تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812829089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مطرح شد: تأكيد هزارباره مشايي بر دوستي با مردم اسرائيل


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: در نشست خبري رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مطرح شد: تأكيد هزارباره مشايي بر دوستي با مردم اسرائيل
اين جمله را به افتخار اعلام مي‌كنم كه مردم ايران به هيچ وجه دشمن‌پذير نيستند و در ميان مردم دنيا، دشمني ندارند. مردم ما با همه مردم دنيا دوست هستند، حتي با مردم اسراييل.
آفتاب: معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به‌مناسبت روز خبرنگار با 75 دقيقه تأخير در كاخ گلستان حضور يافت و به پرسش‌هاي خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سرويس اجتماعي آفتاب، اسفنديار رحيم‌مشايي در اين جلسه گفت: «به‌نظر من، مردم ايران با مردم آمريكا و اسراييل فرقي ندارند. من از هيچ‌كسي نمي‌ترسم، چون اگر مي‌ترسيدم، از اين حرف‌ها نمي‌زدم».

من از هيچ‌كسي نمي‌ترسم
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري درباره نقل قولي كه از او مبني بر دوستي مردم ايران و اسراييل و برتر دانستن ملت آمريكا مطرح شده بود، گفت: «اين جمله را به افتخار اعلام مي‌كنم كه مردم ايران به هيچ وجه دشمن‌پذير نيستند و در ميان مردم دنيا، دشمني ندارند. مردم ما با همه مردم دنيا دوست هستند، حتي با مردم اسراييل».

رحيم‌مشايي با اشاره به تذكرهاي اخير لاريجاني ـ رييس مجلس شوراي اسلامي ـ درباره سخنان او، توضيح داد: «من در پاسخ به رييس مجلس نيز نوشته‌ام كه اسراييل براي همه دنيا خسارت‌آور است و بيش از هركس ديگري نتايج دوام و بقاي اين رژيم متوجه مردم آن كشور است و هيچ فرقي نمي‌كند كه اين مردم يهودي باشند يا مسيحي يا مسلمان».

وي ادامه داد: «به‌نظر من، مردم ايران با مردم آمريكا و اسراييل فرقي ندارند. من از هيچ‌كسي نمي‌ترسم، چون اگر مي‌ترسيدم، از اين حرف‌ها نمي‌زدم».

رحيم‌مشايي بيان كرد: «رييس‌جمهور هم بارها تأكيد كرده است كه رژيم اسراييل اصلا فلسفه وجودي ندارد و ما با اين رژيم جنگي نداريم، بلكه براي آزادي مردم مسلمان يهودي و مسيحي كه تحت سيطره اين رژيم زندگي مي‌كنند، مي‌جنگيم. بنابراين براي هزارمين‌بار اعلام مي‌كنم كه ما با مردم دنيا دوست هستيم، حتي با مردم آمريكا و اسراييل».

معاون رييس‌جمهور درباره برتر دانستن مردم آمريكا نيز گفت: «من در آن جلسه گفتم، مردم آمريكا از نظر ارتباطات از برترين ملت‌هاي دنيا هستند و حيف است كه اين‌ها با اين

” بعدها فهميدم يك آدم معلوم‌الحالي در آن جلسه مي‌خواست CD بياورد، شو راه بيندازد و كارهاي پست و نازلي انجام دهد كه بعد از حضور نيافتن من، اعلام كرد رحيم‌مشايي، مجلس را تحريم كرده است.... “

ويژگي از عمق انديشه‌هاي فرهنگي مردم ايران بي‌اطلاع باشند. متأسفانه مشكل اصلي ما اين است كه برخي كساني كه مدعي‌ ما هستند، بسيار ظاهربين‌اند و يك ذره هم انصاف را رعايت نمي‌كنند».

به گفته او، هر سال در آمريكا دو تا سه ميليون نفر از مردم براي اعلام بي‌كفايتي بوش ـ رييس‌جمهور ـ تظاهرات مي‌كنند كه بايد به آن‌ها احسنت گفت.

آدم معلوم‌الحالي مي‌خواست CD بياورد و شو راه بياندازد
خود را بسيار موفق مي‌دانيم
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري درباره طرح تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي از اين سازمان و هم‌چنين حضور او براي پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي نمايندگان مجلس هشتم نيز بيان كرد: «من هيچ مجلسي را تحريم نكرده‌ام. در دوره مجلس هفتم چندبار در كميسيون فرهنگي حضور پيدا كردم كه به‌شكل اتفاقي، نتوانستم در يكي از جلسه‌ها حاضر شوم كه بعدها خيلي‌ها همين را عاملي براي تحريم من از مجلس و حضور نيافتن در آن اعلام كردند. البته من بعدها فهميدم يك آدم معلوم‌الحالي در آن جلسه مي‌خواست CD بياورد، شو راه بيندازد و كارهاي پست و نازلي انجام دهد كه بعد از حضور نيافتن من، اعلام كرد رحيم‌مشايي، مجلس را تحريم كرده است».

وي با بيان اين‌كه از هرگونه تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استقبال مي‌كنم، گفت: «فعاليت سازمان بسيار شفاف و مشخص است كه مجموعه مديريت آن حتي با كم‌ترين تخلف‌ها نيز شديدترين برخوردها را داشته است. بنابراين ما معتقديم، تحقيق و تفحص حق مسلم مجلس است و از آن ناراحت نمي‌شويم، بلكه استقبال مي‌كنيم و خود نيز در اين امر به آن‌ها كمك

” چون ما خود را بسيار موفق مي‌دانيم، براي‌مان عجيب است كه كسي تابه‌حال از موفقيت‌هاي ما آنقدر خبر نداشته است كه بخواهد از سازمان تحقيق كند.... “

مي‌كنيم».

رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري درخواست تحقيق و تفحص از اين سازمان را عجيب دانست و افزود: «چون ما خود را بسيار موفق مي‌دانيم، براي‌مان عجيب است كه كسي تابه‌حال از موفقيت‌هاي ما آنقدر خبر نداشته است كه بخواهد از سازمان تحقيق كند».

معاون رييس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره وضعيت نابه‌سامان خانه نيما يوشيج و اجاره دادن حياط اين خانه ازسوي متوليان به گردشگران و انجام چيزي شبيه بنايي به‌جاي مرمت آن، بيان كرد: «هنوز موفق نشده‌ام كه اين خانه را از نزديك ببينم؛ اما اگر گزارش رسانه‌ها، از وضع نامطلوب اين خانه حكايت مي‌كند، قطعا اين موضوع شايسته برخورد و پي‌گيري است».

رحيم‌مشايي ادامه داد: «در بسياري از موارد ديگر نيز گزارش‌هاي مشابهي درباره وضعيت نامناسب فرآيند ارايه خدمات به گردشگران اعلام شده‌اند. به همين منظور، كانون اتومبيل‌راني و جهانگردي كه تشكلي غيردولتي است، براي مديريت ارايه خدمات در اين مراكز انتخاب شده است تا مديريتي منسجم و واحد در اين روند داشته باشد».

وي با بيان اين‌كه سيستم دولتي در حوزه ارايه خدمات، بناها و اماكن گردشگري پاسخ‌گو نيست، اظهار داشت: «ما بايد اين مديريت را به بخش خصوصي بسپاريم تا اگر درآمدي هم داشت، صرف بهبود و ارتقاي خدمات شود».

او درباره مرمت خانه نيما يوشيج نيز گفت: «مرمت بناهاي تاريخي داراي ضوابط مشخص و معيني است و معاونت ميراث فرهنگي موظف است، درباره آنچه از آن به‌عنوان بنايي در خانه نيما ياد مي‌شود، پي‌گيري‌هاي لازم را داشته باشد».
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن