تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از دهم شهريور انجام مي‌شود آغاز طرح ويژه نظارت بر عرضه كالاها و خدمات در خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از دهم شهريور انجام مي‌شود آغاز طرح ويژه نظارت بر عرضه كالاها و خدمات در خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بازرگاني خراسان جنوبي گفت: از دهم شهريور طرح ويژه نظارت بر عرضه كالا و خدمات به مدت يك ماه به مناسبت آغاز ماه رمضان و بازگشايي مدارس در سطح استان انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، نادر مير‌شكار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بيان اينكه تدابير خاصي براي بازرسي بر قيمت كالاها و خدمات از طرف سازمان بازرگاني استان در طرح ويژه صورت مي‌گيرد، افزود: افرادي در موقعيت نوسان قيمت كالا قصد سوء استفاده و برهم زدن آرامش مردم را دارند اما با تدابير و تصميم‌هاي قاطع جلوي اقدامات اين‌گونه افراد گرفته مي‌شود.
وي ادامه داد: قراردادي به صورت متمركز با شركت نگار نصر منعقد شده كه اين شركت از طريق بسيج سازندگي منطقه مقاومت براي مبارزه با گران‌فروشي و تخلفات صنفي در قالب 20 بازرس جديد با سازمان بازرگاني استان همكاري مي‌كنند.
رئيس سازمان بازرگاني خراسان جنوبي گفت: در زمان اجراي طرح و با اعلام گزارشات مردمي از تخلفات صنفي، بازرسان ظرف مدت 15 دقيقه خود را به محل تخلف رسانده و بعد از تشكيل پرونده براي صنف خاطي، پرونده براي صدور راي به هيئت تخلفات فرستاده مي‌شود.
مير‌شكار افزود: دولت عزم خود را براي جلوگيري از سوء استفاده‌ها و غيرواقعي شدن قيمت كالاها راسخ كرده است تا با كمك مردم جلوي اجحاف حق را بگيرد.
وي در مورد برپايي نمايشگاه فروش پاييزه اذعان داشت: در اين نمايشگاه كه از سياست‌هاي كلي كشور است مواد پروتئيني، كيف، كفش، پوشاك و يك سري از اقلام ضروري در ماه رمضان عرضه مي‌شود.
رئيس سازمان بازرگاني خراسان جنوبي گفت: با تدابير انجام شده بين سازمان بازرگاني و سازمان جهاد كشاورزي استان و با توجه به امكان ذخيره‌سازي گوشت سفيد و قرمز و تعيين مراكز توزيع هيچ مشكلي در تهيه گوشت مرغ منجمد، مرغ گرم و برنج در ماه رمضان براي شهروندان ايجاد نمي‌شود.
مير‌شكار از توزيع و عرضه 750 هزار جلد دفترچه از هفته آينده از شبكه‌هاي صنفي در سطح استان خبر داد و افزود: در دي ماه سال جاري نيز با توجه به نياز استان مقاديري ديگر از دفترچه درسي در شبكه‌هاي صنفي توزيع مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه سازمان بازرگاني استان از لحاظ تعداد بازرسي و نظارت بر واحدهاي صنفي در سال گذشته رتبه دوم را كسب كرده است، اظهار داشت: برنامه راهبردي توسعه تجارت استان، ايجاد آزمايشگاه تخصصي كالاهاي صادراتي و دارويي، به‌روز‌ رساني كتاب راهنماي تجاري استان، ساخت فيلمي با عنوان خراسان جنوبي در مسير توسعه و پخش از سيماي محلي، اعزام هيئت تجاري به چين، برگزاري دوره‌هاي تخصصي براي تجار، به‌روز رساني بانك اطلاعاتي صادركنندگان بخشي از اقدامات سازمان بازرگاني خراسان جنوبي در سال جاري است.
انتهاي پيام/ر
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن