تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804098663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرز برخورد صحیح با خانمها(فقط آقایون بخونن)


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: طرز برخورد صحیح با خانمها(فقط آقایون بخونن) چرا این رونوشتم(فقط آقایون بخونن)،چون اگرخانم ها بخونن کارآقایون مشکل میشه
برخي از آقايون واقعاً کم لطف و بي اعتنا هستند. خانمها به شدت نيازمند تشکر و قدرداني بوده و تمايل دارند که طرف مقابل همواره و در همه حال علاقه و محبت خود را به آنها ابراز کند. خانمها به کسي احتياج دارند که بتوانند از نظر روحي با او ارتباط برقرار کنند. آنها کسي را مي خواهند که بتوانند با تمام وجود به او اعتماد کنند؛ به دنبال يافتن مردي هستند که بتوانند با او آزادانه در مورد مشکلات خود صحبت کنند و آمال و آرزوهاي آتي خود را مطرح نمايند. اصولاً خانمها موجودات عجيب و مرموزي هستند، اما اگر فقط بخواهيد و بتوانيد صادقانه نقش يک شريک و همدم عاشق را بازي کنيد آنها هم با اخلاص تمام معناي عشق حقيقي را به شما نشان خواهند داد. اگر در پي بدست آوردن عشق حقيقي خود هستيد، بايد با رفتار و گفتار خود به او اثبات کنيد که صميمانه دوستش مي داريد.
مراحل
1- مهربان باشيد و در تمام شرايط با او اظهار همدردي کرده و درکش کنيد. خانمها عاشق مردهايي هستند که دلسوز و مهربان بوده و قلباً برايشان ارزش و اهميت قائل باشند. يک خانم تمايل دارد عبارت "چه مرد خوبي!" را دائماً در مورد کسي که با او وارد رابطه شده است، تکرار کند. او دوست دارد که شوهرش هرچند وقت يکبار به او بگويد که تا چه حد برايش مهم است و اين امر را در رفتارهايش نيز به او ثابت کند! بي دليل به او گل، کادو، و کارت هديه بدهيد، به او زنگ بزنيد، و يا زمانيکه خانه نيست روي منشي تلفني پيامي عاشقانه برايش بگذاريد!!! به هر حال هر کار کوچکي که فکرش را مي کنيد انجام دهيد تا او متوجه شود که شما برايش اهميت قائل هستيد.

2- به او کادوهايي با فکر قبلي هديه بدهيد. خانم ها عاشق اين هستند که طرف مقابل آنها را سورپرايز کند. اين هدايا لازم نيست که حتماً گرانقيمت باشند تا او را خوشحال کنند، بلکه فقط کافيست اين کار را از صميم قلب خود انجام دهيد. ارزش يک هديه هيچ ربطي به قيمت آن ندارد بلکه فکري که وراي آن بوده و دليل خريداري است که آنرا ارزشمند مي کند. اين هديه هاي گاه و بي گاه به خانم نشان مي دهد که تنها کسي است که شما در ذهن خود به او فکر مي کنيد و برايش ارزش و اهميت قائل هستيد.

3- لازم نيست حتماً منتظر رسيدن تولد و يا روز خاص ديگري باشيد. بي هيچ دليل خاصي برايش گل و جواهرات خريداري کنيد. حتي اگر در کنار هم نيستيد، مي توانيد از قبل هديه ي مورد نظر را سفارش دهيد تا دقيقاً آنرا در همان تاريخ خاصي که در نظر داريد برايتان ارسال نمايند. بهتر است که بيشتر بر روي جواهرات هزينه کنيد، تنها يک جفت گوشواره ساده شادي عميقي را در قلب او ايجاد مي کند. از جمله ساير موارد هم مي توان به يک شاخه از گلي که او دوست مي دارد و يا يک دست لباس زيبا اشاره کرد. برخي از آقايون تصور مي کنند که بايد حتماً پولدار باشند تا بتوانند اين کارها را انجام دهند، اما اينچنين نيست، تنها کافي است که کمي بيشتر فکر خود را به کار بيندازيد. اگر خانمتان شاغل است مي توانيد يکي از روزهاي سال که برايش اهميت خاصي دارد، هديه هايتان را به دفتر کارش ارسال نماييد و او را بيش از پيش هيجان زده کنيد. با اين کار نه تنها او احساس غرور مي کند بلکه اطرافيانش هم متوجه مي شوند که چقدر خوب با او برخورد شده و نازپرورده بار آمده و اين مطلب براي خانم از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.

4- هيچ موقع روز تولد، سال نو، ولنتاين، روز مادر و ... را فراموش نکنيد. همه دوستانش در اين روز هداياي کوچک محبت آميزي را دريافت مي کنند. خانم ها همسر خود را در اين موارد با ديگران مقايسه مي کنند تا ببينند او تا چه حد به آنها اهميت مي دهد. اگر مي خواهيد همچنان شاهزاده ي روياهاي همسرتان باقي بمانيد بهتر است هديه ي وي‍ژه اي را براي او در نظر بگيريد. به هر حال يک چيز کوچک هم خيلي بهتر از هيچ چيز است.

5- مودب باشيد و از او تمجيد کنيد. خانم ها دوست دارند شما از وا‍ژه هاي "لطفاً" ، "ببخشيد"، "قول مي دهم" و "متشکرم" استفاده نماييد. از او بپرسيد که روز خود را چگونه گذرانده؛ به او بگوييد که زيبا، قشنگ، و با نمک است، و چه چشم هاي زيبا و نافذي دارد. به او بگوييد که برايتان فوق العاده ترين فرد دنياست. از او به خاطر تمام کارهايي که برايتان انجام مي دهد تشکر کنيد. علاوه بر اين به او بگوييد که جز جنبه ي فيزيکي و جسماني خصوصيات پيچيده ي زيادي در وجودش نهفته است که کشف همه ي آنها مدت زيادي به طول مي انجامد.

6- شنونده خوبي باشيد. براي افکار و عقايد او ارزش قائل باشيد. نقاط قوت و افکار ناب او را تشخيص دهيد. حتي اگر در برخي از موارد با او هم عقيده نيستيد، نکات مثبتي را در نظرياتش پيدا کرده و به او يادآوري کنيد. اين مسئله ضروري است که او احساس کند در مقابل شما يک انسان کامل است. هيچ موقع او را خرد نکنيد حتي به شوخي! مسئله اي منحصر بفردي که تا کنون هيچ کس به او نگفته است را پيدا کرده و به خاطر آن ستايشش کنيد.

7- هنگاميکه در جايي هستيد که نمي توانيد آشکارا ابراز علاقه کنيد، به او نگاه کرده و لبخند گرمي نثارش کنيد. دست هايش را هميشه در دست بگيريد و تا آنجاييکه مي توانيد نزديکش باشيد. زمانيکه افراد ديگري هم اطراف شما هستند، مي توانيد بوسه اي بر پيشاني و يا دستش بزنيد تا هم در انظار از او قدرداني کرده باشيد و هم به نوعي عشق و محبت خود را به او ابراز نموده باشيد. مثل يک نجيب زاده با او برخورد کنيد. هميشه درها را برايش باز کنيد، شايد بعضي ها بگويند که اين کارها قديمي شده است، اما اين امر نشاني از احترام است و ادب و احترام هم چيزي نيست که رنگ کهنگي به خود بگيرد. اين امر به عنوان نوعي نزاکت عمومي قلمداد مي شود. لازم به ذکر است که اين کار را نبايد فقط به مجامع عمومي محدود کنيد. در مواقعي که خودتان دو نفر هم هستيد، هميشه اجازه دهيد او اول وارد شود، چرا که او يک "خانم" است. در خريد خانه به او کمک کنيد. در خريد لباس همراهي اش کنيد، اين کار سبب مي شود يک ايده از لباس هايي که او دوست دارد هم بگيريد. مطمئن باشيد که اين تجربه بعدها به شما کمک خواهد کرد.

8- سعي کنيد به بهترين نحو با او صحبت کنيد. به حرف هايش گوش دهيد، منظورش را درک کنيد، در حين مکالمه با او ارتباط چشمي برقرار کنيد تا متوجه شود که کل توجهتان را به او معطوف کرده ايد. به او اظهار علاقه کنيد و خودتان را مشتاق نشان دهيد. از سوي ديگر برخورد بازي با او داشته باشيد. اعتقادات، نظريات، و برنامه ريزي هاي خود را با او در ميان بگذاريد، مي توانيد او را از کليه ي مشکلات و مسائل خود با خبر کنيد. وقتيکه او مشکلات خود را با شما در ميان مي گذارد، سعي کنيد تا آنجا که مي توانيد صحبت هايش را قطع نکنيد، نظريات مختلف در مورد راه حل هاي مختلف را با او در ميان بگذاريد، اما اگر خودش مسير ديگري را انتخاب کرد ايرادي به او نگيريد و باز هم او را همراهي کنيد.

9- در مورد او با دوستانتان خودتان و دوستان خودش با افتخار صحبت کنيد و نشان دهيد از اينکه با او هستيد به خود مي باليد. اين کار به وي‍ژه زمانيکه ارتباط در حال پيشروي به سمت جلوست اهميت بيشتري پيدا مي کند. او نياز دارد که بداند شما دوستش مي داريد و دوستان و اطرافيان نيز از اين امر مطلع گردند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 430]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن