تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار استان قزوين
خبرگزاري فارس: برگزاري جلسه شوراي بهداشت شهرستان البرز، برگزاري كلاس‌هاي فرهنگي و هنري و آسفالت راه روستاي طزركش از اهم اخبار كوتاه استان قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، جلسه شوراي بهداشت شهرستان البرز برگزار شد.
فرماندار شهرستان البرز گفت: اصل اوليه در امور بهداشتي پيشگيري از بيماري است، پس بايد در مورد بيماري‌هاي شايع فصل تابستان با آگاه‌سازي مردم نسبت به پيشگيري آن اقدام كنيم.
يوسف جهاني‌پور افزود: در اين خصوص دستگاه‌هايي نظير شهرداري‌ها و دهياري‌ها بايد براي اطلاع‌رساني مردم، با شبكه بهداشت و درمان شهرستان البرز همكاري نزديكي داشته باشند.
وي ادامه داد: در اطلاع‌رساني، شوراي بهداشت مكلف هستند همه مصوبات اين شورا را عملياتي كرده و اقدام با تعلل قابل پذيرش نيست و بايد خروجي اين جلسات براي مردم اثربخش باشد.

* برگزاري كلاس‌هاي فرهنگي و هنري
مجتمع فرهنگي و هنري ولايت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بويين زهرا كلاس‌هاي مختلفي را براي آموزش هنرجويان برگزار كرده است.
مجتمع فرهنگي و هنري ولايت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بويين زهرا كلاس‌هاي فرهنگي و هنري مختلفي را در رشته‌هاي قرآن، خوشنويسي، شعر و قصه و داستان، طراحي عكس و سينما، نمايش، تئاتر و موسيقي را براي آموزش هنرجويان برگزار كرده است.
در اين كلاس‌ها بالغ بر 200 نفر شركت كرده‌اند كه به فراگيري هنرهاي مختلف مشغول هستند.

* آسفالت راه روستاي طزركش
معاون راه روستايي اداره كل راه و ترابري استان قزوين از آسفالت راه روستاي طزركش در اين بخش خبر داد.
محمد جمالي ادامه داد: براي اجراي طرح آسفالت راه روستاي طزركش به طول سه كيلومتر و 600 متر اعتباري افزون بر 780 ميليون ريال هزينه شده‌ است.
وي افزود: هم‌اكنون طرح بهسازي و آسفالت راه روستاي يل‌گنبد و ساربانك، كلهر ـ اميرآباد و حاجي‌آباد ـ فطر با 5 ميليارد و 750 ميليون ريال اعتبار در دست اجراست.
معاون راه روستايي اداره كل راه و ترابري استان قزوين اضافه كرد: طرح جداسازي مسير رفت و برگشت جاده آقابابا به كوهين و پل زيرگذر آقابابا به عنوان ديگر طرح‌هاي در دست اجرا در بخش كوهين است.
وي اضافه كرد: براي اجراي اين طرح به 2 ميليارد و 700 ميليون ريال اعتبار نياز است كه تاكنون فقط 700 ميليون ريال آن اختصاص يافته‌است.
جمالي تصريح كرد: طرح پل‌هاي زيرگذر كوهين و روستاي كوشكك و روشنايي آقابابا از جمله طرح‌هاي نيمه تمام بخش كوهين در بخش راه است كه براي اجراي اين طرح‌ها 3 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار نياز است.

* برگزاري نخستين دوره مربيگري درجه سه واليبال
نخستين دوره مربيگري درجه سه واليبال خواهران در دانشگاه آزاد قزوين برگزار شد.
اين دوره 60 ساعته با شركت 25 نفر از بانوان به مدت يك هفته در سالن ورزشي علامه اميني دانشگاه آزاد قزوين برگزار شد.
رئيس اداره تربيت بدني دانشگاه آزاد قزوين با اشاره به اهداف برگزاري اين دوره گفت: به دليل وجود رشته تربيت‌بدني در اين دانشگاه و به اين دليل كه دانشجويان اين رشته بعد از فارغ‌التحصيلي بتوانند از تخصص خود بهتر استفاده كنند، درصدد برگزاري نخستين دوره مربيگري درجه سه واليبال خواهران برآمديم.
محمود كاكاوند افزود: اين دوره بنا به تقاضاي تربيت‌بدني دانشگاه آزاد قزوين از فدراسيون واليبال و با هماهنگي اين فدراسيون و اعزام مربي بين‌المللي واليبال برگزار شد و افراد شركت‌كننده كه موفق به دريافت كارت مربيگري شوند، مي‌توانند هدايت تيم‌هاي واليبال را در ليگ‌هاي مختلف كشور عهده‌دار شوند.

* پايان كشت ذرت در البرز
كارشناس مسئول زراعت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان البرز گفت: كشت ذرت در سطح بيش از 7 هزار و 22 هكتار از اراضي كشاورزي اين شهرستان به پايان رسيد.
محمد گروئي افزود: امسال بيش از 4 هزار و 655 هكتار از اراضي اين شهرستان به زيركشت ذرت دانه‌اي و 2 هزار و 367 هكتار به زيركشت ذرت علوفه‌اي رفته‌ است.
وي ارقام ذرت كشت شده را در اين شهرستان از ارقام مينگل كراس 704، ماكسيما و جتا عنوان كرد و اظهار داشت: اكثر اين بذرها با دستگاه ذرت كارپنو ماتيك كشت شده است.
كارشناس مسئول زراعت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان البرز افزود: از اين ميزان سطح زيركشت با عملكرد بيش از 9 تن در هر هكتار، بيش از 44 هزار و 222 تن ذرت دانه‌اي و با متوسط عملكرد 45 تن بيش از 106 هزار و 515 تن ذرت علوفه‌اي تولد مي‌شود.
انتهاي پيام:/ص
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن