تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جديد دانشكاه آزاد اسلامي واحد كرمانشاه معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جديد دانشكاه آزاد اسلامي واحد كرمانشاه معرفي شد
داخلي. اجتماعي. معارفه. دانشگاه.

آيين توديع رييس سابق دانشگاه آزاد اسلامي كرمانشاه و معارفه رييس جديد اين دانشگاه روز يكشنبه در محل دانشگاه آزاد كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در ابتداي اين مراسم دكتر " مهدي صفدري " رييس پيشين دانشگاه آزاد اسلامي كرمانشاه گفت: يك مدير تا زماني كه احساس كند كارش جواب مي‌دهد بايد در سمتش بماند و هرگاه فضا برايش مناسب نبود بهتر است برود.

وي ادامه داد: بر اين باورم كه طول مدت مديريت يك مدير نبايد خيلي به درازا بكشد.

وي گفت: متاسفانه در مدت فعاليتم حواشي زيادي وجود داشت به طوريكه عده‌اي همواره سعي داشتند عملكرد ما را زيرسوال ببرند و با سياه‌نمايي فضا را نامناسب جلوه دهند.

وي با بيان اينكه در اوايل مسئوليتم، دانشگاه آزاد را در كرمانشاه زياد بازي نمي‌دادند و حتي در شوراي اداري نيز كرسي دانشگاه خالي بود كه خوشبختانه با رايزني‌ها و نظر مثبت استاندار كرمانشاه كم كم جايگاه دانشگاه آزاد به جايگاهي وزين و منطقي تبديل گرديد.

وي گفت: در حاليكه امتياز دانشگاه در زماني كه من مسئوليت را پذيرفتم ‪ ۳۵۰‬امتياز بود اما با تلاشي كه صورت گرفت و شركت در مجامع بين‌المللي و ارايه حدود ‪ ۵۰‬مقاله ‪ ISI‬هم اكنون امتياز دانشگاه ‪ ۱۴۰۰‬امتياز است البته هنوز ‪ ۵۰۰‬امتياز محاسبه نشده داريم.

وي افزود: در زمينه چاپ كتاب و انتشار آن قبل از بنده تنها دو كتاب چاپ شده داشتيم كه امروز به مرز ‪ ۲۳‬جلد كتاب چاپ شده رسيده‌ايم.

وي اختراعات ثبت شده و حجم كتابهاي كتابخانه دانشگاه را دو برابر زمان قبل از خود عنوان كرد.

صفدري از تدفين پيكر شهداي گمنام در محوطه اين دانشگاه به عنوان بارزترين و شاخص‌ترين فعاليت زمان تصدي گري خود نام برد.

وي گفت: در زمينه آموزشي بايد بگويم هم اينك اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه حدود ‪ ۲۶۱‬نفر مي‌باشد كه قبل از بنده ‪ ۱۶۱‬نفر بود و ‪ ۲۸‬نفر نيز بورسيه دكترا داريم.

وي راه‌اندازي دانشكده فني و حرفه‌اي در سال ‪ ۸۵‬و دارابودن ‪ ۵۰۰‬دانشجو و نيز راه‌اندازي مجتمع دامپروري با توليد روزانه ‪ ۲/۵‬تن شير را از اقدامات بارز در زمان تصديگري خود قلمداد كرد.

وي همچنين درباره فعاليتهاي عمراني در زمان مديريت خود گفت: ساختمان دانشكده فني و مهندسي هم‌اكنون آماده بهره‌برداري شده است همچنين ساختمان آزمايشگاه و كارگاه مركزي نيز آماده افتتاح است.

وي همچنين احداث مسجد الغدير، آمفي تئاتر مجتمع باغ ني ، سلف سرويس مركزي ، دانشكده علوم قرآني و سردرب دانشگاه را از ديگر اقداماتي توصيف كرد كه تكميل و يا در آستانه اتمام هستند.

وي گفت: زماني كه دانشگاه به من سپرده شد داراي ‪ ۲۵‬ميليارد ريال بدهي بود كه امروز هيچ گونه بدهي نداريم و حتي ‪ ۲۵‬ميليارد ريال تسهيلات اين دانشگاه نيز در نوبت پرداخت است.

در ادامه رييس جديد دانشگاه آزاد اسلامي كرمانشاه در سخناني كوتاه ابراز اميدواري كرد در راستاي اعتلاي علم و ايمان بتواند در خدمت نسل جوان دانشگاهي باشد.

دكتر "كيوان قدرتي" افزود: اميدوارم بتوانم فعاليتهايي را كه از زمان مديران سابق شروع شده است به نتيجه برسانم و ضمن تقويت نقاط ارتقا، نقاط ضعف را نيز بپوشانم.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد با تفاهم و همدلي همه اركان اين دانشگاه زمينه براي دستيابي هر چه بيشتر به اهداف عالي و ارتقاي علمي فراهم شود.

همچنين رييس منطقه ‪ ۱۱‬دانشگاه آزاد اسلامي كشور نيز گفت: امروز با فعاليتهاي اين دانشگاه زمينه براي علم آموزي در جامعه كاملا مهيا گرديده است.

دكتر "يزدي صمدي" افزود : امروز به بركت تاسيس دانشگاه آزاد كه توسط آيت الله رفسنجاني صورت گرفت و تولين كسي كه آنرا تاييد كرد شخص امام بود مي توانيم بگوييم با ‪ ۷۰‬ميليون جمعيت كنوني كشور داراي حدود سه ميليون دانشجو در سراسر كشور هستيم.

وي گفت: امروز دانشگاه آزاد با داشتن حدود يك ميليون و ‪ ۴۰۰‬هزار دانشجو و حدود ‪ ۴۰۰‬واحد و مركز آموزشي و راه را براي علم آموزي باز كرده است.

وي گفت: با توجه به حضور رييس دانشگاه رازي كرمانشاه در اين جلسه ، از ايشان مي‌خواهم زمينه براي تعامل هر چه بيشتر اين دانشگاه با دانشگاه متبوع خود را فراهم سازد چرا كه در اين صورت هم ما منتفع خواهيم بود و هم دانشگاه رازي.

وي در پايان از افرادي كه در پا گرفتن و ارتقاي دانشگاه آزاد كرمانشاه نقش داشته‌اند مانند استاندار كرمانشاه ، شهردار و رييس پيشين اين دانشگاه تقدير كرد.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن