تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:دولت: ايستگاه ورزش
نتايج و مدال‌آوران روز چهارم المپيك

شمشيربازي: مان ژونگ چيني در اسلحه سابز، نيكولا‌س لوپر فرانسوي را 15 بر 9 شكست داد و طلا‌ گرفت. ميهاي كوواليو از روماني نيز سوم شد. ‌

جودو: در وزن 81 كيلوگرم اولي بيشكوف آلماني به قهرماني رسيد. او در فينال جائه بوم كيم از كره‌جنوبي را شكست داد. در وزن 63- كيلوگرم زنان نيز آيومي تانيموتو از ژاپن در فينال لوسي دكاسه از فرانسه را ضرب‌فني كرد و طلا‌ گرفت. ‌

بسكتبال: يونان 84 بر 64 آلمان را شكست داد. اسپانيا نيز 85 بر 75 چين را برد. در گروه ايران، كرواسي 85 بر 78 روسيه را شكست داد.

شيرجه: ژين وانگ و رولين چن تيم دونفره شيرجه ‌زنان چين با 54/363 امتياز قهرمان شد. تيم دونفره استراليا با 16/355 امتياز دوم و مكزيك با 06/330 امتياز سوم شد.

تيراندازي: در تراپ مردان، والتون الر آمريكايي با مجموع 190 امتياز قهرمان شد. دانيلو از ايتاليا با 187 امتياز دوم شد و يوان هو از چين با 184 امتياز نفر سوم بود.

وزنه‌برداري: هيون سون پاك از كره‌شمالي در دسته 63 كيلوگرم زنان طلا‌ گرفت. ايرنيا نكراسونا نقره و يينگ چي‌لو از چين‌تايپه برنز گرفت.

قايقراني: ميچان مارتيكان در كانوي يك نفره مردان قهرمان شد تا اسلواكي به اولين مدال طلا‌ي تاريخ المپيك برسد. در اين رشته ديويد فلورنس از انگليس دوم شد و روبين بل استراليايي نفر سوم بود. در كاياك يك نفره مردان نيز الكساندر گريم از آلمان صاحب طلا‌ شد، فابين لفوره از فرانسه و بنجامين بوكپتي از توگو نقره و برنز گرفتند.

كشتي فرنگي: در وزن 60 كيلوگرم، اسلا‌م بك آلبيف روسي، ويتاري رحيم‌اف از آذربايجان را شكست داد و قهرمان شد و نظير مانكيف از روسيه، روشن بايرام‌اف را برد و طلا‌ گرفت.

فوتبال زنان: آلمان يك بر صفر كره‌شمالي را شكست داد و برزيل هم 3 بر يك نيجريه را برد. ‌

جدول مدال ها

1- چين: 13طلا‌، 3 نقره، 4 برنز / 2- آمريكا: 7 طلا‌، 6 نقره، 8 برنز ‌

3- كره‌ جنوبي: 5 طلا‌، 6 نقره، يك برنز/ 4- ايتاليا: 3 طلا‌، 4 نقره، 2برنز ‌

5- استراليا: 3 طلا‌، يك نقره، 5 برنز /‌ 6- ژاپن: 3 طلا‌، يك نقره، 2برنز ‌

7- روسيه: 2 طلا‌، 5 نقره، 3برنز /‌ 8- انگليس: 2 طلا‌، يك نقره، يك برنز ‌

8- آلمان، 2 طلا‌، يك نقره، يك برنز /‌ 10- چك: 2 طلا‌ ‌

پس از گذشت چهار روز از آغاز المپيك پكن افشا شد ‌

بخشي از افتتاحيه المپيك زنده نبود

خبرگزاري فرانسه:‌ برگزاركنندگان بازي‌هاي المپيك پكن ديروز اعتراف كردند، تصاوير تلويزيوني يكي از قسمت‌هاي اصلي مراسم افتتاحيه از پيش ضبط شده بود كه به علت آلودگي هوا و ديد كم، در اجراي زنده گنجانده شدند. وانگ وي، معاون رئيس كميته برگزاري بازي‌هاي المپيك، اعلا‌م كرد: مراسم باشكوه آتش‌بازي كه به نظر از ميدان تا دهكده المپيك ادامه داشت، از پيش ضبط شده بود. با اين حال وي تاكيد كرد كه آتش‌بازي‌هايي كه 29 پله را به وجود آورده بودند، واقعا در همان شب منفجر شده بودند و بسياري از تصاوير تلويزيوني استفاده‌شده در پخش مستقيم اين قسمت از مراسم، واقعي بوده‌اند. وي در ادامه اعلا‌م كرد: بنابر مطالب منتشره در روزنامه‌پكن تايمز، اين تصاوير غيرواقعي با هزينه‌اي بسيار زياد توسط يك شركت رايانه‌اي در پكن ساخته شده كه نسخه كامپيوتري مراسم آتش‌بازي را در اختيار مقامات برگزاركننده بازي‌هاي المپيك قرار داد. اين در حالي است كه بسياري از بينندگان تلويزيوني مراسم افتتاحيه گمان مي‌كردند اين تصاوير به صورت زنده در حال برگزاري است. ‌

ايران- سوريه در نيمه نهايي مسابقات غرب آسيا

اعتماد ملي: تيم ملي فوتبال ايران امروز در اولين بازي نيمه‌نهايي غرب آسيا در ورزشگاه تختي تهران به مصاف تيم سوريه مي‌رود. تيم ايران بعد از برد 6 بر يك دوشنبه‌شب مقابل تيم دوم قطر كه با گل‌هاي ميلا‌د ميداوودي 100 و 90)، احمد آل‌نعمه 333)، هادي عقيلي 488 پنالتي)، احسان حاج‌صفي 622) و جلا‌ل رافخايي 855) به دست آمد، صدرنشين گروه ‌A شد و قرار است امروز ساعت 45/17 دقيقه با تيم دوم گروه ‌B يعني سوريه بازي كند. در بازي دوم نيمه‌نهايي هم كه ساعت 30/20 دقيقه برگزار مي‌شود تيم‌هاي اردن و قطر رودرروي يكديگر قرار خواهند گرفت تا تكليف تيم‌هاي فيناليست مشخص شود. فينال اين مسابقات طبق برنامه اعلا‌م شده در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و محمد بن‌همام رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا، ميهمان ويژه اين ديدار خواهد بود. از آنجايي كه ابراهيم ميرزاپور دروازه‌بان دوم ايران در اين مسابقات مصدوم شده، علي دايي رحمان احمدي دروازه‌بان سپاهان را به اردو فراخوانده تا در صورت نياز، از او استفاده كند.

فتح‌الله‌زاده: تيم ملي جاي قلد‌ري نيست

اعتماد ملي: مديرعامل باشگاه استقلا‌ل هم به جمع منتقدان سرمربي تيم ملي پيوست. در پي دعواي لفظي علي دايي و امير قلعه‌نويي در مورد دعوت از بازيكنان استقلا‌ل به تيم ملي، علي فتح‌الله‌زاده به دفاع از سرمربي تيمش پرداخت و علي دايي را مورد انتقاد قرار داد. اين انتقادهاي فتح‌الله‌زاده از آن جهت مهم است كه او يكي از اعضاي هيات‌رئيسه فدراسيون فوتبال است و در انتخاب علي دايي به سرمربيگري تيم ملي نقش داشته است. او به خبرگزاري ايرنا گفته: اگر دايي از قلعه‌نويي ناراحت است كه او را از تيم ملي خط زده چرا بايد باشگاه استقلا‌ل با اين همه هوادار ضرر كند؟ تيم ملي جاي قلد‌ري نيست و به جاي قلد‌ري بايد با تعامل كارها را پيش برد. > علي فتح‌الله‌زاده بعد از محمد مايلي‌كهن كه به صورت مستقيم علي دايي را قلد‌ر خطاب كرد، دومين فردي است كه از واژه قلد‌ري در مورد سرمربي تيم ملي استفاده مي‌كند.

مهدويكيا شايعه جدايي‌اش از اينتراخت را رد كرد

اعتماد ملي: درحالي كه سايت اينترنتي كيكر از احتمال جدايي مهدي مهدوي‌كيا از اينتراخت فرانكفورت خبر داده خود او اين خبر را تكذيب كرده است. سايت كيكر ديروز خبر داد كه تعداد بازيكنان اينتراخت زياد است و احتمالا‌ مهدوي‌كيا و مارسل هلر در ليست فروش قرار خواهند گرفت اما مهدوي‌كيا در گفت‌وگو با ايسنا اين خبر را شايعه عنوان كرده است:

پرسپوليس قرارداد مهاجم برزيلي‌اش را ثبت كرد

اعتماد ملي: بالا‌خره باشگاه پرسپوليس، قرارداد مهاجم برزيلي خود را ثبت كرد. بازيكن تيم از ليگ شمالي برزيل است كه جايگزين محسن خليلي خواهد شد. او كه هم‌اكنون در برزيل به سر مي‌برد قرارداد فاكس شده باشگاه پرسپوليس را امضا كرد و نماينده باشگاه هم اين قرارداد را روز دوشنبه در هيات فوتبال تهران به ثبت رساند. قرار است فردا وارد تهران شود و احتمالا‌ از هفته پنجم در تركيب پرسپوليس قرار خواهد گرفت.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دولت]
[مشاهده در: www.dolat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن