تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه هاي راديو تهران در ماه مبارك رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: ويژه برنامه هاي راديو تهران در ماه مبارك رمضان
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ شبكه راديويي تهران برنامه هاي از آستان تا آسمان، سايبان، سفره داران و نمايش ناشناسي در سينه من را براي پخش در ماه مبارك رمضان آماده مي كند.


به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شبكه راديويي تهران، «برنامه از آستان تا آسمان» ويژه سحرهاي ماه رمضان از حرم امامزاده صالح به روي آنتن مي رود كه دكتر مهدوي با مباحثي نظير خود سازي در ضيافت الهي، تاثير دعا در تربيت و... مهمان اين برنامه خواهد بود.
همچنين بررسي متون كهن فارسي، بيان سيره بزرگان ، پخش ادعيه و مناجات فارسي و عربي از آيتمهاي ديگر اين برنامه است كه در 30 سحر 30 خلاصه سخنراني از شخصيتهاي مختلف علمي و عرفاني نيز پخش خواهد شد.

«از آسمان تا آسمان»

«از آستان تا آسمان» از ساعت 3 تا پايان اقامه نماز صبح با اجراي رضا خضرايي و تهيه كنندگي احمد برمر پخش مي شود.

«سايبان»

«سايبان» يك برنامه شاد و نمايشي يك ساعته است كه قبل از ويژه برنامه افطار و بر حسب فضاي شهري در ساعت 16 پخش مي شود كه به صورت طنز اتفاقات شهري را مطرح و با رفتارهاي ناشايسته شوخي ميكند. اين برنامه با سردبيري جلال سميعي و بازيگري آسيه گرجي ، مهرداد طوفانيان و جلال رحمتي پخش مي شود.

«سفره داران»

«سفره داران» ويژه برنامه افطار با آيتمهاي پيام آسماني، گوشه چشم ، مسافري از ديارغريب، پناه بر خدا از ساعت 18 تا 20:30 به روي آنتن مي رود كه گزارش از زندانيان ابد در آيتم سفرهاي ندامت، طرح سوالات بي ربط در آيتم آسمون تا ريسمون، گزارش از كساني كه سرسفره افطار نيستند و پخش كليه اتفاقات و رويدادهاي ماه مبارك رمضان در سالهاي مختلف، آيتمهاي اين برنامه است.
همچنين تماس شنوندگان براي دعاي كساني كه دوستشان ندارند در آيتم سفره هاي دعا و اهداي جوايز به برترين و كوتاه ترين دعا، سفره هاي نقره اي به مناسبت هفته دفاع مقدس براي پخش مجموعه فيلمهاي مناسبتي آيتمهاي ديگر اين برنامه است.

«ناشناسي در سينه من و مهمان ناخوانده»

«ناشناسي در سينه من و مهمان ناخوانده» نمايش هاي 12 قسمتي و 6 قسمتي مناسبت ماه رمضان است كه نمايش راديويي ناشناسي در سينه من با نويسندگي نسيم خراشادي زاده داستان فروغ پرهام ؛زن ميانسالي است كه شغلش را به درخواست همسرش كنار گذاشته و حالا متوجه مي شود كه همسرش تصميم به.....
در نمايش مهمان ناخوانده نيز روايتگر مهماني است كه صاحبخانه سعي دارد فضاي مناسبي را براي اين مهماني بعد از 25 سال مهيا كند اما در آپارتمان داستانهايي رقم مي خورد كه نمايش طنز و خنده داري مي شود. مهمان ناخوانده با نويسندگي مرضيه ازگلي و كارگرداني محمد عمراني پخش مي شود.
اين گزارش مي افزايد: شرح دعاي مكارم اخلاق با تفسير دكتر مهدوي در ويژه برنامه اذان ظهرگاهي، پخش تلاوت ترتيل قرآن كريم به جاي برنامه "دانايي توانايي است" از ساعت 11:30 تا 12:30 از ديگر برنامه هاي اين شبكه در ايام ماه مبارك رمضان خواهد بود.
گفتني است: ادامه پخش برنامه "مكث 95" هم به بعد از ماه رمضان موكول شد و برنامه "ورزش از راديو تهران" نيز از ساعت 20 تا 21 به روي آنتن مي رود پس از آن نيز برنامه شبهاي تابستان به مدت 6 روز از از ساعت 21 تا23پخش مي شود.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن