تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار كرمانشاه در گفتگو با فارس: مسئولان صادقانه و صحيح به مردم خدمت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار كرمانشاه در گفتگو با فارس: مسئولان صادقانه و صحيح به مردم خدمت كنند
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان كرمانشاه گفت: بايد تلاش كنيم با استفاده از خلق و خوي درست و مناسب، خدمتي صادقانه و صحيح به مردم ارائه كنيم.


حسين رحيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه با بيان اينكه شهيدان رجايي و باهنر اسوه صدق و تقواي دولتمردان هستند، افزود: بهترين درسي كه مي‌توان از هفته دولت و شهداي دولت در نظر داشت، مردمي بودن و ساده زيستي خدمتگزاري لايق همچون شهيد رجايي است.
وي ادامه داد: اين دو شهيد الگوهاي ماندگار و جاوداني براي كارمندان هستند كه بايد تلاش كنيم با استفاده از آن خلق و خوي درست و مناسب، خدمتي صادقانه و صحيح به مردم ارائه كنيم.
رحيمي افزود: مردم بهترين معيار ارزيابي خدمتگزاران و دولتمردان هستند و خدمت صادقانه به مردم مشخص است و نيازي به گفتن و مطرح شدن ندارد و اگر انسان مبناي كار را خود را استفاده از الگو و رفتار بزرگان دين، امام راحل و مقام معظم رهبري و بزرگاني مانند شهيد رجايي و شهيد باهنر قرار دهد در خدمت به مردم و كار براي رضاي خدا ترديد نخواهد كرد كه هم در پيشگاه خدا و هم نزد مردم گم نمي‌شود.
فرماندار كرمانشاه تصريح كرد: اگر براي ما مبنا خدمت و قانون باشد هم براي خود شخص و هم براي مردم اين موضوع ملموس خواهد بود و همه از آن بهره‌مند خواهند شد.
وي با تبريك هفته دولت در خصوص پروژه‌هاي مهم اين هفته در شهرستان كرمانشاه گفت: در مجموع تا پايان هفته دولت، 102 پروژه را در شهرستان كرمانشاه افتتاح خواهيم كرد كه بزرگ‌ترين آن مجموعه و تالار بزرگ شهر با عنوان انتظار و كلنگ آغاز عمليات اجرايي پالايشگاه 150 هزار بشكه‌اي آناهيتا خواهد بود.
انتهاي پيام:/ب
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن