تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812801788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي دومين هفته از رقابتهاي ليگ برتر فوتبال مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بررسي دومين هفته از رقابتهاي ليگ برتر فوتبال مازندران
داخلي. ورزشي. فوتبال. ليگ. برتر. مازندران.

دومين هفته از رقابتهاي ليگ برتر فوتبال مازندران با تداوم صدر نشيني پرسپوليس ساري و ورود قدرتمندانه مقاومت ساري همراه بود.

در اين هفته ‪ ۲۴‬گل در پنج مسابقه روييد كه قابل توجه نشان مي‌دهد ضمن آنكه هر ‪ ۱۰‬تيم حاضر در ليگ برتر فوتبال مازندران دروازه تيمهاي رقيب را گشودند.

بهترين تيم هفته مقاومت ساري بود. اين تيم كه هفته گذشته قهرمان ليگ برتر جوانان كشور شده بود در اولين بازيش ‪ ۵‬بر يك تيم اميركلا را از پيش رو برداشت.

"اميد فلاح" ، "مصطفي صالحي" ، "سيد جواد سليمي" و پيمان نصيري" دو بار گلزني كردند تا اميركلا كه مثل مقاومت پس از غيبت در هفته اول بر ليگ برتر وارد شد شكست تلخي را پذيرا شود. تك گل امير كلا را "احسان بيگلري" به ثمر رساند.

سرمربي مقاومت ساري هدف از شركت در ليگ برتر را كسب عنوان قهرماني و ورود به زيرگروه كشور عنوان كرد و بيان داشت: هيچ تيمي را دست كم نمي‌گيريم اما همه تيمها را خواهيم برد.

"بشير لطفي" ادامه داد: اكثر بازيكنان به دليل فشردگي مسابقه‌هاي ليگ برتر جوانان كشور خسته بودند ولي با تلفيق بازيكنان جوان و با تجربه به اين پيروزي نايل آمديم.

"مجيد غلامي" مربي تيم اميركلا شكست در اولين تجربه را طبيعي دانست و گفت: فرصتي براي تمرين نداشتيم و اكثريت بازيكنان سابقه شركت در مسابقه هاي ليگ را ندارند با اين وجود به مرور بهتر خواهيم شد.

اما در ساري تيم پرسپوليس كه هفته نخست را با برتري عجيب ‪ ۶‬بر ‪ ۲‬مقابل درياي بابل آغاز كرده بود به نتيجه‌اي بهتر از يك بر يك مقابل همشهري خود اميد ساري دست نيافت.

در اين مسابقه "سجاد ساداتي" گل تيم پرسپوليس را در شرايطي مشكوك به آفسايد به ثمر رساند تا خود را با ‪ ۳‬گل در صدر جدول بهترين گلزنان قرار دهد اما گل دقيقه ‪" ۹۲‬احمد مظلومي پور" از روي نقطه پنالتي مانع از ثبت دومين پيروزي متوالي پرسپوليس شد.

"مجيد يونسي" سرمربي تيم اميد ساري با ابراز رضايت از عملكرد شاگردانش گفت: داور اشتباه كرد و گل تيم پرسپوليس كه در آفسايد زده شد پذيرفت.

وي بطور احتمال از شدت اعتراضات مسوولان پرسپوليس تحت فشار قرار گرفت و اين گل را قبول كرد با اين حال از گرفتن يك امتياز راضي هستيم.

در ورزشگاه آزادي بهشهر ديدار تيمهاي شهرداري بهشهر و ياقوت سبز قائمشهر به سود تيم مهمان خاتمه يافت.

ياقوت سبز ‪ ۴‬بر ‪ ۳‬پيروز شد تا قدم بزرگي را در ليگ برتر بردارد.

"عباس نادر زاده" و "جعفر قرباني" يك نوبت و "ذبيح الله عالي" در دو نوبت براي ياقوت سبز قائمشهر گلزني كردند حال آنكه تيم شهرداري بهشهر توسط "اسماعيل نوپور" و "عابد اكبري" هردو از روي نقطه پنالتي و "مجيد محسني" به گل رسيد.

"مرتضي پورقنبر" سرپرست تيم ياقوت سبز قائمشهر در اين خصوص گفت: داوري سوال برانگيز بود بطوريكه سه ضربه پنالتي به سود تيم شهرداري بهشهر گرفته شد و تماشاگران بهشهري نيز جو خوبي را بر ورزشگاه حاكم نكردند با اين وجود از كسب پيروزي شادمان هستيم.

"ابوالقاسم صالحي" سرمربي تيم شهرداري بهشهر نيز گفت: براي هيات فوتبال استان متاسفم كه ما را بازيچه دست خود قرار داده و با حضور چنين داوراني زحمات تيمها را به هدر مي‌دهد.

وي مدعي شد : داور در دقيقه ‪ ۲۵‬بازي تيمم را ده نفره كرد و بارها با سوتهاي اشتباه خود باعث شد تا بازيكنان بهشهر ناراحت شوند.

در ورزشگاه شهداي هفت تير بابل تيم قديمي و ريشه دار بابل با وجود ميزباني با نتيجه ‪ ۲‬بر‪ ۲‬مقابل تيم دنياي گل عباس آباد مساوي كرد تا برنده اين ديدار پزشك بازي باشد. پزشك موفق شد تا "مهدي خسروي" بازيكن بيهوش تيم دنياي گل عباس آباد را از رفتن به حال اغما نجات دهد.

"شهرزاد رجبي" سرمربي تيم دنياي گل عباس آباد گفت: ترسيده بوديم كه نكند اين بازيكن جان خود را از دست دهد. متاسفانه آمبولانس در محل برگزاري مسابقه حاضر نبود و اگر پزشك در زمين حضور نداشت اتفاق ناگواري مي‌افتاد.

وي افزود: تاساعت ‪ ۱۲‬شب در بيمارستان شهيد يحيي نژاد بابل بوديم و با بهبود قطعي "خسروي" به شهرمان بازگشتيم.

"حميد آدينه پور" رييس هيات فوتبال بابل با تاييد عدم حضور آمبولانس در ورزشگاه بيان داشت: قبول دارم كه بايد آمبولانس در زمين حاضر بود اما بازيكن تيم عباس آباد مشكلي نداشت و آمبولانس هم در نزديكي ورزشگاه در اورژانس مستقر بود و پيش بيني كرده بوديم كه در صورت بروز حادثه خيلي زود مشكل مان برطرف گردد.

در اين ديدار "محمد تقي پور" هر دو گل تيم درياي بابل را به ثمر رساند و "محمد خسروي" از روي نقطه پنالتي و "احمد رحيمي " گلزن تيم دنياي گل عباس آباد بودند.

نفت محمودآباد در آخرين بازي دومين هفته از ليگ برتر فوتبال مازندران مقابل افرا نوشهر به تساوي رضايت داد.

اين مسابقه در محمودآباد ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬مساوي شد كه گلهاي تيم محمودآبادي را "امين قاسمي نژاد" به ثمر رساند.

"بهروز ولي پور" سرمربي تيم نفت محمودآباد گفت: شش بازيكن اصلي مان به دليل مصدوميت در اختيار نداريم و به همين علت نمي‌توانيم به نتايج مورد نظرمان برسيم اما به طور قطع با بازشگت اين بازيكنان موفق خواهيم شد.

اين مسابقه‌ها با استقبال چنداني از جانب تماشاگران رو به رو نشده كه به طور قطع متاثر از سطح فني پايين رقابتها است.ك/‪۴‬
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 412]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن