تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819818979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگيري كوشكي با پورحيدري؛ جباري اجازه تمرين پيدا نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: /گزارش تمرين آبي‌پوشان/
درگيري كوشكي با پورحيدري؛ جباري اجازه تمرين پيدا نكرد
خبرگزاري فارس: تمرين روز پنجشنبه تيم فوتبال استقلال با حاشيه‌هاي خاصي همراه بود.


[تصویر: A0909994.jpg]



به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس تمرين استقلال از ساعت 15 ديروز در زمين چمن مصنوعي كه مجاور كمپ اصلي تيم‌هاي ملي قرار دارد، برگزار شد.

در ابتداي تمرين بازيكنان استقلال مدام در مورد مجتبي جباري و مصاحبه وي عليه مسئولان باشگاه صحبت مي‌كردند.
كادر فني و سرپرست تيم استقلال نيز در همين خصوص تشكيل جلسه داده و در نهايت به اين جمع‌بندي رسيدند كه جباري در تمرينات استقلال حضور پيدا نكند.

در حالي كه بازيكنان استقلال همگي وارد زمين شده بودند، بيژن كوشكي كه خود را براي تمرين آماده كرده بود از سوي سرپرست استقلال فرصت اين كار را پيدا نكرد.
در اين لحظه كوشكي با ناراحتي به پورحيدري گفت كه چرا نبايد با تيم تمرين كنم؟ مگر چه كاري انجام داده‌ام؟ منصور پورحيدري در پاسخ به وي گفت شما در اختيار كميته انضباطي باشگاه هستيد و تا زمان تشكيل جلسه اين كميته حق حضور در تمرينات را نداريد.
در اين لحظه كوشكي ناراحتي خود را نشان داد و نسبت به سرپرست تيم استقلال اعتراض كرد. فرهاد مجيدي، كاپيتان استقلال نيز كه قصد آرام كردن اين بازيكن را داشت، كوشكي را به سمت ماشينش برد و سرانجام اين بازيكن محل تمرين را ترك كرد.

محور اصلي تمرينات به انجام كارهاي تاكتيكي و كار با توپ اختصاص داشت و محمد محمدي، دروازه‌بان استقلال نيز به دويدن به دور زمين پرداخت و در بخشي از كارهاي تاكتيكي تيمش شركت كرد.

در حالي كه 10 دقيقه از تمرين گذشته بود، مجتبي جباري با لباس تمرين خودش را به محل تمرين رساند كه در اين لحظه پورحيدري اجازه تمرين به اين بازيكن هم را نداد و جالب اين كه جباري كه انگار از همه چيز بي‌خبر بود، دليل اين ممانعت را از پورحيدري پرسيد كه پاسخي از وي دريافت نكرده و پس از 5 دقيقه تماشاي تمرين، ورزشگاه را ترك كرد.

نكته جالب اينكه آرش برهاني، مهاجم استقلال كه ماشينش در يكي از اتوبان‌هاي تهران بنزين تمام كرده بود به كمك اعضاي استقلال پس از 10 دقيقه تأخير به محل تمرين آمد.
تمرينات آبي‌پوشان ساعت 16:30 به پايان رسيد.

استقلال شنبه آينده از هفته بيست و پنجم رقابت‌‌هاي ليگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي ميزبان مس كرمان است.

__________________





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن