تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814255475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش «حلقه‌هاي وصل» دانش‌آموزان به شيوه خلاقانه با معارف اسلامي آشنا مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در همايش «حلقه‌هاي وصل» دانش‌آموزان به شيوه خلاقانه با معارف اسلامي آشنا مي‌شوند
گروه اجتماعي: دانش‌آموزان عضو اتحاديه انجمن‌‌هاي اسلامي كشور امروز اول شهريورماه در قالب همايش «حلقه‌هاي وصل» با معارف اسلامي به شيوه نو و خلاقانه در دو بخش تخصصي و عمومي آشنا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، همايش آموزشي «حلقه‌هاي وصل» به‌همت دفتر مركزي اتحاديه‌هاي انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان با هدف انجام حركتي منسجم و هدفمند در راستاي تحقق چشم‌‌انداز 10 ساله اتحاديه از امروز اول شهريورماه به مدت چهار روز با حضور نمايندگان دانش‌آموزان دختر و پسر در اتحاديه‌هاي سراسر كشور در اردوگاه شهيد باهنر تهران آغاز شد.

اين همايش شامل آموزش‌هاي توجيهي و تخصصي در دو بخش عمومي و تخصصي است و شركت‌كنندگان در اين همايش در بخش توجيهي در زمينه برنامه سه ساله اتحاديه، كاركرد رابطان و اهداف چشم‌انداز 10 ساله در هر حوزه اطلاعاتي كسب مي‌كنند و در بخش تخصصي نيز با مهارت‌هاي لازم در حوزه تخصصي در طول اين همايش آشنا خواهند شد.

دانش‌آموزان در اين همايش با معارف اسلامي به شيوه نو و خلاقانه در دو بخش تخصصي و عمومي آشنا خواهند شد، همچنين خلاقيت در برنامه‌ريزي فردي، مديريت و برنامه‌ريزي فرهنگي و اصول كار فرهنگي نيز در اين همايش مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

برگزاري نمايشگاه «روايت غدير» از ديگر بخش‌هاي اين همايش با تكيه بر شيو‌ه‌هاي نو و استاندارد از توان دانش‌آموزان در ارائه قالب جديدي در زمينه معارف غدير و ولايت است كه برپايي آن با هدف آشنايي مربيان با خطابه غدير نيز همراه است.

همچنين اين همايش به‌صورت كارگاهي با حضور جمعي از اساتيد حوزه و دانشگاه در حال برگزاري است و به مدت چهار روز ادامه مي‌يابد.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن