تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبکه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی رصد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنایع و معادن گفت: این وزارتخانه نظارت دقیق و انضباط بر شبکه خدمات پس از فروش این خودروها را با جدیت دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین روغنی با اعلام این مطلب افزود: این اقدام در راستای اجرایی شدن آئین نامه قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو که در سال گذشته در شورای سیاستگذاری خودرو تصویب و ابلاغ شده بود، صورت گرفت.
وی گفت: خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا پیش از این بعضاً ‌به صورت منظبط صورت نمی‌گرفت و بعضاً با کاستی هایی مواجه بود که با اجرایی شدن آیین نامه مذکور و بحث ارتقای خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی، امروز شاهد نظارت دقیق بر عرصه خدمات پس از فروش این خودروها هستیم .
روغنی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر واردکنندگان خودرو در عین حالی که می‌توانند خودروهای مورد نظر خود را به کشور وارد کنند باید به وزارت صنایع و معادن متعهد شوند تا با در نظر گرفتن شبکه خدمات پس از فروش مناسب،‌ به ارائه خدمات بپردازند.
معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنایع و معادن با اشاره به اینکه انضباط حاکم بر شبکه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی نه تنها واردات را کاهش نداده بلکه با رشد مناسبی نیز همراه بوده است، افزود: براساس آمار شرکت گمرک ایران در بخش خودروهای سواری تعداد خودروهای وارداتی در سال 88 بالغ بر 41 هزارو 483 دستگاه بوده که این رقم در سال 89 به 43 هزارو 389 دستگاه ارتقاء یافته است.
به گفته وی، این میزان،‌ از نظر تعداد 5/4 درصد واز نظر ارزش 8 درصد رشد را نشان می‌دهد. روغنی در ادامه با اعلام این مطلب که وزارت صنایع و معادن آمادگی دارد تا به مشکلات مصرف کنندگان در زمینه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی رسیدگی کند، اظهار کرد: در این رابطه متقاضیان می‌توانند با مرکز تماس پاسخگو وزارت صنایع و معادن به شماره 09612 تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به مشکل آنها رسیدگی شود.
وی در ادامه ‌ارزش خودروهای وارداتی را در سال 89 بالغ بر 892 میلیون دلار ذکر کرد و گفت: براین اساس باید خدمات متناسب پس از فروش ارائه شود تا بتوان پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن