تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814287952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارآذربايجان‌غربي: روندتاثيرگذاري انقلاب اسلامي ادامه دارد وابستگي اقتصاد به نفت كاهش يافته‌است افزايش قيمت‌ها طبيعي است،قشر آسيب‌پذير نبايد آسيب ببيند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندارآذربايجان‌غربي: روندتاثيرگذاري انقلاب اسلامي ادامه دارد وابستگي اقتصاد به نفت كاهش يافته‌است افزايش قيمت‌ها طبيعي است،قشر آسيب‌پذير نبايد آسيب ببيند


خبرگزاري دانشجويان ايران - اروميه
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار آذربايجان‌غربي گفت: دولت كمر همت بسته و كارهاي بزرگي را در كشور انجام مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر رحيم قرباني، در جلسه شوراي اداري شهرستان مهاباد، افزود: دولت كارهاي خطير و ريسك‌هاي بزرگي انجام مي‌دهد و به فكر آسودگي و راحتي نيست.

وي اظهار كرد: در دولت نهم كارهايي انجام شده كه بعد از انقلاب و جنگ تحميلي ضرورت تحقق آن‌ها وجود داشت.

قرباني گفت: اين دولت از جنس مردم بوده و در عرصه‌هاي بين‌المللي با تكيه بر مردم، آبروي خود را پيدا كرده و تاثير شگرفي بر ديگر ملت‌ها گذاشته است.

استاندار آذربايجان‌غربي با اشاره به اهميت انقلاب و جايگاه آن در عرصه‌هاي بين‌المللي، افزود: احساسات مردم دنيا نسبت به ما بي‌نظير است و روند تاثيرگذاري انقلاب اسلامي ايران ادامه دارد.

وي يادآور شد: در دفاع از ملت فلسطين به اندازه‌اي زبانزد هستيم كه در نظرسنجي‌هاي صورت گرفته در كشورهاي عربي، محبوب‌ترين چهره، دكتر احمدي‌نژاد است و حتي اسم خرماي محبوبشان را احمدي‌نژاد و سيدحسن نصرالله مي‌گذارند.

استاندار آذربايجان‌غربي گفت: توسعه عدالت و صداي عدالت براي همه دولت‌ها و گوش‌ها آرام‌بخش است و وقتي سخني از دل برمي‌آيد، بر دل مي‌نشيند و اكنون صداي برخاسته از ايران صداي آرماني است نه تبليغاتي.

قرباني با اشاره به اين كه در دو سال اخير سهم نفت در بودجه از 63 درصد به 53 درصد كاهش يافته است، افزود: اين امر نشان مي‌دهد كه مردم و دولت كار كرده‌اند و وابستگي اقتصاد به نفت كاهش يافته است و اين حاصل كارهاي بزرگ در سرمايه‌گذاري خارجي است.

قرباني گفت: استان ما يك استان كشاورزي است و در اين زمينه بنگاه‌هاي كوچك و زودبازده اقتصادي الگوسازي و طراحي مي‌شوند.

به گزارش ايسنا، استاندار آذربايجان‌غربي با اشاره به افزايش قيمت‌ها، افزود: افزايش قيمت‌ها طبيعي است و بايد تلاش كنيم قشر آسيب‌پذير از گذر افزايش‌ قيمت‌ها آسيب نبينند.

وي اجراي طرح تحول اقتصادي دولت‌ را خوب ارزيابي كرد و گفت: كسي كه بيشتر مصرف مي‌كند بيشتر از يارانه‌ها استفاده مي‌كند كه اين موضوع بايد اصلاح شود.

قرباني افزود: رويكرد دولت در كلان كشور توجه به كارهاي بزرگ و زيربنايي نظير انرژي است و در استان به اين مقوله توجه خاصي شده است.

استاندار آذربايجان‌غربي اعلام كرد: استان در بخش عمران، صنعت و كشاورزي وضعيت خوبي دارد.

وي به وجود برخي مشكلات در شهرستان‌هاي استان اشاره كرد و افزود: بسياري از اين مشكلات در شهرستان‌ها قابل حل است و نبايد به مركز استان منتقل شود.

به گزارش ايسنا، استاندار آذربايجان‌غربي، همچنين در يادواره سرداران و 450 شهيد شهرستان تكاب، ضمن گراميداشت هفته دولت، افزود: شهيدان رجايي و باهنر به لحاظ اخلاص، ولايت‌مداري و ساده‌زيستي در مدت بسيار كوتاه در عرصه مديريت اسلامي ماندگار شدند.

قرباني ادامه داد: ما به عنوان خدمتگزاران جامعه اسلامي و مردم، بايد آرمان‌ها و اهداف آن‌ شهيدان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهيم.

وي با اشاره به اين كه رويكرد اين دولت، رويكرد زنده كردن گفتمان امام راحل و شهداست، گفت: دولتمردان دولت نهم با استفاده از شعارهاي انقلابي و ارزش‌هاي معنوي وارد عرصه شدند و مردم استقبال خوبي از دولت نهم كرده است.

استاندار آذربايجان‌غربي افزود: مردم با انتخاب دولت نهم نشان دادند كه مايل هستند به فطرت خود برگردند و ارزش‌هاي اسلام و انقلاب را حفظ كنند.

وي گفت: امكانات مادي در دولت‌هاي مختلف ايجاد مي‌شود اما اصل اين است كه عزت و پايداري در تاريخ انقلاب اسلامي توسط خودمان تحقير نشود و به عنوان نگين كارهايمان در معرض ديد جهانيان قرار گيرد.

به گزارش ايسنا، همچنين، محمود دولتي، فرماندار تكاب، در اين مراسم با اشاره به اهميت برگزاري يادواره سرداران و 450 شهيد اين شهرستان، افزود: اين يادواره را با رويكرد ماندگاري برگزار مي‌كنيم و براي جمع‌آوري اثرات نوشتاري و فرهنگي و تنظيم تاريخ مقاومت مردم تكاب از دوران باستان تا امروز، 12 گروه فعال شده‌اند و اميدواريم نتيجه اين تلاش‌ها تا دو سال ديگر عرضه شود.

دولتي، از ساماندهي مزار شهداي شهرستان تكاب خبر داد و افزود: ساماندهي مزار شهدا به زودي آغاز مي‌شود.

وي اظهار كرد: به پاس رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام، يادمان شهدا در منطقه حماسي مائين‌بلاغ به زودي احداث مي‌شود.

انتهاي پيام
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن