تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819935288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني : اعتماد مردم بزرگترين سرمايه يك رسانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هاشمي رفسنجاني : اعتماد مردم بزرگترين سرمايه يك رسانه است
سياسي. سياسي. سياسي. سياسي
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام اطلاع رساني دقيق و شفاف و انعكاس واقعيت ها را رسالت مهم و وظيفه برجسته يك رسانه متعهد و حرفه‌اي دانست و گفت:به هر ميزان كه اطلاع رساني در كشور سالم و واقعي باشد اعتماد و اطمينان مردم به رسانه‌ها و درنتيجه به نظام و مسوولان آن افزايش مي‌يابد .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام ،آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار با مدير عامل و مسوولان خبرگزاري كار ايران (ايلنا) ، افكار عمومي را بهترين داور براي تميز مطالب واقعي از غير واقعي و سلامت يك رسانه دانست و افزود: در نظامي كه مبناي آن اسلام و قرآن است مصلحت آنست كه اطلاع رساني شفاف ، صادقانه و توام با امانتداري كامل باشد و اگرهدف حق است بايد ابزار رسيدن به آن نيز حق و موجه باشد .

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ، ايجاد امنيت شغلي و تامين معيشت ارباب جرايد ، بويژه خبرنگاران را موجب ارتقاء كيفي رسانه‌ها و نشريات دانست.

آيت الله هاشمي با تاكيد برنقش حضور مردم در پيروزي ،تثبيت و تداوم انقلاب اسلامي در دوره‌هاي مختلف و فراز و نشيب‌ها گفت: روشنگري، هدايت و اطلاع رساني دقيق از وظايف انبياست و پرهيز از افراط گري و تحريف حقايق همواره بايد در انعكاس اخبار مدنظر رسانه‌ها باشد.

وي افزود : جلب، حفظ و افزايش اعتماد و اطمينان مردم بزرگترين سرمايه براي يك رسانه همگاني محسوب مي‌شود.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ،خبرگزاري كار ايران را نماينده قشر عظيم، زحمت كش و شريف جامعه كارگري دانست و گفت:اگر اين قشر موثر و مفيد جامعه خوب و به موقع تغذيه فكري و اطلاع رساني سالم شود جامعه به يك اعتبار اطمينان بخش مي‌رسد.

وي شرايط كنوني جامعه را نيازمند جدي به نوعي آرامش دانست كه به هيچ وجه نبايد آن را مخدوش كرد تا مورد سوء استفاده دشمنان بويژه در خارج از مرزها قرار گيرد.

دراين ديدار سيد ابوتراب فاضلي مديرعامل خبرگزاري كار ايران گزارشي از اهداف و فعاليت‌هاي اين خبرگزاي بويژه پس از آغاز به كار جديد به اطلاع رساند.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن