تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه شنبه بانك برويد چهارشنبه بانك نرويد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سه شنبه بانك برويد چهارشنبه بانك نرويد
سياسي. عقاب ايران. بانك
تهران - يك فراري مقيم آمريكا كه خود را فرمانده عملياتي گروهك معاند عقاب ايران معرفي كرد از مردم ايران خواست روز سه شنبه از مراجعه به بانكها خودداري كنند ولي روز چهارشنبه به بانكها هجوم ببرند.

به گزارش گروه اخبار صوتي تصويري ايرنا ، يك جاه طلب فراري كه دچار توهم فرماندهي يك گروهك تروريستي شده است روز سه شنبه در يك تلويزيون ماهواره اي گفت: هيچ كس روز سه شنبه به هيچ بانكي درايران مراجعه نكند ولي روز چهارشنبه همه مردم به بانكها هجوم ببرند و از صبح تا شب در اطراف و داخل بانكها باشند.

وي كه خود را سرلشكر خلبان نيروي هوايي شاهنشاهي ايران معرفي كرد،در ادامه ادعا كرد: ماموران اطلاعاتي ما گزارش خواهند كرد كه آيا اين طرح جواب مي‌دهد يا نه و من مطمئنم كه طرح عقاب ايران جواب خواهد داد.

اين جاه طلب فراري با هدف كسب كمك مالي دشمنان مردم ايران ضمن تقاضاي پشتيباني مردم داخل كشور و تبليغات براي گروه عقاب ايران ، اضافه كرد:
اگر اشكالي در اين طرح‌ها مي‌بينيد به ما اعلام كنيد.

اين ضدانقلاب فراري گفت: اگر ما فرصت نكرديم، شما بايد بگرديد تا ما را از طريق نشاني‌هايي كه مي‌دهيم پيدا كنيد و با ما ارتباط برقرار كنيد.

وي كه با لباس نظامي خود در برنامه حاضر شده بود اظهار داشت: ما به دنبال سلطنت طلبي و جمهوري خواهي نيستيم و فقط مي‌خواهيم شما را به پاي صندوق هاي راي ببريم تا شما به هركه خواستيد راي بدهيد و ما مي‌خواهيم به شما كمك كنيم تا ايرانمان را با همديگر نجات دهيم.

وي كه از ‪ ۳۰‬سال پيش تاكنون در آمريكا به سرمي برد، مدعي شد: ما روز اول نمي دانستيم اين انقلاب ‪ ۳۰‬سال طول مي‌كشد ولي ديگر بدانيد كه آخر عمر اين رژيم است.

وي با تاكيد بر اين نكته كه دنيا به صحبت‌هاي من گوش مي‌كند از مردم مي خواست تا به دستورات او گوش كنند.

وي دراين نطق با حالت دستوري وتنبيهي گفت: هنرمندان ايراني بايد طي سه هفته آينده با ما اعلام همبستگي كنند درغير اين صورت اسامي كساني را كه از ما حمايت نكنند از اين تلويزيون اعلام مي‌كنيم.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن