تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مارك هيوز سيتي را ترك نمي كند/ سيتي فروخته نمي شود/ناكامي سيتي در جذب سانتا كروز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مارك هيوز سيتي را ترك نمي كند/ سيتي فروخته نمي شود/ناكامي سيتي در جذب سانتا كروز
مارك هيوز سرمربي تيم منچستر سيتي خبر جدايي خود از اين باشگاه را تكذيب كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گل، مارك هيوز فقط چند ماهي است كه هدايت تيم سيتي را بر عهده گرفته اما در خبرها آمده بود، قصد ترك اين باشگاه را دارد، چون مالكان سيتي به فكر فروش آن هستند.

با انتشار اين خبر، مارك هيوز به سرعت آن را تكذيب كرد و گفت: شايعات زيادي در اين مورد مطرح شده، اما من جايي نمي روم و سيتي را ترك نخواهم كرد.

مارك هيوز افزود: شايعاتي در مورد باشگاه سيتي وجود دارد اما من تمام تمركزم را روي كاري كه قرار است انجام دهم گذاشته ام و تمام حواس من معطوف به كسب موفقيت با سيتي است.

اين سرمربي ولزي گفت: مشكلات بيروني باشگاه در افكار من تغييري ايجاد نكرده و عملكرد ما در زمينه فوتبال تغييري پيدا نكرده، تمام تصميمات من فوتبالي است وكاري به مسائل ديگر ندارم اين شايعات بازيكنان را نگران و نا آرام مي كند.

**** سيتي فروخته نمي شود

پايگاه خبري ترابيل فوتبال از قول گري كوك رئيس اجرايي باشگاه منچستر سيتي خبر فروش اين باشگاه را تكذيب كرد.

تاكسين شيناواترا نخست وزير سابق تايلند و مالك باشگاه سيتي، در كشورش متهم به فساد مالي، در زمان نخست وزيري اش است و پس از آن روز دوشنبه از حضور در دادگاه خودداري كرد تحت پيگرد قرار گرفته و حكم بازداشت وي از سوي پليس تايلند صادر شده است،به همين دليل شايعه فروش باشگاه سيتي بر سر زبانها افتاده است.

بنابراين گزارش، گري كوك در مورد اين شايعه گفت: خطري آينده سيتي را تهديد نمي كند، ما متكي به پول دكتر شيناواترا نيستيم، وقتي مارك هيوز (سرمربي) تصميمي مي گيرد ما از طريق روند عادي موضوع را پيگيري و انجام مي دهيم، اين تصميمات مي تواند شامل، امور مالي، نقل و انتقالات بودجه و مسائل مختلف ديگر باشد.

كوك افزود: شيناواترا نمي خواهد سيتي را ترك كند بلكه قصد دارد با سرمايه گذاري بيشتر سيتي را به باشگاه بزرگي تبديل كند.

وي عاشق سيتي است و مي خواهد تا ده سال آينده در اين باشگاه باشد و از اين كه مردم فكر مي كنند او مي خواهد به سيتي پشت كند ناراحت است.

**** ناكامي سيتي در جذب سانتا كروز

خبر سوم از باشگاه منچستر سيتي آن است كه تلاش هاي اين باشگاه براي جذب روكه سانتاكروز مهاجم بلكبرن به جايي رسيد.

مارك هيوز كه فصل گذشته هدايت بلكبرن را بر عهده داشت از وقتي به سيتي آمد و تلاش كرد تا سانتاكروز مهاجم سابق خود را نيز دوباره به خدمت بگيرد.

خاطر نشان مي شود، هيوز اين مهاجم بلند قامت را از بايرن مونيخ به بلكبرن آورده بود و سانتاكروز هم براي بلكبرن بسيار خوب كار كرد و در اين اولين فصل حضور خود در ليگ برتر 19 گل براي تيمش به ثمر رساند.

بنابراين گزارش، هيوز براي جذب سانتاكروز پيشنهاد رسمي خود را به بلكبرن ارائه كرد، اما پل انيس سرمربي جديد اين باشگاه كه به تازگي ديگر مهاجم خود را به تاتنهام فروخته، حاضر نيست سانتاكروز را بفروشد.

بنابراين به نظر مي رسد هيوز بايد به دو مهاجم جوان خود ژو و بيونيوف براي فصل بعد اعتماد كند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن