تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتحاديه اروپا از رئيس جمهور جديد پاكستان حمايت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اتحاديه اروپا از رئيس جمهور جديد پاكستان حمايت مي كند
اتحاديه اروپا در پي استعفاي پرويز مشرف قصد دارد از رئيس جمهوري جديد پاكستان حمايت كند .

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري سوئيس ، در ادامه بيانيه كوتاهي كه از سوي رياست دوره اي اتحاديه اروپا منتشر شده همچنين آمده است : اتحاديه اروپا در نظر دارد به منظور برقراري ثبات و دموكراسي در پاكستان از رئيس جمهوري جديد اين كشور حمايت هاي لازم را به عمل آورد .

اتحاديه اروپا ابراز اميدواري كرده تا دولت جديد پاكستان بتواند در كوتاهترين زمان ممكن مسير تحقق ثبات را در اين كشور هموار كند .

رياست دوره اي اتحاديه اروپا در ادامه خواستار مشاركت و همكاري ساير كشورهاي منطقه براي تسريع در تامين ثبات در پاكستان شد .

"پرويز مشرف" پس از انتخابات پارلماني سال گذشته كه با پيروزي احزاب مخالف وي به پايان رسيد با چالشهاي زيادي روبرو شد و تلاش احزاب ائتلافي حاضر در دولت پاكستان براي كنار گذاشتن مشرف با درخواست آنها براي به دادگاه كشاندن رئيس جمهور وارد دور تازه اي شد بطوريكه در يك هفته گذشته خبرهاي متعددي درباره تصميم مشرف براي استعفا و يا تاكيد او بر ادامه حضور در قدرت منتشر مي شد. اين كشمكشهاي سياسي در پاكستان ادامه داشت تا اينكه روز گذشته پرويز مشرف خبر كناره گيري خود از قدرت را در يك سخنراني به اطلاع مردم پاكستان رساند .
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن