تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبادی ورودی قم کنترل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سرهنگ محمدرضا میرحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در قم، اظهار داشت: با توجه به دغدغه هایی که مسئولان در بخش امنیتی دارند، برنامه ریزی هایی انجام شده که تمامی ورودی های استان از هفته جاری به صورت محسوس و غیرمحسوس تحت کنترل و نظارت درآید.
وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر و تعطیلات پیش رو شاهد حجم انبوهی از حضور زائران و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در قم و مسجد مقدس جمکران خواهیم بود، از این رو محدودیت های ترافیکی در بخش های مختلف استان اعمال می شود.
گلباران قبور شهدا توسط بالگرد
وی با اشاره به دیگر برنامه های فرماندهی انتظامی استان قم در ایام الله دهه فجر گفت: در مراسم میهمانی لاله ها که بعد از ظهر روز پنجشنبه در گلزار شهدای قم برگزار می شود، قبور مطهر شهدای گلزار علی بن جعفر(ع) و سوم خرداد توسط یک فروند بالگرد یگان هوایی نیروی انتظامی گلباران می شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده، پرسنل انتظامی استان قم با حضور در گلزار شهدای سوم خرداد و شیخان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای عزیز، اقدام به غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر آن ها می کنند.
برگزاری صبحگاه مشترک با حضور همه نیروهای مستقر در استان
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور همه نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در این استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در روز ۱۸ بهمن در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار می شود و طی آن نیروهای مستقر در استان اعم از انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی مقاومت برنامه های ویژه ای اجرا خواهند کرد.
میرحیدری گفت: پرسنل انتظامی استان قم همچنین صبح سه شنبه در مراسم ویژه ای که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن