تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813613649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه: در پاسخ به تهديدات امريكا و اسراييل كاملا جدي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: نماينده ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه: در پاسخ به تهديدات امريكا و اسراييل كاملا جدي هستيم
تهران - حيات

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه گفت: در صورت هرگونه اقدام آمريكا ناوهاي اين كشور به قعر درياي خليج فارس خواهند رفت و حتي يك ناو هم باقي نخواهد ماند.
به گزارش خبرگزاري حيات به نقل از اداره روابط عمومي و تبليغات نيروي دريايي سپاه، علي شيرازي مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه در مراسم معارفه مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در منطقه يكم دريايي با اشاره به اينكه قدرت ايران همواره بازدارنده بوده است و از سلاح‌هاي خود به عنوان پيشگيري از تجاوزات استفاده مي‌كنيم، افزود: اگر ما امريكا و اسراييل را تهديد مي‌كنيم، اين تهديدات پاسخي به ياوه‌گويي‌هاي گسترده آنهاست و بدون ترديد در اقدامات خود با هيچ كس شوخي نداريم و كاملا جدي هستيم.
شيرازي خاطرنشان كرد: بعد از رزمايش پيامبر اعظم (ص)، تاكنون تنها بخشي از سلاح‌هاي پيشرفته خود را آزمايش كرده‌ايم كه موشك ارتقاء يافته شهاب 3 و موشك ضد ناو در حقيقت مهم‌‌ترين اين آزمايش‌ها بوده است.
مسوول حوزه نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه ادامه داد:‌ همانگونه كه امريكايي‌ها به جديت ايران اذعان كرده‌اند در صورت هر گونه اقدام امريكا، ناوهاي اين كشور به قعر خليج فارس خواهند رفت و حتي يك ناو هم باقي نخواهند ماند.
شيرازي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سرمايه‌گذاري‌هاي دشمن در جنگ فرهنگي و مقابله نرم تاكيد كرد: ما برنامه‌هاي كاملي براي تقويت باورهاي ديني جوانان و جلوگيري از رخنه فرهنگي دشمن داريم و به مدد تلاش و كوشش جوانان اين مرز و بوم و بسيجيان خدامحور، توطئه‌هاي شوم دشمنان را خنثي خواهيم كرد.

پايان پيام
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن