تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805598956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت هفته دولت *هرگونه شتابزدگي در مسير حساس هدفمندكردن يارانه‌ها مي‌تواند نتايج ناگواري داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بيانيه جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت هفته دولت *هرگونه شتابزدگي در مسير حساس هدفمندكردن يارانه‌ها مي‌تواند نتايج ناگواري داشته باشد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت هفته دولت بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا در اين بيانيه آمده است:

« در هفته دولت، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان بزرگوار رجايي و باهنر نكاتي را خدمت ملت بزرگوار و دولتمردان پرتلاش تقديم مي‌كند:

1 ـ شخصيت‌هاي بزرگ در ظرف زمان نمي‌گنجند و عصرها و نسل‌هاي مختلف را تحت‌ تأثير انديشه‌ها و رفتار خويش قرار مي‌دهند. شهيدان «رجايي و باهنر» در اين زمره قرار دارند؛ از جمله ويژگي‌هاي بارز و برجسته اين شهيدان بزرگوار «ولايت‌مداري»، «تكليف‌گرايي»، «تواضع و ساده‌زيستي»، «استكبار‌ستيزي»، «توجه به خرد جمعي و كارشناسي»، «غيرت‌ ديني»، «توجه به محرومان»، «نقدپذيري» و ...، بوده است.

اين ويژگي‌ها سبك مديريتي خاصي را در كشورمان پايه‌گذاري كرد و الگويي شد كه به عنوان گفتمان انقلاب اسلامي و خط امام (ره)، همواره براي عموم مردم و نخبگان جذابيت داشته است. تداوم راه و سلوك عملي آن شهيدان خدايي مي‌تواند و بايد براي همه دولتمردان جمهوري اسلامي در طول تاريخ سرمشق و الگو باشد.

2 – با گذشت 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، رسوب انگاره‌ها و آموزه‌هاي ليبرال – سرمايه‌داري با چاشني سكولاريسم هنوز در گوشه و كنار نظام اجرايي – آموزشي كشور به چشم مي‌خورد و آثار و نتايج آن در برنامه‌ها و الگوهاي توسعه صرفا رشدمحور و بي‌اعتنا به عدالت و اقتضائات فرهنگي – بومي ايران اسلامي مشهود است.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن حمايت قاطع خود از تلاش‌هاي دولت نهم در زدودن مظاهر و انگاره‌هاي تحميلي غرب بر فرهنگ و اقتصاد كشورمان، از جامعه نخبگان و دانشوران حوزوي و دانشگاهيان مي‌خواهد هر چه سريع‌تر الگوي بومي توسعه مبتني بر آموزه‌هاي ديني و در جهت تحقق رشد عدالت‌محور و دانش‌بنيان را تدوين و ارائه كنند. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي هم‌چنين از دولت محترم انتظار دارد علاوه بر برخورد با مظاهر الگوهاي غيربومي، براي تدوين و اجراي نظام و الگوي بومي عدالت‌گرا و دانش‌بنيان براي توسعه همه‌جانبه ميهن عزيز همت والاي خويش را به كار بندد.

3 ـ اقدامات و تلاش‌هاي دولت نهم طي سه سال گذشته كم‌نظير بوده است. عدالت‌محوري، برخورداري از شجاعت و قاطعيت، ساده‌زيستي، اعتزاز به اسلام و مباني انقلاب اسلامي، احياي شعارهاي امام راحل‌(ره)، خدمت خستگي‌ناپذير، حضور نزديك و صميمي با مردم و ايستادن مقتدرانه در برابر زياده‌خواهي‌هاي استكبار جهاني به ويژه در مساله هسته‌اي از ويژگي‌هاي برجسته دولت و شخص رييس‌جمهور، دكتر احمدي‌نژاد بوده است.

دولت نهم به عنوان منادي و مجري گفتمان اصولگرايي و عدالت‌خواهي در كنار مجلس هفتم و اكنون مجلس هشتم موفق شده خدمت‌رساني به مردم را به يك گفتمان غالب تبديل كند و محروميت‌زدايي را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به همه تلاشگران دولت خدمتگزار درود مي‌فرستد و پيروزي و موفقيت و خير و بركت براي همه خادمان ملت از درگاه الهي مسالت دارد.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي از دولت محترم مي‌خواهد دانشگاهيان و نخبگان را در تصميم‌گيري‌هاي كليدي خود مشاركت بيشتري دهد و با ارتباطي نزديك‌تر با نخبگان و پژوهشگران و صاحبنظران ، از نقد و توصيه‌هاي راهگشاي آنان بهره‌ بيشتري ببرد. از ديدگاه ما، دولت نهم بايد با سعه ‌صدر، روحيه نقدپذيري و مشورت‌خواهي، احترام به عقل جمعي و بر اساس تحليل‌هاي كارشناسان متعهد و خيرخواه، به آسيب‌شناسي خود بپردازد تا بتواند كارآمدي و اثربخشي بالاتري در پاسخگويي به مطالبات رهبري و مردم داشته باشد.

5 ـ بر خلاف مشي و شعارهاي اصولي و انقلابي شخص رييس‌جمهور، برخي سخنان و عملكردها از مجموعه كارگزاران و دست‌اندركاران دولت نهم مشاهده مي‌شود كه موجبات رنجش و بعضا تعجب دوستداران و خيرخواهان دولت شده است. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي معتقد است هرچند جوسازي و سوءاستفاده تبليغاتي از نواقص موجود و لغزش‌هاي چهره هاي سرشناس دولت، گاهي از حدود نقد منصفانه فراتر رفته است، اما رييس‌جمهور محترم بايد دائما عملكرد دولت و دولتمردان را با رويكرد مبتني بر مباني اصول‌گرايي مورد بازخواني قرار دهند و افراد ناشايست را از خود دور كنند.

6- از دولت اصول‌گرا و احياگر شعارهاي اصيل انقلاب انتظار مي‌رود به قانون و الزامات قانوني پايبندي بيشتري داشته باشد و با كمك و همدلي قواي مقننه و قضائيه ، با پالايش قوانين و افزايش ضمانت اجرايي آن‌ها، فرهنگ قانون‌مداري و قانون پذيري را در جامعه اسلامي نهادينه كند.

7- جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن حمايت قاطع از مبارزه دولت محترم با دست‌هاي ناپاك و خائن به بيت‌المال ، از قواي سه‌گانه انتظار دارد فرمان 8 ماده‌اي رهبر انقلاب اسلامي درباره مبارزه با فساد را به طور كامل به اجرا درآورند و به دولت عزيز نيز توصيه مي‌كند در كنار قطع دستهاي آلوده مفسدان، پالايش و احياي سلامت سيستم قوه مجريه را نيز با جديت پيگيري كند تا زمينه‌ها و عوامل و ريشه‌هاي مفاسد اقتصادي به طور كامل از قوه مجريه زدوده شوند يا به حداقل برسند.

8 – جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در آستانه چهارمين دهه عمر پربركت جمهوري اسلامي توجه دولت محترم را به اهداف والاي سند چشم‌انداز 20 ساله نظام جلب مي‌كند و از دولت محترم مي‌خواهد سياست‌هاي كلي اصل 44 را به عنوان نجات بخش اقتصاد كشور به طور كامل اجرا كند و به خاطر داشته باشد هدف اصلي اين سياست‌ها، شتاب بخشيدن به رشد اقتصاد ملي و ارتقاي كارآيي و بهره‌وري در سطح ملي است نه صرفا فروش شركت‌هاي دولتي.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي هم‌چنين از دولت محترم مي‌خواهد در سياست‌گذاري براي هدفمندكردن يارانه‌ها، در كنار شرط لازم جسارت ، دقت را فراموش نكند و به خاطر داشته باشد اين مسير، بسيار حساس و خطرناك است و هرگونه عجله و شتابزدگي در آن مي‌تواند نتايج ناگواري داشته باشد.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي يك بار ديگر به روان پاك شهيدان دولت جمهوري اسلامي درود مي‌فرستد و از درگاه خداوند متعال تداوم توفيقات دولت پركار و انقلابي دكتر محمود احمدي‌نژاد را مسالت دارد و اميدوار است با توجه دولت عزيز به توصيه‌هاي خيرخواهانه ، نقايص موجود نيز به حداقل برسد و ملت از آثار و بركات تلاش‌هاي شبانه‌روزي دولت عزيز بيش از پيش بهره‌مند شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن