تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نويي به جاي تهمت مدرك مذاكره با جانواريو را


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: سرپرست باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نويي اگر مدرکي دارد که باشگاه استقلال با جانواريو مذاکره کرده، ‌آن را ارائه کند.

علي فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد تساوي 2 بر 2 روز گذشته استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: بچه‌ها در اين مسابقه زحمت خود را کشيدند و مقابل تيمي مثل السد 2 گل زدند، اما در ادامه ما بي دليل 2 گل دريافت کرديم.
وي در پاسخ به اين سؤال که چرا تاکنون فکري به حال حفظ نتيجه در استقلال نشده، عنوان کرد: فکر شده، اما فکر بايد در زمين پياده شود. وقتي استقلال 2 گل‌ مي‌زند نبايد همانطور ايستاد و کاري نکرد. اکنون مثل سابق نيست که فقط با زدن 2 گل خيالمان راحت شود. حريفان حرفه‌اي شده‌اند و براي جبران نتيجه فشار مي‌‌آورند. من حرفم اين است که وقتي 2 گل مي‌زني، بايد باز هم حمله کني و در آن شرايط نتيجه را حفظ‌ کني.

وي افزود:‌ البته در بازي ديروز 2 پنالتي هم براي استقلال گرفته نشد. ظاهرا چه در ايران و چه در خارج براي استقلال گرفتن پنالتي براي استقلال ممنوع‌ شده و براي ما پنالتي نمي‌گيرند.
سرپرست باشگاه استقلال با تاکيد بر اينکه حفظ نکردن نتيجه در اين تيم يک مشکل است، ادامه داد: چيزهايي در تيم است که فني است و فکر مي‌کنم کادر فني بايد در مورد آن توضيح بدهد. من بعد از بازي با چند بازيکن صحبت کردم و آنها مي‌گفتند دليل عدم حفظ نتيجه عقب کشيدن تيم است. تيم السد 20 دقيقه طوفاني به استقلال فشار آورد و ما مانده بوديم و نگران اين بوديم که هر آن گل سوم را دريافت کنيم و خدا را شکر يک امتياز را گرفتيم.

فتح‌الله زاده افزود: ‌من هم دوست ندارم کار استقلال به اما و اگر بکشد، اما ما تيمي هستيم که تازه بسته شديم و با اين حال در ليگ برتر و جام حذفي حضور فعال داريم. اين تيم بدنسازي کامل نشده و بچه‌ها واقعا خسته هستند.
وي با اشاره به بازي آينده استقلال مقابل النصر گفت: اگر به امتيازها نگاه کنيم ما براي اينکه بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم بايد النصر را ببريم. من از هواداران مي‌خواهم مثل سال هاي گذشته به حمايت از استقلال به ورزشگاه بيايند و تيم را به آغوش بکشند. نتيجه بازي با النصر براي ما خيلي مهم است. هواداران بايد به ورزشگاه بيايند. امروز جاي نشستن نيست. ما نياز به هوادار داريم. من انتظار دارم هفته آينده مقابل النصر 70 هزار نفر در ورزشگاه باشند. اين طوري هم رکورد حضور تماشاگر را مي‌زنيم و هم مي‌توانيم النصر را شکست دهيم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعيت ناصر حجازي که در بيمارستان کسري بستري است، گفت: روز گذشته تلفني با او صحبت کردم و امروز هم ملاقات کوتاهي با او خواهم داشت. فقط همه ما بايد براي حال حجازي دعا کنيم.
فتح‌الله زاده در مورد احضار به کميته انضباطي تصريح کرد: من قبل از سفر به قطر صحبت‌هايم را با شريفي انجام دادم و فکر مي‌کنم کم لطفي دوستان بوده که ما را احضار کردند. در 7 بازي حق استقلال خورده شده است. آيا اين انصاف است که در مورد اشتباهات داوري هم ما بايد جوابگو باشيم!
وي درباره بيانيه دوم باشگاه سپاهان و شکايت آنها از استقلال گفت: با بيانيه نمي‌شود تهمت‌ها را پاسخ داد. کدام صحبت من در قبال سپاهان توهين‌آميز بوده است. من هنوز هم مي‌گويم آنها قدرت دارند چون پول دارند.

وي درباره گلايه‌هاي اميرقلعه‌نويي نسبت به صحبت با جانواريو که با سپاهان قرارداد دارد، گفت: اميرخان اگر مدرکي دارد که باشگاه استقلال با جانواريو صحبت کرده، ‌ارائه دهد. نمي‌شود با شنيده‌ها تهمت زد.ما اگر بخواهيم با جانواريو مذاکره کنيم بايد با مدير برنامه‌هاي او صحبت کنيم. مي‌توانيد از مدير برنامه‌هاي او بپرسيد که تاکنون باشگاه استقلال اقدامي براي مذاکره کرده است يا خير . وقتي مي‌دانيم بازيکني قرارداد دارد، هيچ وقت سراغش نمي‌رويم. من از ساکت انتظار داشتم جلوي اين توهين‌ها و تهمت‌ها را بگيرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن