تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814255585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج كامل نخستين روز مسابقات كشتي فرنگي المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نتايج كامل نخستين روز مسابقات كشتي فرنگي المپيك
در روز نخست مسابقات كشتي فرنگي هر دو مدال طلا به روسيه رسيد.

به گزارش ايسنا، نظير مانكيف و اسلام آلبيف دو مدال طلا را در روز نخست مسابقات كشتي فرنگي المپيك نصيب روسيه كردند تا طلسم بدون طلا ماندن كاروان روسيه شكسته شود.

فينال وزن 55 كيلوگرم كشتي فرنگي المپيك بين "روشن بايرام اف" نايب قهرمان سال 2006 جهان از آذربايجان و "نظير مانكيف" دارنده مدال برنز جهان از روسيه برگزار شد كه در پايان مانكيف روس در يك مبارزه ديدني در دو تايم (3-2 و 2-2) به برتري رسيد تا مدال طلا را بر سينه زند.

در اين وزن "رومن آمويان" از ارمنستان 5-0 و 3-0 يانيل هرناندز از كوبا را برد و سوم شد. ديگر مدال برنز اين وزن به پارك اون چول كره اي رسيد كه توانست حميد سوريان را در دو تايم 1-1 و 2-2 مغلوب كند.

حميد سوريان در دوراول ونلين ونكوف از بلغارستان را ضربه كرد، در دور دوم الگين الوايس از پالائو را 14 بر صفر (8-0 و 6-0) شكست داد. دارنده سه مدال طلاي وزن 55 كيلوگرم در مرحله يك چهارم نهايي مقابل نظير مانكيف نفر سوم سال 2007جهان از روسيه قرار گرفت كه در يك مبارزه نفس گير در سه تايم شكست خورد. در تايم اول سوريان دو بر دو بازنده شد كه دليل آن اجراي فن دو امتيازي توسط كشتي گير روس بود. در تايم دوم هر دوكشتي گير دركلينچ فني اجرا نكردند اما چون سوريان ابتدا كلينچ را گرفت بود، 1-1 برنده شد. در تايم سوم همين وضعيت به سود كشتي گير روس رقم خورد و سوريان بدون اجراي فن 1-1 بازنده شد. اين اولين شكست سوريان از سال 2005 تا به حال بود.

در مرحله شانس مجدد، سوريان در مصاف با "كريستين فريس" نفر سوم سال 2007 جهان از صربستان در دو تايم 5-0 و 1-1 به پيروزي رسيد تا به ديدار رده بندي راه يابد اما در اين مسابقه در دو تايم 1-1 و 2-2 به پارك اون چول از كره جنوبي باخت تا در كسب مدال ناكام بماند و پنجم شود. در تايم اول هر دو كشتي‌گير فني اجرا نكردند اما، چون كشتي‌گير كره‌اي ابتدا كلينچ را گرفته بود، 1-1 برنده شد. در تايم دوم سوريان در كلينچ با اجراي بارانداز دو امتياز پيش افتاد اما، در كلينچ دوم بارانداز شد تا اين تايم را نيز 2-2 بازنده شود و در رده‌ي پنجم المپيك قرار گيرد.

سوريان كه از شانس‌هاي مسلم ايران براي كسب مدال طلاي المپيك محسوب مي‌شد، نتوانست طلسم 36 ساله‌ي بدون مدال ماندن كشتي فرنگي در المپيك را بشكند و بايد در انتظار عملكرد چهار فرنگي‌كار ديگر باشيم.

اما در فينال وزن 60 كيلوگرم، اسلام بك آلبيف از روسيه 6-0 (2-0 و 4-0) مقابل ويتالي رحيم اف آذربايجاني به برتري رسيد و مدال طلا را بر سينه زد.

در ديدارهاي رده بندي اين وزن روسلان تومنبايف از قرقيزستان 9-0 روبرتو مونزون از كوبا را برد و برنز گرفت. ديگر مدال برنز اين وزن نصيب نوربخيت چنگيزبايف از قزاقستان شد كه در سه تايم 8-2 جيانگ شنگ از چين را برد.

رده بندي روز نخست مسابقات كشتي فرنگي قهرماني المپيك به ترتيب زير است:

55 كيلوگرم: 1- نظير مانكيف(روسيه) 2- روشن بايرام اف(آذربايجان) 3- رومن آمويان

(ارمنستان) و پارك اون چول(كره جنوبي) 5- يانيل هرناندز(كوبا) و حميد سوريان (ايران)

7- كريستين فريس(صربستان) 8- ونلين ونكوف(بلغارستان) 9- اسپنسر مانگو( آمريكا) 10- لاشا گوتادزه(گرجستان)

60كيلوگرم: 1- اسلام بك آلبيف(روسيه) 2- ويتالي رحيم اف(آذربايجان) 3- روسلان تومنبايف(قرقيزستان) و نوربخيت چنگيزبايف(قزاقستان) 5- روبرتو مونزون(كوبا) و جيانگ شنگ (چين) 7- آرمن نازاريان(ارمنستان) 8- اوزه بيو دياكونو(روماني) 9- جانگ جي هيون(كره شمالي) 10- ماكوتو ساساموتو(ژاپن)
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن