تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گواهينامه ب2 براي متقاضيان رانندگي با ون و وسايل حمل و نقل عمومي صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گواهينامه ب2 براي متقاضيان رانندگي با ون و وسايل حمل و نقل عمومي صادر مي شود
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/05/21
جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور گفت: براي متقاضيان رانندگي با خودروهاي ون و وسايل حمل و نقل عمومي با بيش از 3/5 تن، گواهينامه ب 2 صادر مي شود.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، سرتيپ هاديانفر امروز در حاشيه ديدار و تماس تلفني با شهروندان در دفتر نظارت همگاني 197 در مصاحبه با خبرنگاران افزود: متقاضيان اين گواهينامه بايد سه سال از دوره گواهينامه "ب يك" آنان گذشته باشد تا بتوانند براي شركت در كلاس و آزمون گواهينامه ب2 نام نويسي كنند.
وي گفت: كتاب آئين نامه گواهينامه ب 2 تدوين و چاپ شده است و برخي از آموزشگاههاي تعليم رانندگي نيز مشخص شده اند كه در هفته نيروي انتظامي اين موضوع عملياتي خواهد شد.
جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور افزود: همچنين افرادي كه مي خواهند به عنوان مربي تعليم رانندگي فعاليت كنند بايد گواهينامه رانندگي ب2 را دريافت كنند.
سرتيپ هاديانفر ادامه داد: اخذ گواهينامه ب2 شامل حال دارندگان گواهينامه پايه دو نمي شود.
وي درباره ساماندهي و نصب پلاك ملي روي موتورسيكلت ها گفت: دستورالعمل اجرايي ساماندهي موتورسيكلت ها نوشته شده است و هم اكنون منتظر قالب هاي اصلي پلاك ملي هستيم كه در صورت آماده شدن ضرب و نصب پلاك آغاز خواهد شد.
سرتيپ هاديانفر افزود: هزينه نقل و انتقال و نصب پلاك ملي بر اساس مصوبه هيئت وزيران 7 هزار تومان است. جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور همچنين درباره جلوگيري از تردد موتورسيكلت هاي بدون بيمه گفت: شش ماه به رانندگان اين موتور سيكلت ها فرصت داده شده است تا موتور خود را بيمه كنند كه در صورت بي توجهي، موتور آنان متوقف خواهد شد.
سرتيپ هاديانفر گفت: هزينه خريد بيمه براي موتورسيكلت سواران، بدون دريافت جريمه ديركرد 60 هزار تومان است.
جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور درباره صدور كارت سوخت براي موتورسيكلت هاي نوشماره كه تازه به بازار مي آيند افزود: اطلاعات اوليه مالكان و شناسنامه موتورسيكلت ها از طريق راهنمايي و رانندگي به شركت نفت و از آنجا در اختيار پيمانكار براي صدور و ارسال قرار مي گيرد.
سرتيپ هاديانفر گفت: اگر كارت سوخت موتورسيكلت هاي نوشماره ارسال نشود بايد از طريق شركت نفت پيگيري شود.
صدا و تصوير دارد
كد0001/10102/68/26
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 673]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن