تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زوجهاي جوان ايراني در سوريه از حسين رضازاده هديه گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: زوجهاي جوان ايراني در سوريه از حسين رضازاده هديه گرفتند
فرهنگي. سوريه . زوج‌هاي جوان . رضا زاده
دمشق - حدود ‪ ۴۰‬زوج جوان ايراني كه زندگي مشترك خود را در سوريه آغاز كردند، در مراسمي در آستانه ولادت حضرت علي اكبر (ع ) و روز جوان؟ هدايايي را از دست حسين رضازاده قهرمان دو دوره المپيك در رشته وزنه برداري دريافت كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين هدايا كه با همكاري موسسه فرهنگي خدماتي ثامن الائمه و سفارت جمهوري اسلامي ايران تهيه شده بود، دوشنبه شب در هتل شرق دمشق به زوجهاي جوان تقديم شد.

در اين مراسم كه در حاشيه نشست زوجهاي جوان برگزار شد، عبدالهادي بروجردي كاردار سفارت جمهوري اسلامي ايران در دمشق نيز حضور داشت .

رضازاده قبل از اعطاي هدايا، در سخنان كوتاهي با تبريك ايام فرخنده اعياد شعبانيه از خداوند متعال خواست توفيق خدمت به جامعه ورزشي ايران را به وي ارزاني دارد.

وي در ادامه سخنان خود براي ورزشكاران ايراني شركت‌كننده در المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن آرزوي توفيق كرد.

سيد ابوالفضل حسيني از روحانيون ايراني نيز در اين مراسم در سخناني ، زن را عامل آرامش مرد و جامعه دانست.

وي با تبريك ايام شعبانيه ، زوجهاي جوان را به تقواي الهي فراخواند و تاكيد كرد: زن و مرد در صورتي كه در كنار يكديگر باشند و در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهند قادر به حل مشكلات خواهند بود.

حسيني از دختران و پسران و زوج‌هاي جوان خواست ضمن رعايت موازين اسلامي از پوشش شاد كه مايه آرامش روحي است، استفاده كنند.

#‪ ;۱۶۰‬وي همچنين از تازه عروسان خواست در زندگي ، حضرت زينب (س) را به عنوان صبورترين زن از زنان عالم، الگو قرار داده و با صبر، مشكلات زندگي خود را حل كنند.

در حاشيه اين مراسم ، سيد عليرضا ملكي مسئول موسسه فرهنگي خدماتي ثامن الائمه نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت : اين موسسه هر هفته هدايايي را به زواري كه نام آنان زينب و رقيه است، تقديم مي‌كند.

وي افزود: به زايراني نيز كه بتازگي ازدواج كرده اند، دختراني كه حجاب برتر دارند و به كودكان و نوجواناني كه همواره در نماز جماعت كاروان شركت مي‌كنند، هديه اعطا مي‌شود.

در اين مراسم بيش از ‪ ۲۰۰‬زائر ايراني شركت داشتند.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن