تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820086031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوره‌هاي آزاد مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران برگزار مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دوره‌هاي آزاد مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران برگزار مي‌شوند
دوره‌هاي آزاد آموزشي مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران با همكاري انجمن حكمت و فلسفه ايران، پاييز امسال برگزار مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري مهر، طي برگزاري اين دوره ها، كلاسهاي دكتر سيد مصطفي محقق داماد با عنوان "شرح اشارات و تنبيهات" ( ادامه از ترم قبل) از روز شنبه 13 مهرماه ساعت 10 تا 12، پري رياحي با عنوان "عقل در مولانا" (ادامه از ترم قبل) از 6 مهرماه ساعت 11 تا 13 و دكتر سيدحسين موسويان با عنوان "منطق" از تاريخ 13 مهرماه از ساعت 15 تا 17 آغاز مي‌شوند.

دكتر سروش دباغ "بازخواني انتقادي رساله منطقي - فلسفي ويتگنشتاين" را از يكشنبه 14 مهرماه ساعت 15 تا 30/16 و دكتر شهين اعواني موضوع "كانت: نقد قوه حكم" (بخش دوم) را در همين روز از ساعت 16 تا 30/17 برگزار مي كنند.

دكتر بابك عاليخاني موضوع "رموز اشراقي شاهنامه" را دوشنبه 15 مهرماه از ساعت 8 تا 10 و "آشنايي با جاويدان خرد" را از ساعت 10 تا 12 آغاز مي كند.

بر اساس اين گزارش، از اوايل مهرماه دكتر غلامحسين ابراهيمي ديناني با عنوان "دفتر عقل و آيت عشق" ( ادامه از سال قبل) از ساعت 12 تا 14، دكتر سيد احمد قائم مقامي با عنوان "آموزش زبان پهلوي (2)" دوشنبه 15 مهرماه ساعت 15 تا 17، منوچهر صدوقي سها نيز از 15 مهرماه با عنوان "تحقيق در هرمنوتيك قرآن" ( ادامه از ترم قبل) ساعت 17 تا 18 كلاسهاي آموزشي خود را آغاز مي كنند.

دكتر محمد حسن شفيعيان "مباني عرفان عملي بر اساس متن كتاب منازل السائرين خواجه عبدالله انصاري هروي" را سه شنبه 16 مهرماه از ساعت 14 تا 16 و دكتر سيد محمود يوسف ثاني نهاية الحكمة (3) از 2 مهرماه در ساعت 16 تا 18 برگزار مي كنند.

منوچهر صدوقي سها چهارشنبه 17 مهرماه "اشعة اللمعات نوشتة جامي" را از ساعت 10 تا 11 و دكتر بهزاد سالكي موضوع "فلسفه دين" را از 3 مهرماه ساعت 11 تا 13 برگزار مي كند.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن