تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819817845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زن معتاد، پسرش را مجبور به گدایی می كرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: f760db43cfc361ca56c88269cc366722.jpg]


زنی كه پسر ۱۲ ساله اش را مجبور به گدایی و فروش مواد مخدر می كرد، در شهرستان شهریار دستگیر شد.
زنی كه پسر ۱۲ ساله اش را مجبور به گدایی و فروش مواد مخدر می كرد، در شهرستان شهریار دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش زنی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شهریار تماس گرفت و برای نجات جان پسر ۱۲ ساله همسایه شان كه از سوی مادرش زندانی و شكنجه می شد، تقاضای كمك كرد.

ماموران با اعزام به محل در منطقه وحیدیه شهریار، در تحقیق از همسایه ها متوجه شدند زن همسایه معتاد است و هر روز فرزندش را كتك می زند و اجازه نمی دهد او به مدرسه برود.

در ادامه تحقیقات معلوم شد مادر سنگدل پسرش را مجبور به گدایی می كند.





دستگیری زن متهم

ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه زن معتاد شدند و او را در حالی كه با كابل فرزندش را كتك می زد، دستگیر كردند.

پسر خردسال هم كه بر اثر كتك های مادرش بشدت مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

پسر ۱۲ ساله در بازجویی به پلیس گفت: اوایل پدرم شكنجه ام می داد ولی از وقتی به زندان افتاده، مادرم كه به من علاقه ای ندارد، كتكم می زند، حتی اجازه نمی دهد به مدرسه بروم. از چند ماه پیش هم مرا مجبور كرد تا برای تامین هزینه اعتیادش گدایی كرده و در خرید و فروش مواد مخدر با قاچاقاچیان همكاری كنم.

وی اضافه كرد: وقتی به رفتارهای مادر معتادم اعتراض می كردم، او با سیخ داغ بدنم را می سوزاند و ساعت ها در اتاق زندانی ام می كرد.

در پی این اظهارات، پسر خردسال با دستور قضایی در اختیار مركز بهزیستی قرار گرفت.





اعتراف متهم به كودك آزاری

مادر سنگدل نیز در بازجویی به پلیس گفت: ۱۳ سال پیش با اجبار و اصرار پدر معتادم، با یك مرد قاچاقچی ازدواج كردم. بعد از ازدواج متوجه شدم شوهرم در زمینه سرقت از منازل و لوازم خودرو نیز فعالیت دارد. او چند بار هم به خاطر اعتیاد و سرقت روانه زندان شده بود.

متهم اضافه كرد: با پی بردن به این خصوصیات او، خواستم مرا طلاق دهد ولی اهمیت نداد. او پس از به دنیا آمدن پسرمان، مرا در منجلاب اعتیاد گرفتار كرد. او با آموزش شیوه تكدیگری و سرقت كیف بانوان، مرا كتك می زد و وادار به دزدی و گدایی می كرد.

متهم افزود: با این اوصاف، شرایط زندگی ام هر روز بدتر می شد تا این كه ۲ ماه پیش شوهرم به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شد و در این شرایط، باید با دزدی و گدایی، هزینه زندگی و اعتیادم را تامین می كردم.

به همین دلیل از فرزندم خواستم با گدایی و همكاری با قاچاقچیان به من كمك كند.

وی تصریح كرد: پس از مقاومت فرزندم، آنقدر شكنجه اش دادم كه مجبور به همكاری شد. هر بار كه پول كمتری به خانه می آورد، با سیخ داغ بدنش را می سوزاندم و ساعت ها او را در اتاق زندانی می كردم.

زن متهم با اشاره به شب حادثه گفت: آن شب آنقدر پسرم را با كابل زدم كه ساعت ها بی هوش شد. به گمان این كه او مرده است، به دنبال راهی بودم تا جسدش را از خانه خارج و دفن كنم.

بنابر این گزارش، زن سنگدل با قرار قانونی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار روانه زندان شد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

[تصویر: break.gif]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن