بايد طوري حركت كنيم كه از اين مسئوليت موفق بيرون آييم.
انتهاي پيام/ش
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن