تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812663143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران گزارش مي دهد اعدام ، زندان و شلاق براي نويسندگان سناريوي جنايت شيطاني


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران گزارش مي دهد اعدام ، زندان و شلاق براي نويسندگان سناريوي جنايت شيطاني


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: حكم دو مرد و يك زن كه به اتهام آدمكشي بازداشت شده اند امروز در شعبه 74 دادگاه كيفري پايتخت صادر شد.

*** گزارش و عكس : ايسكانيوز
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه حوادث ايسكانيوز: در تازه ترين نشست رسيدگي به اين پرونده كه به رياست قاضي «حسيني كوه كمره اي» و با حضور چهار مستشار برگزار شد ابتدا نماينده دادستان ، كيفرخواست را خواند.
«علي دلداري» تصريح كرد: حسين 42 ساله متهم است هشتم آبان 1382 به دنبال رابطه پنهاني با كتايون ، شوهر 40 ساله او به نام حميد رضا را با همدستي اين زن و دوستش (علي) كشت و جنازه را در بزرگراه نواب رها كرد.حسين و همدستانش دوبار محاكمه شده اند و حالا پس از رفع نواقص پرونده براي متهمان رديف دوم و سوم ، اشد مجازات خواهانم.
سپس مادر داغدار در جايگاه ويژه قرار گرفت و با اشاره به عروسش توضيح داد : از روز اول با ازدواج پسرم با اين زن مخالف بودم اما گوش حميد رضا بدهكار نبود و آخر سر ، قرباني دسيسه كتايون شد.عروسم و همدستانش پسرم را كشتند و حالا بايد اعدام شوند.
سپس دختر 13 ساله قرباني اظهار داشت: براي حسين و علي اشد مجازات مي خواهم اما چون يك خواهر كوچك تر دارم مادرم نبايد قصاص شود.
همچنين متهم رديف سوم منكر اطلاع از نقشه شوم حسين و كتايون شد.علي 27 ساله ، يادآور شد: سالها بود حسين را مي شناختم .او يك روز به سراغم آمد و گفت مردي مزاحم همسر يكي از دوستانش كه در خارج از كشور است شده و بايد ادبش كنيم.من كه حرف هاي حسين را باور كرده بودم به خانه كتايون رفتم.اول حسين وارد شد و بعد از من خواست وارد شوم و حميدرضا را سوار ماشين كنم. وقتي وارد شدم حميدرضا بي هوش بود.
متهم اضافه كرد: بعدها فهميدم كتايون به شوهرش قرص خواب آور داده بود.ما با كمك كتايون حميدرضا را جلوي در برديم و سوار ماشينم كرديم.
*قاضي: حسين در آن موقع كجا بود؟
*علي: سر كوچه بود.من و حسين ، حميدرضا را بيهوش به بزرگراه نواب برديم.حسين پياده شد و حميدرضا را با خودش كشيد.چند دقيقه بعد در حالي كه دستهايش خوني بود برگشت و گفت كار را تمام كرده است اما باور كنيد من از نقشه او بي خبر بودم.
*قاضي: حسين ، چاقو را چه كرد؟
*علي: چاقو را در خيابان انداخت و دستهايش را بست. ما يك ماه و نيم بعد دستگير شديم.
متهم رديف نخست اما منكر هر گونه رابطه پنهاني با كتايون شد : «وقتي با كتايون در خيابان آشنا شدم نمي دانستم متاهل است.دو ماه بعد كه موضوع را فهميدم فقط به او كمك مالي كردم. باور كنيد نيت بدي نداشتم.فقط مي دانستم كتايون با شوهرش اختلاف دارد. او پاكتي به من داده بود تا برايش نگهداري كنم.»
*قاضي: محتويات پاكت چه بود؟
*حسين: چند نامه دادگاه به همراه عقدنامه.
*قاضي: اظهارات علي را قبول داري؟
*حسين: نه.باور كنيد من در مرگ شوهر كتايون ، نقشي نداشتم و تحت فشار، جنايت را گردن گرفتم.تازه در بازداشتگاه فهميدم كتايون شوهرش را با خوراندن قرص بي هوش كرده بود.گزارش ايسكانيوز مي افزايد، پنج قاضي كه ادامه محاكمه را غير علني و پشت درهاي بسته برگزار كرده بودند امروز به انشاي راي پرداختند : «حسين» محكوم به اعدام و 100 ضربه شلاق ، «كتايون» 15 سال زندان و 100 ضربه شلاق و «علي» 10 سال زندان.اين حكم تا 20 روز پس از ابلاغ ، قابل تجديد نظر خواهي است./125
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن