تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هنرمندان فصل دوم پروژه چهارفصل تئاتر با پارسايي ديدار و گفت‌وگو كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هنرمندان فصل دوم پروژه چهارفصل تئاتر با پارسايي ديدار و گفت‌وگو كردند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر

هنرمندان مدعو كارگاه فصل دوم پروژه چهارفصل ايران در آخرين روز اين كارگاه – جمعه 25 مرداد – با حسين پارسايي، مدير اداره كل هنرهاي نمايشي ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار كه محمد حيدري، مدير امور استان‌ها و ايوب آقاخاني مدير پروژه چهار فصل، نيز پارسايي را همراهي مي‌كردند، مدير اداره كل هنرهاي نمايشي درباره‌ي برنامه‌هاي مربوط به شهرستان‌ها توضيحاتي داد و گفت: سال 87 ،سال توجه به آثار شهرستاني است و تقريبا در تمام جشنواره‌هاي مهم، سهم قابل توجهي از آثار شهرستان‌ها حضور دارند.

پارسايي، پروژه چهارفصل تئاتر ايران را پروژه‌اي آرماني دانست كه با دقت و كارشناسي طراحي شده و نتيجه‌بخش‌ بودن آن كاملا قابل پيش‌بيني است.

او ادامه داد: حتا اگر به جاي 120 نمايشنامه، 30 اثر از هنرمندان شهرستاني به توليد برسد، اتفاقي بسيارجالب توجه در تئاتر شهرستان است چراكه در هيچ دوره‌اي 30 نمايشنامه از هنرمندان شهرستاني توليد و چاپ نشده است و حتا ايوب آقاخاني، مدير اين پروژه اظهار اميدواري كرده كه در پايان سال به نمايشنامه‌هاي بيشتري دست خواهيم يافت. هم‌چنان‌كه در پايان فصل نخست به 9 نمايشنامه قابل اعتنا دست يافتيم.

به گفته او اين پروژه در سال‌هاي آينده ادامه خواهد داشت و در حال حاضر نيز دفتر مستقل پروژه چهارفصل تئاتر ايران در تئاترشهر فعال است و هنرمند فرهيخته و سخت‌گيري همچون ايوب آقاخاني نماينده هنرمندان شهرستاني در اين مجموعه است. هم‌چنان‌كه محمد حيدري به عنوان قائم مقام اداره كل هنرهاي نمايشي در شهرستان‌ها، فاز توليدي آثار را پيگيري مي‌كند.

در ادامه اين جلسه هنرمندان شهرستاني حاضر، پرسش‌هايي را درباره نحوه برخورد با اين آثار در فرآيند توليد مطرح كردند و خواستار گسترش اين پروژه در سال‌هاي آتي شدند.

به گزارش ايسنا، ايوب آقاخاني در پايان جلسه اشاره كرد: مدعوين كارگاه فصلي دوم تا 20 شهريورماه فرصت دارند آثار كامل شده خود را ارسال كنند و اداره كل هنرهاي نمايشي و دفتر پروژه، تعهدي در مورد آثاري كه با تأخير ارسال شوند، نخواهند داشت.

انتهاي پيام
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن