تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رییس مجمع نمایندگان بوشهر: دولت برای توسعه این استان سنگ تمام گذاش


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهاورد سفر سوم رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر اختصاص سه هزارو ‪۷۵۰‬میلیارد تومان در قالب ‪۲۹۰‬مصوبه است که سنگ تمام دولت برای شتاب در توسعه این استان است. ایوب پاپری مقدم شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکید شخص دکتر احمدی نژاد و معاون اول رییس جمهوری و همراهی اعضای هیات دولت منجر به تصویب مصوباتی شد که اجرایی شدن آنها شتاب در توسعه استان بوشهر را محقق خواهد کرد.
وی اظهارداشت:همصدایی هیات دولت ، معاون اول رییس جمهوری ، نمایندگان مردم ، استاندار و امام جمعه در بیان مشکلات استان بوشهر یک اتفاق بی نظیر در این استان و کم نظیر در کشور برای تصمیم گیری در سفر سوم هیات دولت بود.
پاپری مقدم بیان کرد:همه اتفاق نظرداشتند که باتوجه به ظرفیت عظیم نفت وگاز، کشاورزی، صیادی و تجارت و بازرگانی در استان بوشهر نباید وضعیت عمران و توسعه این استان به وضع موجود باشد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امر باعث شد تا رییس جمهوری دستورات مبسوطی برای رسیدگی به عمران ، اشتغال ، کشاورزی ، سرمایه گذاری و دیگر بخش های استان بوشهر صادر کنند.
وی بااشاره به ضرورت تسریع در ساخت سدهای مورد نیاز استان بوشهرگفت:
تکمیل مطالعات و شروع عملیات اجرایی سدهای دالکی و دشت پلنگ در سال ‪ ۱۳۹۰‬از جمله مصوباتی است که تحقق آن مشکلات فراروی کشاورزان را برطرف خواهد کرد.
پاپری افزود: ازمهمترین درخواست مردم و نمایندگان مجلس، امام جمعه و استاندار بوشهر تعیین تکلیف وضعیت فرودگاه جدید بوشهر، سدسازی ، اشتغال، استمهال وام ها ، توسعه مراکز آموزش عالی ، آموزشی ، راه آهن ، درمان و کشاورزی بود که در قالب مصوبات مورد تاکید قرار گرفت.
عضو کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: معاون اول رییس جمهوری دربیان مسایل استان بوشهر و ضرورت تصمیم گیری برای برون رفت از وضعیت موجود سنگ تمام گذاشت.
پاپری با بیان پیام قدردانی مجمع نمایندگان استان بوشهر از رییس جمهوری، معاون اول و هیات دولت یادآورشد: دکتر رحیمی هرچه از دستش بر می آمد در نشست هیات دولت انجام داد تا مصوباتی کارگشا برای توسعه استان بوشهر به تصویب برسد.
وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم استان بوشهر در آیین استقبال از رییس جمهوری با وجود اینکه این استان از خدمات کمتری برای توسعه برخوردار شده است اما به پشتوانه رهبری و دولت باعث شد تا این مهم عزم خدمتگزاران را برای پاسخگویی به مطالبات مردم افزون کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن