تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805579834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ملي جوانان استان همدان : بايد با كمك خيرين نهضت ازدواج در بين جوانان ايجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس سازمان ملي جوانان استان همدان : بايد با كمك خيرين نهضت ازدواج در بين جوانان ايجاد شود
اشاره
در سالهاي اخير جوان گرايي در كليه سطوح كشور به عنوان يك اصل مورد توجه قرار گرفته است تا آن جا كه شاهد هستيم بسياري از پست هاي مديريتي از سطوح عالي گرفته تا پايين به دست نيروهاي جوان اداره مي شود.
بدون شك جوانان هر كشور و هر جامعه سرمايه هاي عظيمي محسوب مي گردند كه مي بايست از ظرفيت و توان آنها با استفاده از تجربه موفق بزرگان و صاحب نظران در راستاي رشد و اعتلاي جامعه بهره گرفت .
در 30 سال گذشته ثابت شد كه عدم توجه به اين قشر عظيم و مشكلات و خواسته هاي آنان مي تواند به نوعي مشكل ساز باشد و در مقابل توجه و برنامه ريزي صحيح و اصولي توسط متوليان امور توانسته جامعه را به سوي نشاط شادابي و پيشرفت فراگير و قله هاي رفيع عرفان ايثار و عزت سوق دهد.
درهمين راستا و به منظور نيل به اهداف و آرمان هاي والاي اسلام و انقلاب سازمان ملي جوانان به عنوان يك مجموعه دولتي ماموريت پيدا كرد تا تشكلهاي وابسته به جوانان را در سراسر كشور سازماندهي قانونمند و حمايت نمايد.
در اين رهگذر سازمان ملي جوانان استان همدان نيز ساعي و پرتلاش در اين عرصه حضور فعال داشته و دارد و به ويژه در ماههاي اخير كه طلبه جوان و تلاشگر حجت الاسلام سعيد كرمي سكان هدايت اين مجموعه را در استان در دست گرفته است شاهد تحول چشمگيري در اين سازمان هستيم .
ميلاد حضرت علي اكبر(ع ) و يازدهم شعبان و نامگذاري اين روز به نام جوان را بهانه اي قرار داديم و به سراغ وي رفته تا از نقطه نظرات و بخشهايي از فعاليت ها و برنامه هاي اجرايي سازمان در هفته جوان آگاه شويم .
حال براي اينكه شما جوانان عزيز هم با اين مطلب آشنا شويد ماحصل اين ديدار و گفتگوي كوتاه را در اختيار شما خواننده گرامي قرار داده و با هم مرور مي كنيم .
وي ابتدا با تبريك اعياد شعبانيه به ويژه سالروز ولادت حضرت علي اكبر(ع ) از اينكه روز يازدهم شعبان به عنوان روز جوان نام گذاري شده ابراز خرسندي كرد.
مدير سازمان ملي جوانان استان همدان گفت : به همين مناسبت و در هفته جوان برنامه هاي خوبي از سوي سازمان ملي جوانان در نظر گرفته شده كه آنان را اجرا خواهيم كرد.

حجت الاسلام سعيد كرمي افزود : اين سازمان در سطح كلان استان متولي انجام طرحها و مصوبات دولت و پيگير امور جوانان است و به عنوان يك دستگاه ناظر در رابطه با كارهاي جوانان انجام وظيفه مي كند.
وي اظهار داشت : جوانان در سطح كشور و استان داراي مشكلات و مطالبات زيادي هستند كه سازمان ملي جوانان آنها را دسته بندي كرده كه مهمترين آنها ازدواج هويت ديني و ملي اشتغال و مسكن مي باشد.
مدير سازمان ملي جوانان استان همدان گفت : اين استان جز جوان ترين استانهاي كشور از نظر جمعيت است كه بيش از 35 درصد از جمعيت 1 8 ميليوني استان را جوانان تشكيل مي دهند .
حجت الاسلام سعيد كرمي افزود : اين سازمان بعنوان متولي امور جوانان بايد در زمينه هاي مذهبي ملي و فرهنگي براي همه جوانان برنامه ريزي كند و آنان را با مسايل مختلف آشنا كند چرا كه دشمنان ما تنها قشري كه روي آن و براي انحراف آنان برنامه ريزي هاي كلان انجام داده همين جوانان است .
مدير سازمان ملي جوانان استان همدان اظهار داشت : بزرگترين مشكل جوانان ازدواج نكردن است كه در اين رابطه نقش سازمان بسيار حساس مي باشد.
وي افزود : آمار ازدواج نسبت به ميانگين كشوري در استان همدان كمتر است و با كار كارشناسي صورت گرفته مشخص شد كه دو سوم جوانان كه در سنين ازدواج هستند مشكل كار ندارند بلكه مشكل آنها بيشتر مسايل فرهنگي است .
كرمي گفت : بايد به كمك رسانه ها براي « ازدواج ساده » فرهنگ سازي كنيم تا اين كار را در جامعه رواج دهيم كه مهمترين بخش اجراي اين فرهنگ طرح ازدواج گروهي و ساده در بين دانشجويان و اقشار مختلف مي باشد.
وي به كمك خيرين و افراد متمول اشاره كرد و افزود : سازمان با برنامه ريزي انجام شده در نظر دارد در بين خيرين فرهنگ سازي كند كه با كمك هاي مالي خود به سازمان جوانان عزيز را تشويق به ازدواج كنند.
حجت الاسلام كرمي اضافه كرد : به دنبال اين هستيم يك نهضت در رابطه با كمك خيرين به امر ازدواج راه اندازي كنيم .
وي در بخش ديگري از مصاحبه خود اظهار داشت : ستاد سازماندهي امور جوانان به منظور اجرا نمودن برنامه ها به رياست استاندار همدان كه واقعا يك پشتوانه عظيم براي ماست تشكيل شده كه اين ستاد متشكل از مديران ارشد استاني مي باشد.

مدير سازمان ملي جوانان استان افزود : اين ستاد به صورت ماهيانه و به رياست شخص استاندار و با حضور مسئولين ذيربط تشكيل شده و مسئولين گزارش كار خود را در رابطه با برنامه هاي پيشنهادي و اجرايي در زمينه جوانان ارائه مي كنند.
حجت الاسلام كرمي گفت : همچنين با كمك مراكز علمي و پژوهشي از جمله جهاد دانشگاهي و دانشگاه بوعلي سينا و ادارات ذيربط تحقيقاتي در زمينه جوانان و نيازهاي آنها به صورت كشوري و استاني در حال انجام مي باشد كه به بررسي زواياي مختلف مشكلات آنان مي پردازد.
مشاور استاندار همدان افزود : مديران كشور و مسئولين بايد برنامه ريزي هايي انجام دهند كه جوانان نسل سوم و چهارم ما به مسلمان بودن خود افتخار كنند و هويت ديني و ملي خود را حفظ كنند.
وي اظهار داشت : دستگاههاي فرهنگي استان هيچ كاري جهت شناساندن بزرگان ديني و مفاخر استان انجام نداده اند در صورتي كه اگر جوانان با زندگي اين بزرگان آشنا شوند مطمئنا تاثير به سزايي بر روي آنها خواهد داشت .
وي هدف اصلي سازمان را گسترش كمي و كيفي تشكل هاي جوانان دانست و افزود : سازمان ملي جوانان استان مكان مناسب و جايگاه خوبي براي فعاليت تشكل هاي جوانان است و هيچ محدوديتي براي حضور وجود ندارد.
حجت الاسلام سعيد كرمي به برنامه هاي اجرايي سازمان در هفته جوان اشاره كرد و گفت : برگزاري جشن بزرگ جوانان با حضور 12 هزار نفر از جوانان استان در ورزشگاه ملت همدان تجليل از جوانان برتر و نخبه استان با اهداي لوح تقدير هدايا و ديپلم افتخار صدور جوان كارت براي 40 هزار نفر از جوانان استان كه با استفاده از اين كارت ها جوانان عزيز مي توانند از كليه امكانات مراكز فرهنگي هنري و گردشگري استان به صورت نيم بها و رايگان بهرمند شوند.
وي همچنين به هماهنگي هاي به عمل آمده با فرماندهان نظامي و انتظامي استان جهت استفاده سربازان از مرخصي هاي تشويقي و تجليل از كارمندان جوان ادارات استان توسط دستگاههاي مربوطه اشاره كرد.
مدير سازمان ملي جوانان افزود : بانك اطلاعاتي جوانان نخبه در تمامي زمينه ها در آينده نزديك راه اندازي مي شود و همايش 3 روزه با حضور 200 نفر از نخبگان جوان استان همدان برگزار خواهد شد .
وي به بر برپايي نمايشگاه آثار جوانان به مدت يك هفته در پارك مردم اشاره كرد و گفت : در اين مدت مديران استاني در محل نمايشگاه پاسخگوي مشكلات جوانان بوده اند كه با استقبال كم نظير جوانان عزير روبرو شده است .
وي در پايان گفت : تاكنون 60 تشكل در زمينه هاي مختلف امور جوانان در سازمان ثبت شده كه از اين تعداد 30 تشكل فعال مي باشند و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و جلسات تشكيل شده در حال فعال كردن 30 تشكل غير فعال نيز هستند .
حجت الاسلام كرمي مدير سازمان ملي جوانان استان همدان : اين استان جز جوان ترين استانهاي كشور محسوب مي شود كه بيش از 35 درصد از جمعيت 1 8 ميليوني استان را جوانان تشكيل مي دهند
سازمان ملي جوانان بعنوان متولي امور جوانان بايد در زمينه هاي مذهبي ملي و فرهنگي براي آنان برنامه ريزي كند و آنان را با مسائل مختلف روز جامعه آشنا كند چرا كه دشمنان ما تنها قشري كه براي انحراف آنان برنامه ريزيهاي كلان انجام مي دهد همين قشر جوان است
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 496]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن