تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
سجاد مرادي نهم شد

«سجاد مرادي» قهرمان و ركورددار دوي 800 متر ايران پس از پايان تلاش 24 دونده در مرحله نيمه نهايي دوي 800 متر المپيك در جايگاه نهم قرار گرفت.
در حالي كه از بين 24 دونده حاضر در مرحله نيمه نهايي دو 800 متر بازي هاي المپيك تنها 8 دونده راهي مرحله فينال مي شدند، سجاد مرادي با قرار گرفتن در جايگاه نهم از صعود به مرحله فينال بازماند.

محمد عليرضايي جراحي شد

محمد عليرضايي مورد عمل جراحي قرار گرفت و دو ماه دور از تمرينات خواهد بود.
محمد عليرضايي تنها شناگر المپيكي ايران در بازي هاي پكن كه به دليل بيماري فتق نتوانست در اين بازي ها شركت كند، روز گذشته در بيمارستان مدائن مورد عمل جراحي قرار گرفت و دو ماه دور از تمرينات خواهد بود.
عليرضايي هفته گذشته از پكن به ايران بازگشت و مستقيما به اصفهان رفت. پس از چهار روز استراحت در اصفهان به تهران بازگشت و عمل شد.
فدراسيون شنا تمام هزينه هاي اين عمل جراحي را تقبل كرده است.

مدال برنز 2 ووشوكار ايران قطعي شد

با راه يابي 2 نماينده ايران در ووشو به مرحله نيمه نهايي كسب مدال برنز آنها در مسابقات نمايشي المپيك مسجل شد.
در ادامه مسابقات ووشو در المپيك فرزانه دهقان در وزن 52 كيلو گرم در رشته سان شوي زنان 2 بر صفر ووشوكار برزيلي كه نفر سوم جهان است را شكست داد. وي در مرحله نيمه نهايي بايد با حريفي از فيليپين روبرو شود.
در بخش مردان نيز حسين اوجاقي در وزن 85 كيلو گرم 2 بر صفر حريف اهل سوئيس را شكست داد. اين نماينده ايران در مرحله نيمه نهايي بايد با ووشوكار برزيلي كه نفر سوم جهان است مبارزه كند. مسابقات ووشو به صورت نمايشي در المپيك برگزار مي شود و مدال هاي آن در جدول مدال ها محاسبه نمي شود.

ارم كيش و تام براي صدر جدول مي جنگند

هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال از امروز با برگزاري شش ديدار آغاز خواهد شد كه در حساسترين ديدارهاي اين هفته تيم ارم كيش قم ميزبان تام ايران خودرو است.
در حساس ترين ديدار اين هفته كه از ساعت 17 امروز آغاز خواهد شد تيم ارم كيش قم صدرنشين كنوني ليگ به مصاف تام ايران خودرويي خواهد رفت كه در مكان دوم قرار دارد و در صورت پيروزي تيم تام، ارم كيش صدر نشيني خود را با تام قسمت خواهد كرد.

چيني ها براي مراسم پاياني المپيك
چه خوابي ديده اند؟

فردا بازي هاي المپيك پكن با مراسم ويژه اي به پايان مي رسد. شايد نبايد انتظار داشت كه مراسم پاياني هم چون مراسم گشايش اين بازي ها باشكوه باشد. ولي خبرهاي محرمانه اي كه تا كنون به بيرون درز كرده، بيانگر آن است كه چيني ها دوباره براي شگفت زده كردن جهانيان نقشه هايي دارند.
مراسم پاياني در ورزشگاه آشيانه پرنده پكن، به احتمال بسيار زياد جسورانه تر از مراسم گشايش خواهد بود، زيرا تمرين عمومي براي آن انجام نگرفته است. اين مراسم هشت ساعت پس از رسيدن نفر اول دو ماراتن مردان به ورزشگاه پكن آغاز خواهد شد. بنابراين فرصت چنداني براي تمرين عمومي باقي نيست و كونگ فوكاران و ويلون نوازان بايد تمرين هاي خود را در محل هاي ديگري انجام دهند و آرزو كنند كه در برابر بيش از 90 هزار تماشاگر همه چيز خوب پيش برود.
بزرگترين خطري كه مراسم پاياني را تهديد مي كند، هواي باراني است. «هواسازان» چيني در مراسم گشايش بازي هاي المپيك توانستند در يك ماموريت سخت، از متراكم شدن ابرها بر فراز پكن و ريزش باران جلوگيري كنند. قرار است در صورت بارندگي، بخش هايي از مراسم پاياني بازي هاي المپيك تغيير كند يا از برنامه حذف شود. به هر حال «هواسازان» چيني، اين بار نيز تلاش خود را خواهند كرد.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن