تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: چند خبر كوتاه از چهارمحال و بختياري
خبرگزاري فارس: شركت بيش از 700 نفر از دانش‌آموزان بسيجي در دوره‌هاي آموزشي طرح ولايت، حضور گروهي از پزشكان بسيجي در مناطق عشايري، تجليل از دانش آموزان لردگاني و ... از مهمترين اخبار كوتاه چهارمحال و بختياري است.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسئول بسيج دانش‌آموزي چهارمحال و بختياري به برنامه‌هاي اجرايي در تابستان امسال اشاره كرد و گفت: برگزاري مسابقات قرآن و عترت، اعزام منتخبان ورزشي به مشهد مقدس، اعزام هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان بسيجي به اردو‌هاي تفريحي و سياحتي در مناطق مختلف از جمله برنامه‌هاي محوري در سه ماهه تابستان امسال است در راستاي جذب وسازماندهي دانش‌آموزان اجرا شد.
فرج الله قادري با اشاره به بنيه علمي دانش‌آموزان استان گفت: در جهت تقويت بنيه علمي دانش آموزان بسيجي و با هدف ساماندهي انتخاب رشته بسيجيان و بسيج منسجم آنان به دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي، بسيج دانش‌آموزي موفق به ايجاد و راه اندازي 15 پايگاه انتخاب در استان شد.
به گفته وي، در تابستان امسال 700 نفر از خواهران و برادران دانش آموز بسيجي استان به مدت 14 روز در طرح ولايت استاني شركت كردند.

*حضور گروهي از پزشكان بسيجي در مناطق عشايري استان چهار محال و بختياري
در آستانه فرا رسيدن ماه مبارك رمضان گروهي از پزشكان و پيراپزشكان بسيجي عضو بسيج جامعه پزشكي استان چهار محال و بختياري در راستاي اردوهاي طرح هجرت سه بسيج سازندگي در قالب يك تيم ده نفره متشكل از پزشكان متخصص داخلي، جراحي عمومي، مامايي و دندانپزشكي با همكاري دانشگاه علوم پزشكي و جمعيت هلال احمر به روستاي دهدلي از توابع شهرستان اردل اعزام و اقدام به ويزيت و درمان عشاير بيمار و نيازمند كردند.
مسئول بسيج جامعه پزشكي سسپاه قمر بني هاشم چهارمحال و بختياري گفت: اين بسيجيان دارو هاي مورد نياز بيماران را نيز به صورت رايگان در اختيارشان قرار دادند.
حسن اسحاقي تصريح كرد: در اين روز 58 نفر از ساكنين روستاهاي عشاير نشين توسط پزشكان متخصص و عمومي بيماريابي و درمان سرپايي شدند.
به گفته وي از اين افراد 14 نفر به مراكز درماني استان معرفي و 41 نفر عليه بيماري‌هاي واكسينه‌دار و 45 نفر نيز آموزش‌هاي بهداشتي لازم را فراگرفته و مشاوره شدند.

*تجليل از دانش‌آموزان لردگاني
از دانش آموزان ستاد طرح پراكنده شاهد اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان قدراني شد.
نورالدين حسيني، كارشناس امور شاهد و ايثار گر اين اداره با اعلام اين خبر افزود: در مراسمي كه به همين منظور در سالن اجتماعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري برگزار شد از 137 نفر از فرزندان شاهدا، آزادگان و جانبازان بالاي بيست و پنج درصد تجليل شد.

*اتمام طرح اوقات فراغت در فرخشهر
مراسم اختتاميه كلاس هاي طرح غني سازي اوقات فراغت كانون فرهنگي تربيتي اسما فرخشهر برگزار شد.
كارشناس فرهنگي و هنري اداره كل آموزش و پرورش شهرستان شهركرد افزود: در اين مراسم از مربيان طرح اوقات و فراغت تجليل و قدر داني شد.
علي اكبر شريف‌پور گفت: در پايان اين طرح به شركت‌كنندگان گواهي‌نامه پايان دوره اهدا شد.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن