تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قهرمانان المپيكي شناي آمريكا زير تيغ جراحي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قهرمانان المپيكي شناي آمريكا زير تيغ جراحي
دو شناگر آمريكايي به نام‌هاي دارا تورس و اريك شانتيو دارنده چند مدال نقره بازي‌هاي المپيك پكن تحت عمل جراحي قرار گرفتند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري آسوشيتدپرس، دارا تورس شناگر 41 ساله آمريكا كه موفق شد در رقابت‌هاي المپيك پكن سه مدال نقره به دست آورد روز چهارشنبه كتف مصدوم خود را به تيغ جراحان سپرد.
بنابراين گزارش، دكتر جوزف چالال، استخوان كتف تورس را كه مدتي براي او مشكلاتي پيش آْورده بود جراحي كرد.
گفتني است، تورس تاكنون 12 مدال المپيك براي آمريكا كسب كرده و از اين نظر به همراه جني تامسپون در ميان ورزشكاران زن آمريكا، بيشترين مدال را براي كشورش به دست آورده است.
تورس كه از 17 سالگي در المپيك شركت داشته در پكن در ماده 50 متر آزاد ركورد جديدي براي آمريكا به ثبت رساند.
خبر ديگر از شناگران آمريكايي اين است كه اريك شانتيو شناگر 24 ساله آمريكا كه از سرطان رنج مي‌برد و با همين وضعيت در رقابت‌هاي المپيك پكن شركت كرده بود روز گذشته زير تيغ جراحان قرار گرفت.
بنابراين گزارش، شانتيو براي اولين بار به كاروان المپيك آمريكا راه يافته بود اما پزشكان در ماه ژوئن(خرداد) تشخيص دادند او سرطان دارد آنها تصميم داشتند به سرعت شانيتو را عمل كنند، اما اين شناگر جوان عنوان كرد با همين وضعيت در المپيك پكن حاضر خواهد شد.
قرار بود در صورتي كه علايم گسترش سرطان در بدن او ديده شد، شانتيو رقابت‌هاي المپيك را رها كند و به آمريكا برگردد، اما آزمايشات صورت گرفته در پكن نشان داد سرطان پيشرفت نكرده است.
شانيتو نتوانست در پكن به موفقيت دست يابد و فقط توانست به مرحله نيمه نهايي ماده 200 متر كرال سينه راه يابد، اما خواست و اراده او براي حضور درالمپيك نام او را در جهان به سرزبان‌ها انداخت./ز
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن