تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بودجه سلامت دانشگاه علوم پزشكي همدان افزايش نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بودجه سلامت دانشگاه علوم پزشكي همدان افزايش نداشته است
همدان - خبرگزاري مهر: معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي همدان گفت: درصد افزايش بودجه دانشگاه علوم پزشكي همدان در سال جاري در بخش سلامت صفر بوده است.

سعيد بشيريان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: افزايش اعتبارات، خدمات دهي به مردم را مطلوب تر مي كند و مشكلات كمتري را در پي دارد.

بشيريان با بيان اينكه در سال جاري بودجه عمراني اين دانشگاه 50 درصد و بودجه آموزشي آن 30 درصد افزايش يافته است، اظهار داشت: بودجه عمراني صرف بهبود استانداردها مي شود.

وي از برگزاري يك هزار و 200 دوره آموزشي با شركت 50 هزار نفر خبر داد و با تاكيد بر بهبود روشها در آموزش، اظهار داشت: در حال حاضر مطالعه عمليات اجرايي دانشكده داروسازي و دانشكده بهداشت به ترتيب با 11 و 14 هزار متر مربع زير بنا در حال انجام است و در سال جاري اجرايي مي شود.

وي اعتبار در نظر گرفته براي احداث اين دو دانشكده را 15 ميليارد تومان ذكر كرد و گفت: سالن همايشي با ظرفيت يك هزار نفر با اعتباري افزون بر سه ميليارد و 500 ميليون تومان در حال ساخت است كه تا پايان سال 88 به بهره برداري مي رسد.

معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي همدان با اشاره به كلنگ زني پروژه خوابگاه دختران به ظرفيت 400 نفر اظهار داشت: اگر تمام پروژه هاي در دست انجام تكميل شود، وضعيت استان همدان تا 20 سال آينده تضمين خواهد شد.

سعيد بشيريان در ادامه اظهار داشت: 95 درصد خانه هاي بهداشت و مركز بهداشتي شهرستانها در تملك دانشگاه علوم پزشكي همدان است و اين در حالي است كه در شهرستان همدان واحدهاي بهداشتي اغلب استيجاري هستند.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن