تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803711751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با روزي 4 هزار تومان پس از 2 سال شاغل شويد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: با روزي 4 هزار تومان پس از 2 سال شاغل شويد
با پرداخت روزانه 4هزار تومان بعد از دو سال صاحب شغل شويد

به نوشته روزنامه دنياي اقتصاد براي بسياري از افرادي كه بيكار هستند و داراي مهارت خاصي نيز نيستند دانستن راه‌هايي براي كسب درآمد همواره جذاب و مورد توجه است.
جوانان كشورمان كه متاسفانه بخش زيادي از آنها در آرزوي شاغل شدن به سر مي‌برند، همواره به دنبال راهي براي كسب درآمد و روزي حلال هستند. در كشور ما شغل دولتي و حقوق‌بگيري خيلي سخت پيدا مي‌شود. بنابراين بايد براي يافتن شغل به دنبال راهي بود تا از طريق آن افراد با اتكا به خودشان درآمد كسب كنند.
بازارنامه دنياي اقتصاد در اين گزارش يك راه منطقي براي ايجاد شغل معرفي كرده است.
خلاصه راهكارها به اين شرح است: «با حداقل سرمايه (دوميليون) و با روزي 4هزار تومان مي‌توانيد بعد از دو سال صاحب يك وسيله نقليه (خودروي كار يا همان وانت) شويد كه با كمك آن مي‌توانيد روزي حلال كسب كنيد.»
اگر تا اينجا موافقيد بقيه گزارش را هم بخوانيد!
ليزينگ به عنوان صنعتي ضدتورمي، كمتر مورد توجه مردم قرار گرفته كه عمده‌ترين علت آن نبود شناخت صحيح از اين صنعت است. ليزينگ قراردادي بين موجر و مستاجر است كه طي آن به مستاجر حق استفاده از دارايي معيني داده مي‌شود و در ازاي آن، او نيز متعهد مي‌شود كه در دروه‌هاي معيني، مبلغ مشخصي (مال‌الاجاره) را به موجر بدهد. بنابراين هر دارايي كه قابل خريد باشد را مي‌توان ليزينگ كرد.
ليزينگ در كشورمان بيشتر با خودرو شناخته مي‌شود. اكثر شركت‌هاي ليزينگي معتبر كشورمان نيز در زمينه خودروهاي سواري و كار فعاليت مي‌كنند كه هر كدام داراي شرايط خاصي هستند و افراد مي‌توانند با بررسي شرايط گوناگون، بهترين گزينه را با توجه به شرايط اقتصادي و مورد درخواست خود بسنجند. بنابراين بازارنامه در نظر دارد به معرفي شركت‌هاي مختلف ليزينگ، كالاها و نحوه ليزينگ اين شركت‌ها بپردازد تا متقاضيان بسته به شرايط مورد نظرشان، حق انتخاب صحيح‌تري داشته باشند.
يكي از شركت‌هاي ليزينگي وابسته به گروه‌هاي خودروسازي، شركت ليزينگ ايران‌خودرو است كه در زمينه ليزينگ محصولات گروه خودروسازي ايران‌خودرو فعاليت مي‌كند. در حال حاضر اين شركت 22 محصول خودروي سواري و كار از محصولات ايران‌خودرو را ليزينگ مي‌كند. متقاضيان براي استفاده از محصولات اين شركت بايد 30درصد از قيمت خودرو را به صورت نقدي بپردازند. نرخ سود تسهيلات ليزينگ 17درصد است و حداكثر مدت بازپرداخت اقساط 48 ماه است. وانت پيكان OHV در دو نوع معمولي و دوگانه‌سوز، پژو روآ (معمولي و دوگانه‌سوز)، پژو روآمتاليك (دو نوع)، پژو206 تيپ 2و3 و پژو206 اتوماتيك، اس‌دي تيپ (1) و تيپ 2، پژو206 اس‌دي اتوماتيك، پژو405 (دو نوع معمولي و دوگانه‌سوز)، سمند (دو نوع) سمند ال‌ايكس سال (معمولي و دوگانه‌سوز)، پژو پارس معمولي و ELX و سوزوكي گراندويتارا معمولي و اتوماتيك، 22 نوع محصول ليزينگي اين شركت است.
وانت پيكان OHV در حال حاضر با قيمت 6ميليون و 210هزار تومان و سوزوكي گراندويتارا اتوماتيك با قيمت 41ميليون و 940هزار تومان به ترتيب ارزان‌ترين و گران‌ترين محصولات عرضه شده براي ليزينگ در شركت ليزينگ ايران‌خودرو است. همان گونه كه ذكر شد براي افرادي كه به دنبال كسب شغل با حداقل سرمايه هستند، وانت پيكان OHV شركت ليزينگ ايران‌خودرو يكي از مناسب‌ترين گزينه‌ها است.
در حال حاضر قيمت اين خودرو 6ميليون و 210هزار تومان است كه متقاضي 2ميليون و 199هزار تومان را به عنوان پيش‌پرداخت بايد بپردازد. اقساط اين خودرو براي متقاضي پرداخت آن در 12ماه معادل 377هزار تومان، در مدت 24 ماه معادل 207هزار تومان، در 36ماه 151هزار تومان و در 48ماه معادل 123هزار تومان در هر ماه است. در اين صورت متقاضي اقساط 48ماهه، در هر روز بايد حدود 4هزار تومان براي پرداخت اقساطش كنار بگذارد تا پس از 48 ماه مالك خودروي خود باشد. در عين حال اگر متقاضي بخواهد اين خودرو را به صورت دوگانه‌سوز ليزينگ كند و در مدت 48 ماه اقساطش را بپردازد بايد ماهانه 136هزار تومان بپردازد. اقساط ماهانه پژو روآ ساليد (دوگانه‌سوز)، پژو روآ متاليك (دوگانه‌سوز)، پژو 206 تيپ دو و سه، اتوماتيك در 48 ماه به ترتيب معادل 144هزار، 174هزار، 238هزار، 254هزار و 317هزار تومان است.
از آنجايي كه جوانان اغلب متقاضي خريد پژو 206 هستند بايد گفت اين قشر از جامعه با پرداخت حداقل 238هزار تومان مي‌توانند صاحب يك پژو206 تيپ2 شوند. دوستداران پژو405، سمند معمولي، سمند ال‌ايكس سال، پژو پارس معمولي و پژو ELX نيز مي‌توانند با پرداخت اقساط ماهانه حدود 272هزار، 248هزار، 295هزار، 341هزار و 293هزار تومان به ترتيب صاحب خودروهاي فوق شوند. گران‌ترين خودروي شركت ليزينگ ايران خودرو سوزوكي گراند ويتارا معمولي در 48 ماه اقساطي معادل 600هزار و 792تومان و در نوع اتوماتيك نيز 651هزار و 359تومان دارد.
ميزان پيش‌پرداخت و شرايط
فرمول مبلغ پيش‌پرداخت متقاضي در شركت ليزينگ ايران‌خودرو عبارت است از: پيش‌پرداخت= (قيمت روز خودرو – تسهيلات) + بيمه بدنه سال شش ماهه + بيمه اعتباري. لازم به ذكر است قيمت خودروها بر اساس رنگ بدنه قابل تغيير بوده و قيمت‌هاي فوق به صورت علي‌الحساب در جدول اعلام شده است. همچنين شرايط اعطايي شركت ليزينگ ايران‌خودرو با در نظر گرفتن اقساط به همراه بيمه بدنه سال‌هاي آتي است. تحويل خودرو حداكثر 45 روز پس از تاييد نهايي پرونده است.
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن