تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820160221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در اردبيل گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در اردبيل گشايش يافت
خبرگزاري فارس: همزمان با ماه رمضان و در آستانه بازگشايي مدرسه‌ها نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در محل دائمي نمايشگاه‌هاي اردبيل گشايش يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، پيش از ظهر امروز در اين نمايشگاه كه به مدت 10 روز برپا است، شركت‌هاي توليدي از استان‌هاي تهران، اصفهان، كرمانشاه، قم، آذربايجان شرقي و غربي و نيز اردبيل حضور دارند و محصولات توليدي خود را به معرض نمايش گذاشته‌اند.
در اين نمايشگاه محصولات متنوع نظير كيف و كفش، مانتو، پوشاك مردانه و زنانه، مواد غذايي و پروتئيني شامل گوشت، مواد لبني و شوينده‌ها بدون واسطه و با قيمت دولتي عرضه مي‌شود.
در آيين افتتاح اين نمايشگاه رئيس سازمان بازرگاني استان اردبيل گفت: در اين نمايشگاه علاوه بر عرضه كالاهاي پرمصرف و مورد نياز مردم توسط واحدهاي توليدي و صنفي، كالاهاي اختصاصي براي تنظيم بازار از جمله مرغ، گوشت قرمز، قند و شكر، برنج و برخي كالاهاي ديگر عرضه مي‌شود.
ياور صفرپور هدف از برگزاري اين نمايشگاه را تنظيم قيمت بازار، دسترسي آسان خانواده‌ها به نيازهاي خود و مبارزه با هرگونه دالال‌گري و واسطه‌گري عنوان كرد و افزود: نظير اين نمايشگاه در سراسر شهرهاي استان داير است و تا 20 شهريور ماه در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.
وي به طرح نظارتي مهر و رمضان اشاره كرد و گفت: در قالب اين طرح ماموران نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني، اصناف و تعزيرات حكومتي با سركشي مستمر و روزانه با متخلفان صنفي برخورد و در همان محل تخلف مي‌كند، جريمه متخلفان به آنها ابلاغ و نسبت به پلمب واحد خدماتي آنها اقدام مي‌شود.
صفرپور با اشاره به برخي افزايش قيمت مواد لبني در روزهاي اخير، علت اصلي آن را افزايش تقاضاي مردم و كاهش مواد اوليه در تهيه اين فراورده ها عنوان كرد.
وي با اشاره به اينكه بيشترين شكايت مردم از افزايش و نحوه توزيع شير يارانه‌اي است، گفت: در ماه رمضان در هفت ميدان پرترافيك شهر، شير يارانه‌اي به صورت گسترده در بين مردم توزيع مي‌شود.
انتهاي پيام/ص
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن