تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806994205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيج دانشجويي: اظهارات مشايي موجب انزواي دولت نهم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بسيج دانشجويي: اظهارات مشايي موجب انزواي دولت نهم
بركسي پوشيده نيست كه دولت جنابعالي كه به فرموده رهبري، محبوب‌ترين دولت‌ها پس از مشروطه است،‌ همواره با ادبيات انفعال در گفتمان برخي مرعوبان مسئول دول پيشين مبارزه كرده است... اصرار بر مواضع نسنجيده در حوزه نامربوط با زمينه كاري مشايي، عاملي در جهت ايجاد فاصله ميان روي كار آورندگان دولت و دولتمردان انقلابي و نيز دست آويزي در جهت تلاش در راستاي انزواي دولت نهم از سوي مخالفان گفتمان اصولگرا خواهد شد...

به گزارش برنا، بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ در نامه‌اي سرگشاده خطاب به دكتر محمود احمدي نژاد رئيس‌جمهور از اظهارات اخير رئيس سازمان ميراث فرهنگي درخصوص مردم اسرائيل انتقاد كردند.

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران با انتقاد از اظهارات رحيم‌مشايي، دولت نهم را به فرموده رهبري محبوب‌ترين دولت‌ها پس از مشروطه عنوان كرده و افزودند: بي‌ترديد طنين‌ نواي انقلابي بر ادبيات مسئولان پس از مدت‌ها مهجوريت گفتمان امام راحل (ره) در اثناي موضع‌گيري‌هاي دولتمردان مدعي راه امام، دلنواز شيفتگان انقلاب اسلامي در سراسر گيتي شد.

بنابر اين گزارش، پافشاري اصولگرايان منتخب در انتخابات اخير بر مواضع مقام معظم رهبري كه يادآور صراحت بي‌نظير امام عظيم‌الشان در مواجهه با زورگويان عالم بود، راه آنان را در جهت بر جاي نشستن مناصب خدمت‌رسان فراهم كرد تا جايي كه ملت هوشمند ايران اسلامي، مسير و فرصت خدمتگزاري را با راي قاطعشان به قانونگذاران پايبند به گفتمان رهبري تداوم بخشيد.

در ادامه اين نامه آمده است: بركسي پوشيده نيست كه دولت جنابعالي كه به فرموده رهبري، محبوب‌ترين دولت‌ها پس از مشروطه است،‌ با كنار زدن ادبيات انفعال در گفتمان برخي مرعوبان مسئول دول پيشين، همواره حمايت‌هاي يگانه مقتداي مسلمين جهان را همراه خود داشته است و اين پشتوانه تنها و تنها بر اساس اصرار مجريان بر آرمان‌هاي امام و انقلاب در شعارها و اعمال خويش است.

اين نامه مي افزايد: امروز نه فقط مبارزان فلسطين و لبناني و يا انقلابيون اسپانيولي آمريكاي لاتين كه جوانان آفريقايي و صلح‌جويان اروپايي نيز احمدي‌نژاد را به خاطر گفتمان ظلم‌ستيزانه برگرفته از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي احترام مي‌كنند، حاكمان مرعوب، وي را از آن جهت در دل تحسين مي‌كنند كه نهفته‌هاي دل آنها را بر زبان مي‌راند و اگر جز اين بود برخي رقباي انتخاباتي شما كه شناسايي و سياست‌ورزي‌شان را در عرصه بين‌المللي به رخ مي‌كشيدند، امروز در كنار دبير كل مقاومت لبنان محبوبيت فرامنطقه‌اي داشتند.

دانشجويان بسيجي در ادامه اين نامه تصريح كردند: لحن صريحتان و بيان رسايتان در نفي زورگويي، بر زورگويان سخت آمده و احمدي‌نژاد را تهديد به ترور مي‌كنند و اينها همه برتري گفتمان انقلابي و اسلامي را بر ادبيات مزورانه زورمندان در حال اضمحلال عيان‌تر مي‌كند.

بسيج دانشجويي دانشگاه هاي تهران بزرگ در ادامه نامه خود خطاب به رئيس‌جمهور و با اشاره به بحث‌هاي پيرامون تاسيس دفتر حافظ منافع شيطان بزرگ تصريح كرده است: تاسيس اين دفتر خود عريضه‌اي ديگر مي‌طلبد، اما بيان موكدانه معاون شما مبني بر دوستي مردم ايران و اسرائيل، سخناني است كه هيچ دلسوز انقلابي را آرام نمي‌گذارد و خطر عدول از آرمان‌هاي انقلابي را در بخش‌هايي از دولت، گوشزد مي‌كند.

اين نامه در ادامه يادآور شده است: آقاي مشايي بهتر است نقبي به بيانات معمار كبير انقلاب بزند، آنجا كه در ملاقات فتحي شقاقي مي‌فرمايند: "همه يهودياني كه در فلسطين اشغالي اسكان داده شده‌اند در حكم همان سربازان و اجزاي رژيم غاصب هستند و برخورد با آنها همانند برخورد با سربازان اسرائيلي است"، جالب آن‌جاست كه آقاي مشايي كار را به اوج مي‌رساند و با ياد كردن از ملت آمريكا به نام بهترين ملت، گزافه‌گويي را به كمال مي‌رساند.

در بخش ديگر نامه آمده است: وي به خوبي مي‌داند كه سرگذشت آمريكا شباهت زيادي به گذشته اسرائيل دارد، غصب قاره آمريكا توسط اراذل فراري انگليس در قرن 15 و سپس كشتار سرخ‌پوستان بومي و نيز اعمال تبعيض ناروا به نفع اروپايي‌ها، پايه‌هاي تشكيل آمريكاست.

در ادامه نامه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ آمده است: اين كه آقاي مشايي آنان را بهترين ملت مي‌داند و اسرائيلي‌ها را دوست، يا فقدان سياست وي را مي‌رساند و يا از وجود باندي جهت تطهير چهره كريه صهيونيست‌ها و شستن چنگال‌هاي خونين آنان و تطهير آمريكايي‌ها و تاريخ تراشي براي آنان خبر مي‌دهد.

بنابر اين گزارش، از اين رو در حالت اول، اصرار بر مواضع نسنجيده در حوزه نامربوط با زمينه كاري مشايي، عاملي در جهت ايجاد فاصله ميان روي كار آورندگان دولت و دولتمردان انقلابي و نيز دست آويزي در جهت تلاش در راستاي انزواي دولت نهم از سوي مخالفان گفتمان اصولگرا خواهد شد. و اما در حالت دوم و تلاش و اصرار فراوان مشايي در جهت تطهير چهره صهيونيست‌ها اظهارات وي را بايد در حد سرنخ دانست.

اين نامه افزوده است: بايد كاويد كه در اين جريان چه شخصيت‌ها و چهره‌هايي نقش محوري ايفا مي‌كنند، ترديدي وجود ندارد كه در صورت باندي بودن اين حركت، جمهوري اسلامي به عنوان پرچم‌دار مبارزه با صهيونيسم جنايتكار و شيطان بزرگ،‌ اولين آماج است و در سطح خردتر با توجه به نفوذ جنابعالي در افكار عمومي ملت‌هاي جهان اسلام و به خصوص در حوزه عربي به عنوان يكي از پيشگامان به چالش كشيدن آمريكا و اسرائيل، خنثي كردن قدرت تاثيرگذاري شما مدنظر است.

اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ در پايان اين نامه خود به رئيس‌جمهور تأكيد كردند كه رييس‌جمهور مكتبي و انقلابي، ما دانشجويان بسيجي دانشگاه‌هاي تهران، ضمن اعلام حمايت مجدد از آرمان‌هاي انقلابي دولت نهم، اين مغايرت آشكار اظهارات آقاي رحيم مشايي را با ادبيات صهيونيسم‌ستيزانه‌ شما كه در كنفرانس مطبوعاتي اخيرتان در تركيه، بدان تاكيد ورزيديد، پاشنه آشيلي براي اين دولت خدمتگزار دانسته و بر خود فرض دانستيم به عنوان فرزندان حضرت روح‌الله بازگوكننده آرمان‌هاي ايشان براي يكي از بهترين شاگردان ايشان باشيد
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن