تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/گزارش خبرنگار اعزامي فارس به المپيك/ مهماندوست: ساعي قدرت شكست لوپر را هم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /گزارش خبرنگار اعزامي فارس به المپيك/ مهماندوست: ساعي قدرت شكست لوپر را هم داشت
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: هادي ساعي به قدري آماده بود كه در صورت حضور لوپر امريكايي در مبارزه پاياني، باز هم به مدال طلا مي‌رسيد.


محمدرضا مهماندوست در گفت و گو با خبرنگار اعزامي فارس به چين اظهار داشت: تا حدودي مزد زحماتمان را گرفتيم. 2 تكواندوكار ما بايد مدال طلا مي گرفتند، چون 10 ماه تلاش بي وقفه داشتيم.در تمرين بارها آن ها از من متنفر مي شدند چون خيلي سخت مي گرفتم.
وي در مورد مبارزات ساعي تصريح كرد: مقابل حريف ايتاليايي 2 بار بي احتياطي كرد؛ ولي به وي تاكيد كردم به حريف قدبلند خود نزديك شود تا به سرش ضربه اي وارد نكند. يكي از امتيازات بزرگ او اين بود كه باوجود داشتن مدال طلاي المپيك مثل يك ورزشكار تمام عيار به حرف هايم گوش كرد و از او ممنون هستم.
سرمربي تيم تكواندو در پاسخ به اين سئوال كه اگر ساعي با لوپز در فينال روبرو مي شد، مي توانست او را شكست دهد، اذعان داشت: آماده بود تا لوپز را هم شكست دهد. بارها فيلم مبارزات او را آناليز كرده بوديم. هيچ چيزي نمي توانست مانع از مدال طلاي هادي شود.
مهماندوست در مورد حريف ايتاليايي عنوان كرد: اين تكواندوكار در مسابقات سهميه المپيك جهان در منچستر سوم شده بود. بارها فيلم او را آناليز كرده و بيشتر از ساعي او را مي شناختم.
اين مربي در پاسخ به اين سوال كه اگر يوسف كرمي هم به المپيك اعزام مي شد، مي توانست مدال طلا را كسب كند، گفت: عملكرد كرمي را بايد در شرايط سختي مثل المپيك ارزيابي كنيم. بارها از قبل گفته بودم كه هادي مرد روزهاي سخت است.
مهماندوست در پايان در اين ارتباط كه چرا با خداحافظي ساعي از دنياي قهرماني مخالف است، تاكيد كرد: همه زندگي يك ورزشكار، ورزش است، البته خودش بايد تصميم بگيرد. معتقدم بعد از يك مدت استراحت هنوز مي تواند براي ايران مدال آور باشد.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن