تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814250001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاروان مهر علوي با استقبال علي‌آبادي وارد ايران شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: كاروان ورزشي پارالمپيك كشورمان، شب گذشته با استقبال رئيس سازمان تربيت بدني و رئيس كميته ملي المپيك وارد ايران شد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، كاروان مهر علوي ساعت 23 و 30 دقيقه شب گذشته باكسب 14 مدال و ايستادن در جايگاه بيست و دوم سيزدهمين دوره رقابت‌هاي پارالمپيك به ميهن عزيزمان بازگشت.

مهندس علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني، معاونان و برخي مديران سازمان، دكتر قراخانلو رئيس و علي كفاشيان دبير كل كميته ملي المپيك براي استقبال از افتخار آفرينان پارالمپيك 2008 پكن در فرودگاه حاضر شده بودند.

گفتني است؛ مهندس علي ابادي در مراسم استقبال از كاروان 74 نفره پارالمپيك كشورمان از برگزاري مراسم تجليل و اهداي جوايز از اين افتخارآفرينان خبر داد و گفت: "هداياي سازمان تربيت بدني كه با دستور احمدي‌نژاد افزايش يافته در مراسم تجليل از اين افتخارآفرينان به صورت نقدي پرداخت خواهد شد."

كاروان ورزشي پارالمپيك كشورمان با كسب 5 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز در جايگاه بيست و دوم رقابت هاي پارالمپيك 2008 پكن ايستادند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن