تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور مردم در صحنه راه خنثي كردن توطئه ها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حضور مردم در صحنه راه خنثي كردن توطئه ها
امروز بايد پدران و مادران مواظب رفتار فرزندان خويش باشند كه در صورت مشاهده حركات غيرعادي آنان را نصيحت نمايند تا گول منافقين و منحرفين را نخورند؛ كه در اين صورت سعادت دنيوي و اخروي آنان تباه مي گردد. مادران و پدران بايد توجه داشته باشند كه سنين دانش آموزي و دانشگاهي سالهاي شور و هيجان فرزندانشان مي باشد و با اندك شعاري جذب گروهها و منحرفين مي شوند. و نيز جوانان دبيرستاني با هوشياري كامل توجه داشته باشند كه عمال اجنبي آنان را، حتي با اسم اسلام راستين به دام شرق و غرب نيندازند، و توجه كنند آنان كه از اسلام راستين دم مي زنند خودشان از اسلام چه مي دانند و از قوانين و احكام اسلام چه اطلاعي دارند و به اوامر و نواهي قرآن كريم و اسلام بزرگ تا چه اندازه پايبند هستند.
جوانان عزيز دبيرستاني و دانشگاهي توجه كنند كه سران و سردمداران گروهها كه مي خواهند با اسم اسلام پايه هاي آن را سست كنند و جوانان را به دام اندازند هيچ اطلاعي از اسلام و اهداف قوانين آن ندارند؛ و با خواندن چند آيه از قرآن و چند جمله از نهج البلاغه و تفسيرهاي جاهلانه و غلط نمي شود اسلام شناس شد. اينان با تفسير انحرافي چند جمله و چند آيه، آيات و جملات صريح را كه مخالفت واضح با مرام انحرافي و التقاطي آنان دارد انكار مي نمايند، و در حقيقت تمسك به قرآن و نهج البلاغه براي كوبيدن اسلام و قرآن است تا راه را براي رهبران غربي و شرقي خود باز كنند، و شما جوانان عزيز و سرمايه هاي كشور را بر ضد مصالح كشور خودتان بسيج نمايند.
اي جوانان عزيز، هوشيار باشيد و با تفكر و تعقل فعاليت اين منافقين بلندگوي غرب و منحرفين بلندگوي شرق را بررسي نماييد. امروز بزرگترين دليل بر بطلان راه آنان همبستگي تمامي نيروهاي ضدانقلاب و كوشش همه آنان در مخالفت با جمهوري اسلامي است كه خواست ملت مي باشد، و ملت مجاهد و شريف جان خود و فرزندان عزيز خود را فداي تحقق آن كرده و مي كنند. اينان همان اندازه در دعوي اسلامي بودن خود صادقند كه در دعوي مخالفت با غرب و امريكا؛ كه اكنون صداقتشان در دامن غرب و طرفداري بي چون چراي غرب از آنان به ثبت رسيد. و همان اندازه در دعوي طرفداري از ملت، راستگو كه صداقتشان در كشتار خلق مستضعف و آتش زدن اموال ملت و غارت بانكها ثابت گرديد. اينان از اول تاكنون اسلام را وسيله اهداف شوم خود كرده و قرآن و نهج البلاغه را به بازي گرفته و جوانان پاكدل را به دام خود انداخته بودند تا جواني شان را در راه اهداف استعماري آنان به تباهي كشند. و باز تأكيد مي كنم پدران و مادران اين كودكان معصوم و جوانان بي تجربه كوشش كنند و جوانان و عزيزان خود را از اين مهلكه كه دنيا و آخرت آنان را تباه مي كند نجات دهند. و ملت مبارز و متعهد با هوشياري و پشتكار، جوانان و نونهالان را كه سرمايه و مخازن ارزشمند كشورند از شرّ اين منحرفين امريكايي نجات دهند. فردا ان شاءاللّه تعالي دبستانها و دبيرستانها و مراكز نوآموزها باز و به كار مشغول مي شوند، و به خواست خداوند بزودي شاهد بازگشايي دانشگاهها خواهيم بود. و دانش آموزان بدانند كه گوش دادن به مقاصد شوم منافقان و منحرفان، آنان را از مدارس محروم خواهد كرد و اجازه اخلال در امور مدارس به كسي داده نخواهد شد. از خداوند متعال بيداري و هوشياري هر چه بيشتر نسل جوان را خواستار و رشد و تعالي علمي و اخلاقي آنان را خواهانم.(524)
31.6.60
¤¤¤
ايستادگي ملت ايران در مقابل شرارتهاي منافقان
بنابراين، از اين ترورها و از اين شرارتهايي كه دو روز قبل در تهران شد و مع الأسف، بچه ها و جوانها را كشيدند به توي خيابانها و به شرارت هدايت كردند بايد بسيار انسان متأسف باشد كه جوانها و كودكهاي ما اينطور بازي خوردند از اينها كه مي آيند در خيابانها و آتش مي زنند چيزهايي ] را [كه مال مردم است، مال عموم است؛ مثل شركت واحد و اتومبيلهاي شركت واحد كه مال مستضعفين است يا محلي كه اصلاً براي مستضعفين است، به آتش مي كشند. اينها فكر نمي كنند كه اين مدعي هاي مجاهدت براي خلق و براي مستضعفين، آن چيزي را كه وجهه قرار دادند و هدف قرار دادند، ضرر زدن به همين چيزهايي ] است [ كه مال مستضعفين است؛ چيزهايي كه براي مستضعفين جمع شده است، براي معلولين جمع شده، براي جنگزده ها جمع شده است؛ اينها هدفشان اين است كه آنها را آتش بزنند.
شما از اين شكست خورده ها هيچ هراس نداشته باشيد كه اينها نفسهاي آخر را مي كشند. و ملت ايران و ملت شريف ايران با كمال قدرت، ايستاده است در مقابل آنها، و همين طور قواي نظامي و انتظامي و پاسداران و بسيج و ساير قواي مسلّح، كه از خود مردم هستند، هم در جنگ با كفار ايستاده اند و هم در مقابله با اين اشخاصي كه همان طور هستند و براي آنها خدمت مي كنند. و قواي پاسدار ما و همين طور قواي انتظامي در اين امر جديت خواهند كرد و همه اينها را به دست خواهند آورد و به جزاي اعمال خودشان در دادگاهها خواهند رسيد.(525)
7.7.60
¤¤¤
بي فايده بودن تلاش گروهكهاي منحرف براي تضعيف روحيه ملت با ترور بزرگان
در روز شهادت امام جواد - سلام اللّه عليه - يكي از فرزندان و تبار آن خانواده به شهادت رسيد؛ شهيد هاشمي نژاد كه من از نزديك با او آشنا بودم و خصال و تعهد آن شهيد را لمس كرده بودم و مراتب فضل و مجاهدت آن بر اشخاصي كه او را مي شناسند پوشيده نيست.
امروز در روز شهادت سلف صالح، اين خلف صالح و متعهد از دست ما گرفته شد. و من نمي دانم كه انگيزه اين شرارتها، كه مشغولند اين گروهكهاي ضعيف نادان و عمال قدرتهاي بزرگ خصوصاً امريكا؛ چه مي خواهند و چه انگيزه دارند؟ اينها انگيزه اين را دارند كه 36 ميليون جمعيت ايران و ميليونها جمعيتهاي مسلم و مستضعف جهان، كه همه پشتيبان اين جمهوري هستند، مي خواهند با ترور بعض شخصيتها، اينها را از اين راهي كه راه اسلام است، منحرف كنند. اينها نمي فهمند كه اين توده هاي عظيم، كه چون سيل خروشان در تمام كشور در مقابل قدرتهاي بزرگ ايستاده اند، با ترور اشخاص ولو هر چه بزرگ و ارجمند باشند، اينها به خودشان سستي و فتور راه نمي دهند، بلكه منسجم تر مي شوند. اينها مي خواهند با كشتن اولاد پيغمبر و با به عزا نشستن امام عصر سلام اللّه عليه - و مؤمنين، ضربه به اسلام بزنند. اسلام از اين شهدا و بالاترين شهدا را در راه هدف تقديم كرده است. اسلام مثل خود رسول اكرم را و مثل اميرالمؤمنين - سلام اللّه عليه - و ائمه معصومين و علماي بزرگ در طول تاريخ را فداي اين راه و هدف نموده. چه باك از اينكه اين فرزندان اسلام، كه شهادت براي آنها افتخار و براي ملت ما افتخار آفرين است، از دست بروند؟ اگر ميزان هدف است و اگر ميزان اسلام است و پياده كردن احكام قرآن است، اين هدف به جاي خودش هست و هر يك از اينها كه شهيد بشوند، با آنكه بر ما ناگوار است، لكن براي هدف مفيد است.
اين هدف كه از عهد آدم تا كنون مورد نظر خداي تبارك و تعالي و مورد نظر انبياي عظام و مورد نظر اولياي خدا بوده است و همه در راه اين هدف فداكاري كرده اند و خود يا فرزندان خود را در راه اين هدف نثار كرده اند خون آنها را، اين هدف به پيش مي رود و با اين شرارتها، كه اين گروههاي فاسد به راه انداخته اند، هدف از دست نخواهد رفت. و ملت رزمنده و شريف ايران خود را حاضر كرده است براي خدا، همه چيز خودش را فدا كند. پس اينها اگر هدفشان هدم اسلام است، اسلام با اين خونها زنده مي شود. و اگر هدفشان اين است كه جمهوري اسلامي از بين برود، جمهوري اسلامي با اين خونها آبياري مي شود. و اگر هدفشان خدمت به امريكا و شوروي و امثال اينهاست، جزا را از آنها مطالبه كنند و خداي تبارك و تعالي براي آنها لعنت و ملت ما نفرين ابدي را خواستار است.
ما در عين حال كه از شهادت يك همچو مرد جوانمرد فاضل عالم مجاهد متأثر هستيم، لكن از آنجا كه هر يك از اين شخصيتها از دست ما برود به اسلام كمك است، به مخالفين اسلام لعن است و نفرت و دليل ضعف آنهاست. خدمت مي خواهند بكنند به قدرتهاي بزرگ، آن هم در وقتي كه آنها شكست خورده اند و صدام انگل هم شكست خورده است و بزودي به شكست نهايي منتهي خواهد شد. اينها مي خواهند با كشتن يكي از اولاد رسول اللّه، نگذارند صدام شكست بخورد. اين خيال باطلي است. صدام شكست خورده است و شرف و حيثيت نداشته است و اگر داشته است از دست داده است. اينها مي خواهند كه مردم را در رأي رياست جمهوري سست كنند. با كشتن يك فرد ولو اينكه هر چه بزرگ باشد و متعهد، مردم ما از رأي دادن به رياست جمهوري و از حاضر شدن پاي صندوقها براي كمك به اسلام و جمهوري اسلامي، خيال كردند سست مي شوند! اين هم يك خيال باطل است و ملت ما اين مسئله را يك مسئله الهي شرعي و يك تكليف خدايي
مي داند كه به پاي صندوقها در روز جمعه ان شاءاللّه، برود و با صفهاي طولاني مرصوص، به شخصي متعهد رأي بدهد. اينها مي خواهند مردم ما را تضعيف كنند؛ روحيه شان را براي شهادت يك نفر، ده نفر، صد نفر، هزار نفر. اين خيال، خيال خام باطلي است. اينها مي خواهند انتقام بكشند از رسول اللّه كه اولاد او را به شهادت مي رسانند؛ انتقام بكشند كه رسول اللّه يك همچو ديني را آورده است كه برخلاف خواسته آنهاست و آنها نمي خواهند كه اين دين به آنطوري كه خدا مي خواهد و رسول خدا مي خواهد، در اين مملكت پياده شود و حالا انتقام مي كشند از كسي كه مصدع اين دين است و اولاد او را به شهادت مي رسانند. اين انتقام هم براي آنها روسياهي ] است [ و براي ملت ما، به هيچ وجه سستي ايجاد نخواهد كرد.
من در ضمن اينكه به همه ملت ايران و علما و مراجع اسلام و خصوصاً اهالي محترم خراسان و علماي بزرگ خراسان تسليت مي گويم، تبريك هم به آنها مي گويم كه يك همچو افراد متعهد، عال م، گوينده و مجاهد تسليم مي كنند و تقديم مي كنند براي اسلام و براي پيشرفت احكام اسلام.(526)
7.7.60
¤¤¤
خنثي شدن اقدامات تروريستي منافقان با حضور مردم در صحنه
گرچه دست جنايتكاران و منافقان، رئيس جمهور متعهد و مؤمني را از ملت مجاهد ايران گرفت و يكي از خدمتگزاران صديق را به شهادت رساند و ملت عزيز را از خدمت او، و او را از خدمت به ملت محروم كرد و گمان كرد كه با ترور اشخاص، ملت بپاخاسته از تصميم خود عقب مي نشيند و در خدمت به اسلام بزرگ سستي مي ورزد و در نتيجه راه براي قدرتهاي چپاولگر باز مي شود، ولي شركت بي سابقه مردم كشور، اميد بدخواهان را مبدل به يأس و طمع آزمندان را براي هميشه بريد.
امريكا و تروريستهاي وابسته و پيوسته به آن با تبليغات خود ملت شريف ايران و ارتش وفادار به اسلام را از هدف بزرگ اسلامي شان منحرف معرفي مي نمايند، و وسايل ارتباط جمعي غرب، خصوصاً امريكا و صهيونيزم براي جهانخواران و مزدورانشان كاخهاي سفيد خيالي ساخته تا با شكست ايران در انتخابات، به سوي ايران مهد شيرزنان و شيرمردان، هجوم آورده و با محو اسلام، حكومت سلطنتي يا جمهوري دمكراتيك خلق) برقرار و كشور را تا ابد مورد چپاول قدرتمندان خصوصاً امريكا قرار دهند. ولي شركت عمومي ملت شجاع و متعهد در انتخابات و پيروزيهاي پي در پي قواي مسلح در جنوب و غرب و حضور مداوم ملت در سرتاسر كشور از طرفي، و از طرف ديگر سركوبي اشرار وطن فروش در داخل و پشت جبهه و به انزوا كشيدن ملي گرايان پيوسته به امريكا، كاخهاي تخيلي آنان را فروريخت.(527)
17.7.60
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پانوشت ها:
425- پيام به دانشجويان و دانش آموزان
525- سخنراني در جمع اقشار مختلف مردم
625- سخنراني در جمع اقشار مختلف مردم
725- حكم تنفيذ رياست جمهوري آقاي خامنه اي
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن