تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805706470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - آغاز نحس براي بزرگان لاليگا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ورزش - آغاز نحس براي بزرگان لاليگا


ورزش - آغاز نحس براي بزرگان لاليگا

مدعيان كسب عنوان قهرماني لاليگا در قدم اول شكست خوردند. رئال مادريد و بارسلونا در هفته اول رقابت‌هاي فصل جديد لاليگا در خارج از خانه مقابل دپورتيوولاكرونيا و نومانسيا با شكست به خانه بازگشتند. شكست رئال مادريد در ريازور چندان هم دور از انتظار نبود چراكه مدافع عنوان قهرماني از فصل 92ـ1991 تاكنون موفق به كسب پيروزي در اين استاديوم نشده است. رئال مادريد براي اين ديدار وسلي اشنايدر را به دليل مصدوميت و رافائل فان‌در‌فارت را به دليل محروميت در اختيار نداشت. روبينيو هم كه همچنان براي پيوستن به چلسي اصرار مي‌ورزد روي نيمكت نشسته و آرين روبن جاي او را پر كرده بود. تنها با گذشته 90 ثانيه از بازي شوك اول به رئال وارد آمد و ضربه ميستا تير دروازه كاسياس را به لرزه درآورد. اما ميستا در دقيقه 26 با اشتباهات فاحش خط دفاعي رئال گل اول دپور را به ثمر رساند. دو دقيقه پس از شروع نيمه دوم رودفان‌نيستلروي گل تساوي را به ثمر رساند اما اين لوپو بود كه در دقيقه 51 با ضربه سر گل پيروزي‌بخش تيم ميزبان را به ثمر رساند.

ميگوئل آنخل لوتينا كه به‌خاطر كسب پيروزي مقابل قهرمان فصل گذشته نمي‌توانست خوشحالي‌اش را پنهان كند، پس از اين ديدار گفت: «بازي تماشايي بود و هيجان زيادي داشت. آنها با شور و اشتياق فراوان براي كسب پيروزي به اينجا آمده بودند. اما ما هم از لحاظ فيزيكي و هم از جنبه‌هاي روحي و رواني خيلي خوب عمل كرديم. ما بايد قدرتمند ظاهر مي‌شديم كه همين كار را هم كرديم. شاگردانم براي اين ديدار تمام تلاش خود را كردند. ما يك تيم بسيار خوب را شكست داديم و فكر مي‌كنم همه از اين بابت خوشحال‌اند.
در آن سو برند شوستر در كنفرانس خبري پس از مسابقه در حالي‌كه خبرنگاران از او در مورد وضعيت روبينيو سوال مي‌كردند در جواب آنها پاسخ داد: «امروز روز روبينيو نيست. امروز روز ماست و اين بازي بود كه اهميت داشت. آنچه روبينيو انجام مي‌دهد واقعا براي من اهميتي ندارد. او لياقت مورد توجه قرار گرفتن را ندارد.» مربي آلماني رئال در مورد ناكامي‌هاي تيمش در ريازور از فصل 92–1991 تاكنون هم با شوخي گفت: «نمي‌دانم دليل اين مسئله چيست اما حتما در اين مكان چيزي وجود دارد. ما چند ماه آينده را روي اين مسئله تحقيق خواهيم كرد كه براي بازي در اينجا چه كار بايد بكنيم شايد لازم باشد به داوران رشوه بدهيم يا با يك بازيكن اضافه مقابل آنها ظاهر شويم. ما در اين ديدار هر كاري كه لازم بود را كرديم اما دپور ما را شكست داد و بايد به آنها تبريك بگوييم. زماني‌كه از شوستر پرسيدند كه آيا آنها به فكر خريد مهاجم جديدي هستند او پاسخ داد: «فكر نمي‌كنم در خط حمله كمبودي داشته باشيم. ما فقط بايد روي ضربات ايستگاهي حريفان دقت بيشتري به خرج دهيم. جاي نگراني وجود ندارد. چراكه ما در اين ديدار كنترل بازي را در اختيار داشتيم و مهاجم‌هايمان هم عملكرد خوبي داشتند.»
رودفان‌نيستلروي گلزن سفيدپوشان رئال هم در پايان بازي گفت: «به اين شكل باختن ناراحت‌كننده است. ما هر دو گل را از روي ضربات ايستگاهي دريافت كرديم. واقعا جاي تاسف است. اما اين اتفاقات به‌هر‌ حال رخ مي‌دهد. اشتباهات كوچك ما در اين ديدار باعث شد نتوانيم پيروز شويم. اين شروع خوبي براي ما نبود اما اين بازي اول است و تا پايان فصل زمان زيادي باقي است.
سرخيو راموس مدافع رئال هم گفت: «ما براي بردن به اينجا آمده بوديم و جاي تاسف است كه فصل را با شكست شروع كرديم. ما مي‌خواستم با پيروزي كارمان را شروع كنيم و تلاشمان را هم كرديم. ما بايد به جنگيدن ادامه دهيم و اين بازي را هم فراموش كنيم. اين شكست به ما ضربه زد اما ما مي‌دانيم اشتباهات‌مان كوچك بود و زمان زيادي براي اصلاح آنها داريم. دپورتيوو از روي ضربات ايستگاهي گلزني كرد اما اين مسئله اهميتي ندارد ما اين مشكلمان را برطرف خواهيم كرد. تازه بازي اول بود.»
نومانسيا – بارسلونا
بارسلونا كه در رقابت‌هاي فصل گذشته تحت نظر فرانك رايكارد در بازي‌هاي خارج از خانه‌اش بد نتيجه مي‌گرفت با آمدن پپ گوارديولا هم از اين لحاظ پيشرفتي نكرده است. بارسلونا كه اميدوار است پس از دو فصل جام قهرماني ليگ را از رئال پس بگيرد در خانه نومانسيا قهرمان دسته دوم لاليگا در فصل گذشته شكست خورد. در اين ديدار گوارديولا دني آلوس خريد 5/29ميليون يورويي‌اش از سه‌ويا را در كنار ليونل مسي در خط حمله قرار داده بود. هر چند بارسلونا در اين ديدار كنترل كامل بازي را در اختيار داشت اما ماريو در دقيقه 12 با اشتباه خط دفاعي تيم مهمان تك گل بازي را به ثمر رساند. در اين ديدار ساموئل اتوئو و ليونل مسي دو بار تير دروازه نومانسيا را به لرزه درآوردند اما در نهايت اين نومانسيا بود كه در خانه يك پيروزي تاريخي به‌دست آورد.
سرجيو كرسيچ مربي نومانسيا در حالي‌كه اذعان داشت بارسا در اين ديدار موقعيت‌هاي بيشتري براي گلزني داشته عملكرد شاگردانش در اين ديدار را ستود و گفت: «ما نمايش موفقيت‌آميزي داشتيم. ديدن اينكه يك تيم كوچك چنين تيم بزرگي را مغلوب مي‌كند واقعا لذت‌بخش است. اين نتيجه تلاش ما در 90 دقيقه است. نومانسيا در ديدار بعدي‌اش به سانتياگو برنابئو خواهد رفت. گوارديولا كه تيمش پس از شكست در ليگ قهرمانان مقابل ويسلا كراكو دومين شكست متوالي‌اش را تجربه مي‌كند، در پايان اين ديدار گفت: «ما در اين مسابقه بد بازي كرديم. بازيكنانم در پست‌هاي مختلف بد بازي كردند. هركس در زمين مسووليت‌هاي خاص خودش را دارد كه بايد به آنها عمل كند اما بازيكنانم چنين كاري نكردند. به‌علاوه اينكه ما در خط حمله مشكلات زيادي داشتيم و در حملات ضعيف عمل كرديم.» به اعتقاد گوارديولا اين بازي نكات مثبتي هم براي تيمش داشته. او در ادامه حرف‌هايش افزود: آناليز اين بازي سخت است. وقتي بازيكنان يك تيم 10نفره دفاع مي‌كنند اوضاع بازي پيچيده مي‌شود ما فرصت‌هاي زيادي داشتيم خيلي بيشتر از نومانسيا من به نومانسيا به‌خاطر بازي خوب دفاعي‌شان تبريك مي‌گويم آنها تيم خوبي هستند. ما اكنون بايد مشكلاتمان را رفع كنيم و در بازي بعدي بهتر ظاهر شويم ما مي‌خواستيم ليگ را خوب شروع كنيم اما نتوانستيم. ما بايد عملكردمان را بهتر كنيم.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن