تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817856170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش ميزان مصرف گاز نسبت به توليد در 2 دهه آينده


واضح آرشیو وب فارسی:موج: افزايش ميزان مصرف گاز نسبت به توليد در 2 دهه آينده
خبرگزاري موج - مشاور شهردار تهران در امور محيط زيست گفت : در دو دهه آينده ميزان مصرف گاز كشور از توليد آن بيشتر خواهد شد .
به گزارش موج به نقل از ستا محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران ، مهندس حيدرزاده ، مشاور شهردار تهران د رامور محيط زيست در هفتمين نشست كميته راهبردي مبحث 19 مقررات ملي ساختمان كه با حضور نمايندگان مناطق 22 گانه و شركت ها يتابعه تشكيل شد ، با بيان اين مطلب گفت : به دليل بالا بودن ميزان مصرف گاز بيش از توليد در دو دهه آينده بحران انرژي در كشور تشديد مي شود .
وي افزود : با توجه به اين كه كشور ايران در چشم انداز سال 1400 بايد به عنوان بهترين كشور منطقه به لحاظ شاخص هاي اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي و رفاهي قرار گيرد ، اما به دليل مصرف لجام گسيخته انرژي كه ناشي از سوء مديريت بوده هم اكنون با محدودين و مشكلات زيادي رو برو هستيم .
حيدرزاده با بيان اين كه به دليل بحران انرژي در سال جاري همه سازمان ها و شركت هاي تابع موظف به رعايت الگوي مصرف درست و هماهنگي با ادارات وزارت نيرو شده اند ، گفت : امسال در برگزاري اعياد شعبانيه و با توجه به با شكوه تر برگزار شدن اين اعياد استفاده از هرگونه نورپردازي عير اصولي و غير ضروري ممنوع شده است .
وي در ادامه خاطر نشان كرد : استفاده از پارچه هاي الوان و طرح هاي غير نوري و حداقل نورپردازي ها در اعياد بايد مورد توجه قرار گيرد .
حيدرزاده افزود : با توجه به هماهنگي هاي به عمل آمده با ادارات برق منطقه اي چراغ هاي پر مصرف جايگزين لامپ هاي كم مصرف شده است و در تزيينات خيابان ها در اعياد و جشن ها از ريسه هاي شلنگي و پرچم هاي الوان به جاي لامپ هاي حرارتي استفاده مي شود و خاموش كردن همه لامپ هاي ساختمان ها ياداري در ساعات غير اداري و اكران پيان هاي آموزشي در اين زمنيه در دستور كار قرار گرفته است .
مشاور شهردار تهران گفت : شهرداري تهران با همكاري UNDP و بخش خصوصي در حال برنامه ريزي براي هوشمند كردن سيستم موتورخانه و آموزش مسئولان ساختمان هاي ابنيه شهرداري است .
وي با بيان اين كه متاسفانه در زماني كه به مرحله بحراني در زمينه انرژي مي رسيم ، تصميم گيري مي كنيم افزود : در حوزه مصرف برق تامين منابع روشنايي بايد با ديد تامين امنيت باشد و در تزيين خيابان ها از حداقل روشنايي استفاده شود .
وي افزود : با توجه به بحران كم آبي نيز سازمان پتارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران با همكاري مناطق موظف به استفاده از آب خام در كاربري هاي شهري و فضاي سبز شده اند .
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن