تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814198619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رجا شرايط ورود به بورس را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رجا شرايط ورود به بورس را ندارد
مدير‌عامل شركت رجا گفت: شركت مسافربري رجا در حال حاضر به دليل عدم سوددهي قادر به ورود به بورس نيست.

به گزارش رجانيوز ،محمود جعفري كه به منظور شركت در مراسم راه‌اندازي قطار ساري – مشهد به استان مازندران سفر كرده است، در گفتگو با فارس در ساري افزود: در حال حاضر شركت رجا براي حفظ قيمت‌ها حدود 60 ميليارد تومان از دولت كمك گرفته است.

وي اظهار داشت: با ورود بخش خصوصي و سرمايه‌گذاري خارجي اميد مي‌‌رود رجا به سوددهي برسد.

جعفري تعداد واگن‌هاي فعال در شركت رجا را يك هزار و 625 واگن اعلام و اظهار داشت: تا پايان امسال اين تعداد به يك هزار و 950 واگن خواهد رسيد.

وي از جابجايي صد واگن فرسوده در شبكه ريلي كشور خبر داد و تصريح كرد: اين واگن‌ها عمر بالاي 40 سال دارند.

جعفري با اشاره به راه‌اندازي 30 واگن حمل خودرو توسط اين شركت در آينده‌اي نزديك بيان داشت: 10 واگن تا پايان امسال مجهز به حمل خودرو در كشور مي‌شود.

مديرعامل شركت رجا با تأكيد بر اينكه خريد ديزل نيز در دستور كار اين شركت قرار گرفته است، يادآور شد: قرارداد خريد ديزل منعقد شده است و در سه سال آينده وارد كشور مي‌شود.

وي با اشاره به تأكيد شركت رجا براي واگذاري امور به بخش خصوصي گفت: در طول امسال 200 واگن شركت رجا به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.

جعفري در پاسخ به سؤالي درباره اينكه چه مقدار از مسافرت‌هاي ريلي به مقصد استان‌هاي شمالي است، بيان داشت: شش درصد مسافران ريلي كشورمان به مقصد استان‌هاي شمالي هستند.

وي با تأكيد بر اينكه تمام واگن‌ها سالانه مورد تعمير قرار مي‌گيرند، تصريح كرد: ضريب ايمني سير در شركت رجا در طول سال هاي گذشته افزايش يافته است.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن