تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806976245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نابساماني در بازار مرغ ادامه دارد قيمت كنيد 2550 تومان، پول بدهيد 3400 تومان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: نابساماني در بازار مرغ ادامه دارد قيمت كنيد 2550 تومان، پول بدهيد 3400 تومان
گروه اقتصاد: با وجود اعلا م دستگاه هاي متولي تهيه و توزيع گوشت مرغ مبني بر عرضه اين ماده پروتئيني با قيمت هر كيلو 2550 تومان و حداكثر 2850 تومان نرخ تصويب شده هر كيلو مرغ تازه از سوي سازمان حمايت قيمت اين ماده پروتئيني مورد احتياج مردم در آستانه ماه مبارك رمضان به بيش 3400 و 3500 تومان در هر كيلو رسيده است.
اگر چه با به وجود آمدن بازار بي ثبات طي چند روز اخير دستگاه هاي ذي ربط دست به كار شده اقدام به تنظيم بازار كرده اند اما تاكنون هيچ جوابي نداده اند ودر تمامي نقاط شهر مرغ با قيمت هاي گزاف به فروش مي رسد.
فعالان صنفي معتقدند كه با كاهش نسبي هوا و آغاز ماه مبارك رمضان تقاضا براي گوشت مرغ افزايش مي يابد و قيمت اين كالا بالاتر از اين هم خواهد رفت و اين در حالي است كه سال گذشته در ماه رمضان قيمت گوشت مرغ هر كيلو 1800 تا 2100 تومان بوده است.
در اين ميان وزارت بازرگاني مسووليت تنظيم بازار مواد پروئتيني را متوجه وزارت جهاد كشاورزي مي داند و اين وزارتخانه هم همواره از قيمت متعادل اين كالا و ذخيره سازي مناسب آن خبر مي دهد.
گوشت مرغ در ميان كالاهاي عرضه شده بن كارمندي و كارگري قرار دارد كه به صورت يخ زده و به ميزان پنج كيلوگرم قرار است بين 6/5ميليون خانوار (كارمندان دولت) توزيع شود.
با اين وجود قاسم نوده فراهاني رييس مجمع امور صنفي توزيعي، خدماتي تهران به ايسنا مي گويد: از اواخر هفته گذشته گوشت مرغ منجمد با قيمت كيلويي 2300 تومان و مرغ تازه با قيمت هر كيلو 2550 تومان در 200 واحد صنفي مجاز، مراكز ميادين ميوه و تره بار شهرداري و فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه و شهروند به دست مصرف كننده مي رسد.
از سوي ديگر سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان هم در اطلاعيه اي اعلام كرد كه به منظور ايجاد تعادل در عرضه و تقاضاي گوشت مرغ و جلوگيري از بروز هرگونه نابساماني در بازار اين كالا، قيمت اين ماده پروتئيني براي مصرف كنندگان در هر كيلوگرم حداكثر تا دو هزار و 850 تومان تصويب شده است.
بر اين اساس تمامي واحدهاي عرضه كننده گوشت مرغ موظفند با رعايت قيمت مصوب و حقوق مصرف كنندگان به عرضه بر اساس نرخ هاي اعلامي اقدام كنند و بازرسان سازمان هاي بازرگاني بر اين قيمت نظارت خواهند كرد.
با توجه به تدابير انديشيده شده در جهت رفاه حال هموطنان و به منظور تامين بخشي از نيازهاي عمومي درباره گوشت مرغ، با هماهنگي هاي انجام شده بين سازمان هاي جهاد كشاورزي و اتحاديه سراسري مرغداران گوشتي كشور، گوشت مرغ منجمد و تازه در فروشگاه هاي عرضه مستقيم كالا كه با محوريت سازمان هاي بازرگاني فعال هستند، به ترتيب با نرخ 2300 تومان و 2550 تومان براي مصرف كنندگان عرضه خواهد شد.
افزايش قيمت گوشت مرغ در ماه مبارك رمضان به عادتي ديرينه تبديل شده و بايد ديد اقدامات ارگان هاي دولتي و صنفي و تصويب قيمت مصوب براي گوشت مرغ مي تواند قيمت اين ماده پرمصرف در ماه رمضان را كاهش دهد يا خير؟ و با توجه به اينكه عوامل زيادي در تعيين نرخ گوشت مرغ در كشتارگاه ها موثر است آيا تصويب قيمت مصوب مي تواند باعث ثبات نرخ ها در بازار شود؟
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن